Hvis du kunne gå tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

132319

1. Skulle aldrig have købt en Trille Dream som rustede op på ingen tid. Første barn.

2. Skulle aldrig have købt en Emmaljunga UniQ som jeg solgte efter 4 måneder fordi den var elendig at køre med. Andet barn.

3. Skulle have fundet en brugt lækker Oddervogn som begge børn kunne have brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

132319

Giraffen skriver:

desværre nej for jeg er stadig i "ruge"fasen

Men jeg kan sagtens citere veninder for at de punkterfrie dæk er hårde og dem med luft er noget mere lækre at køre med - det er så ift Emmaljunga big star supreme + odder zip at jeg har hørt det

de sammenligner lidt de punkterfri med bycyklen ellre en indkøbsvogn, da det er samme princip

Præcis -Lufthjul på en Emmaljunga er SÅ meget bedre at køre med!

Jeg havde en UniQ og var SÅ træt af at gå med den, så jeg solgte den og købte en brugt Supreme med lufthjul i stedet for

Anmeld

24. oktober 2011

Lone Jakobsen

1: ville ha købt langt flere stofbleer, man kan aldrig få for mange

2: ville ha købt en lidt dyrere barnevogn, og sparet klapvognen væk

3: genbrug genbrug genbrug. her ved barn nr. 4 har jeg næsten intet nyt tøj købt, og vi har sparet utroligt mange penge.

Anmeld

24. oktober 2011

baby84

Tvillingemor90 skriver:

1. Ville ikke havde købt bærerseler til tvillinger - det er simpelthen for hårdt, har måske brugt den 1-2 gange.

2. Ville ikke købe alle de der nyfødt sutter - mine unger gad dem iikke og ville kun havde alm. sutter

3. Ville ikke havde købt en så dyr tvillingevogn - den holdt ikke så længe .. 

--------------------

1. VILLE havde købt en BUMBO stol lidt før (købte den da de var 6 måneder - den er guld værd når man har tvillinger, specielt når de starter på grød.

2. autostol der kan "klikkes" ind og ud af bilen, i stedet for en der skal spændes fast hver gang - død besværligt !

3. hmm der er mange små ting jeg gennem tiden har tænkt - tjo det kunne havde været smart. 

Må jeg spørge hvilket mærke autostol der klikkes fast. Er lidt nybegynder i det her, men det lyder da super smart..

Anmeld

24. oktober 2011

GUSO

baby84 skriver:

Må jeg spørge hvilket mærke autostol der klikkes fast. Er lidt nybegynder i det her, men det lyder da super smart..

Det kan en rømer babysafe man skal bare købe en base, det er alle pengene værd.. (og undskyld jeg blander mig )

Anmeld

24. oktober 2011

Miss BananaHammock

Er det ikke noget med at man kan få biler med isofix (staves?) så de fleste stole bare klikkes ind?

Anmeld

24. oktober 2011

Ciss

Miss BananaHammock skriver:

Er det ikke noget med at man kan få biler med isofix (staves?) så de fleste stole bare klikkes ind?

Jo. Mange nye biler har det system. Både nemt og sikkert!

Anmeld

24. oktober 2011

Tvillingemor80

baby84 skriver:

Det tror jeg der er mange mærker der kan .. Det er sådan et system hvor at der er en fast base der er spændt fast i bilen og så kan man klikke autosolen af og på .. Ser i hvert fald smart ud !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

Angelspot

Babystar skriver:

Hej alle,

Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).

Idéen er at artiklen bliver en samling af de bedste svar fra det her spørgsmål:

Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste

Glæder mig til at høre jeres råd, og sig endelig til hvis I har spørgsmål.

1) Selvom vi fik vuggen som en familiegave, så ville jeg have købt en der var billigere og knap så stor. Men var super glad for at liften passede ned i den, men næste gang vil jeg gerne have en hvor den ene side kan tages væk, så den kan sættes tæt op af forældresengen. Så behøver man ikke stå op hvis baby taber sut eller har brug for en hånd på brystet.

2) Finde et puslebord som var lidt mindre. Er glad for at der er skabe i, men nu hvor sønnen ligger og hopper frem og tilbage, ville jeg gerne have at det var lidt nemmere at komme til tingene.

3) Skulle ikke have investeret i sutteflasker, min søn har aldrig brugt den, da han ikke kunne finde ud af at sutte af den.

4) Har en Emmaljunga barnevogn (med luftdæk som aldrig har været punkteret) og har været super glad for at den er så lang, liggemål 95 eller sådan noget.

5) Lånte en autostol af en veninde de første 3 mdr, for at spare den udgift, men den var slet ikke god, å vi endte med at købe en anden som vi bedre kunne lide. Den skulle være god at gå rundt med, når man skulle bære baby fra bil til hus.

6) ELSKER min bæresele (bor på 2. sal). Ville ikke kunne undvære den. Min søn sidder i selen når vi skal ned til bile og samtidig har jeg begge arme fri til at bære pusletaske, låse døren, åbne bildøren osv. Super praktisk for mig!

Anmeld

24. oktober 2011

Sakris

Her er mine tre:

1. skulle have købt en ordenlig røvfuld store MAM sutteflasker fra start. Vi købte 160ml (samt Avent flasker). Hun får stadig flaske, men vi skal nu lave det i to flasker for at hun får nok.

Samtidig kommer sterilisatoren til mikroen også frem ved aller første flaske næste gang. Den er genial

2. Punkterfri dæk på barnevognen. Er blevet nødt til at købe en paraplyklapvogn som reserve, da vi var punkteret omkring 10 gange. Vi er nok punkteret 15 gange på 10 måneder.

Dog er drejbare hjul det mest geniale i byen. Så skal man ikke bruge kræfter på at køre uden om folk, skilte osv.

3. Næste gang vil jeg have en tremmeseng, med en manglende side stående helt oppe af min seng. Med madras i samme højde, så det er nemt at få barnet frem og tilbage mellem amningerne. Synes det var lidt besværligt med vores vugge. 

4. Vi har brugt hvad vi kunne brugt, dog ikke kombivogn og elektroniske ting. Vi har fået det vi aller helst ville have til den halve pris. Er så glad for vi har gjort det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.