Babystar skriver:
Hej alle,
Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).
Idéen er at artiklen bliver en samling af de bedste svar fra det her spørgsmål:
Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste
Glæder mig til at høre jeres råd, og sig endelig til hvis I har spørgsmål.
1) Selvom vi fik vuggen som en familiegave, så ville jeg have købt en der var billigere og knap så stor. Men var super glad for at liften passede ned i den, men næste gang vil jeg gerne have en hvor den ene side kan tages væk, så den kan sættes tæt op af forældresengen. Så behøver man ikke stå op hvis baby taber sut eller har brug for en hånd på brystet.
2) Finde et puslebord som var lidt mindre. Er glad for at der er skabe i, men nu hvor sønnen ligger og hopper frem og tilbage, ville jeg gerne have at det var lidt nemmere at komme til tingene.
3) Skulle ikke have investeret i sutteflasker, min søn har aldrig brugt den, da han ikke kunne finde ud af at sutte af den.
4) Har en Emmaljunga barnevogn (med luftdæk som aldrig har været punkteret) og har været super glad for at den er så lang, liggemål 95 eller sådan noget.
5) Lånte en autostol af en veninde de første 3 mdr, for at spare den udgift, men den var slet ikke god, å vi endte med at købe en anden som vi bedre kunne lide. Den skulle være god at gå rundt med, når man skulle bære baby fra bil til hus.
6) ELSKER min bæresele (bor på 2. sal). Ville ikke kunne undvære den. Min søn sidder i selen når vi skal ned til bile og samtidig har jeg begge arme fri til at bære pusletaske, låse døren, åbne bildøren osv. Super praktisk for mig!
Anmeld