Hvis du kunne gå tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

L.J.L

Babystar skriver:

Hvilken kombivogn købte I?

Alle vores vogne har været emmaljunga

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Giraffen

Babystar skriver:

Hej igen,

Jeg har delt jeres fantastiske tips op i nogle forskellige kategorier, nogle af dem kan blive en artikel for sig selv fordi der er så mange

Jeg har fx samlet de tips der handler om vogne. Jeg vil rigtig gerne have jeres input, også hvis der er nogle af jer som har nogle rettelser til jeres egne tips. Alt er selvfølgelig anonymt.

Her er et link:
https://docs.google.com/document/d/1lUDa78qY94BmWVdh7OBYE9mbVYIqsCT6E-W8qPQJryE/edit?hl=en_US

Hvad synes I?

jeg synes lidt at det råd

• Jeg ville ikke have købt en barnevogn med lufthjul - de punkterer hele tiden." 

mangler lidt nuance - alle dem jeg har snakket med vil allerhelst ha lufthjul fordi de andre er rigtig hårde at køre rundt med. Jeg har heller aldrig hørt om fx Odder-luft hjul, der punkterer hele tiden

Så den er måske lige generaliserende nok ud fra én udmelding

Anmeld

19. oktober 2011

Babystar

Giraffen skriver:

jeg synes lidt at det råd

• Jeg ville ikke have købt en barnevogn med lufthjul - de punkterer hele tiden." 

mangler lidt nuance - alle dem jeg har snakket med vil allerhelst ha lufthjul fordi de andre er rigtig hårde at køre rundt med. Jeg har heller aldrig hørt om fx Odder-luft hjul, der punkterer hele tiden

Så den er måske lige generaliserende nok ud fra én udmelding

Ja, det skal heller ikke opfattes som et generelt tip (blot en erfaring). Det ville være godt at have nogle andre erfaringer der går på hjul. Har du selv haft erfaringer med enten lufthjul eller plastikhjul?

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Babystar skriver:

Ja, det skal heller ikke opfattes som et generelt tip (blot en erfaring). Det ville være godt at have nogle andre erfaringer der går på hjul. Har du selv haft erfaringer med enten lufthjul eller plastikhjul?

kan bedst li lufthjul.. meget mere behageligt

Anmeld

19. oktober 2011

Tvillingemor80

1. Ville ikke havde købt bærerseler til tvillinger - det er simpelthen for hårdt, har måske brugt den 1-2 gange.

2. Ville ikke købe alle de der nyfødt sutter - mine unger gad dem iikke og ville kun havde alm. sutter

3. Ville ikke havde købt en så dyr tvillingevogn - den holdt ikke så længe .. 

--------------------

1. VILLE havde købt en BUMBO stol lidt før (købte den da de var 6 måneder - den er guld værd når man har tvillinger, specielt når de starter på grød.

2. autostol der kan "klikkes" ind og ud af bilen, i stedet for en der skal spændes fast hver gang - død besværligt !

3. hmm der er mange små ting jeg gennem tiden har tænkt - tjo det kunne havde været smart. 

Anmeld

19. oktober 2011

Giraffen

Babystar skriver:

desværre nej for jeg er stadig i "ruge"fasen

Men jeg kan sagtens citere veninder for at de punkterfrie dæk er hårde og dem med luft er noget mere lækre at køre med - det er så ift Emmaljunga big star supreme + odder zip at jeg har hørt det

de sammenligner lidt de punkterfri med bycyklen ellre en indkøbsvogn, da det er samme princip

Anmeld

19. oktober 2011

2babygirls

Babystar skriver:

Hej alle,

Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).

Idéen er at artiklen bliver en samling af de bedste svar fra det her spørgsmål:

Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste

Glæder mig til at høre jeres råd, og sig endelig til hvis I har spørgsmål.

1) ville have undvære kravlegården, den gad hun ikke (but who could have known)

2) ville have droppet begge gåvogne (dem gider hun heller ikke)

3) ....

Håber lidt min næste baby gider det udstyr vi har liggende.. Men alt er jo svært at sige før baby ER ankommet.

Anmeld

20. oktober 2011

Babystar

Tvillingemor90 skriver:

3. Ville ikke havde købt en så dyr tvillingevogn - den holdt ikke så længe .. 

Hvilken tvillingevogn købte du? og hvorfor holdt den ikke så længe? Hvilken vogn bruger du nu?

Det var egentlig kun meningen med et spørgsmål

Anmeld

20. oktober 2011

Babystar

Så er den første artikel om vogne lagt på vores blog.

Vil I ikke hjælpe med at tilføje nogle kommentarer, hvis I har nogle ekstra tips / erfaringer til køb af første vogn? I kan tilføje jeres tip i  i kommentarboksen på siden, så kommer de til at stå i bunden af siden.

Her er et link direkte til artiklen

Og hvis I har nogle rettelser til den, så siger I bare til

Anmeld

20. oktober 2011

Giraffen

Babystar skriver:

Så er den første artikel om vogne lagt på vores blog.

Vil I ikke hjælpe med at tilføje nogle kommentarer, hvis I har nogle ekstra tips / erfaringer til køb af første vogn? I kan tilføje jeres tip i  i kommentarboksen på siden, så kommer de til at stå i bunden af siden.

Her er et link direkte til artiklen

Og hvis I har nogle rettelser til den, så siger I bare til

go artikel laver i en med forskellige temaer så? fx om tøj, udstyr osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.