Hvis du kunne gå tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

ooo

Ville have købt flere stofbleer. Filippa gylper så meget, så vi er nok oppe på en 60-70 stofbleer nu, i stedet for de 20 vi startede med.

Jeg skulle have sat mig ind i hvordan jeg skulle bruge vores strækvikle helt fra starten. Fandt først teknikken da hun var halvanden måned, og nu er vi SÅ glade for den.

Vi skulle have købt mere tøj i størrelse 50, det brugte hun i halvanden måned, så der blev vasket meget og tit!

Ellers vil jeg lige tilføje at vi er super glade for vores Brio sport, den er så god og let at køre med, og har ikke givet os nogle grund til brok. Elsker den vogn. Ligeledes er strækviklen helt fantastisk, Filippa elsker at ligge i den, og jeg elsker at have hende så tæt på mig og samtidig have hænderne fri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Babystar

Giraffen skriver:

go artikel laver i en med forskellige temaer så? fx om tøj, udstyr osv?

Hej,

Ja, det er meningen. Jeg er igang med at lave en om babymøbler ligenu.

Det er lidt nemmere at overskue alle tipsne hvis de er delt op tror jeg

Anmeld

27. oktober 2011

Babystar

Metchen skriver:

Jeg skulle have sat mig ind i hvordan jeg skulle bruge vores strækvikle helt fra starten. Fandt først teknikken da hun var halvanden måned, og nu er vi SÅ glade for den.

Er en strækvikle et alternativ til en bæresele og hvad er fordelene?

Anmeld

27. oktober 2011

Rsa

Nu er det efterhånden snart 10 år siden jeg blev mor for første gang... Der er heldigvis sket megen udvikling af produkter til baby/børn siden da

Jeg valgte at købe en gammel 'antik' odder barnevogn og det ville jeg absolut ikke gøre igen! Brugte den kun indtil min søn kunne sidde i klapvogn selv, da den

1)er meget tung og uhandy at bære ind og ud ad busser (dengang var der ikke de lave busser!).

2)komforten er elendig, da der ikke er luft i hjulene eller affjedring og min dreng har altid sovet rigtig dårligt i den i kørende fart, fordi det bumbler alt for meget og knirker som barre fanden .

3) Den falmer i kalechen og ruster enormt hurtigt!

4) Den kan ikke klappes sammen!

5) Den er meget svær at køre i sne med! Ikke fedt med et vinterbarn

Men de er jo lækre at se på  

Anmeld

27. oktober 2011

Jibbe

En af de ting jeg fortryder mest er købet af en baby Bjørn bæresele!!! Den gør både ondt på mig og er ikke god ved børnene!!!! Næste gang ved jeg at jeg skal investere i en lækker strækvikle!
En anden ting er vuggen. Vi fik den foræret men Frej har vel sovet max 3 timer sammenlagt i den. Total overflødig!

Vi købte 30 stofbleer - alt alt for mange! Spild af penge når man får en baby der ikke gylper! Overhovedet!

Anmeld

27. oktober 2011

ooo

Babystar skriver:

Er en strækvikle et alternativ til en bæresele og hvad er fordelene?

Fordelen ved en strækvikle frem for en bære sele som eksempelvis Babybjørn er , at den kan bruges til de nyfødte babyer også, og der er ikke nogen decideret tidsbegrænsning på hvor længe de må være i den. Babyen kan ligge i viklen, og sidde og kigge indad og udad. Og så er den bare så behagelig at have på, og den virker stensikkert på min datter, i den forstand at hun falder til ro når der er et tigerspring der rumsterer, og kan falde i søvn i viklen. Den er guld værd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.