Babystar skriver:
Hej alle,
Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).
Idéen er at artiklen bliver en samling af de bedste svar fra det her spørgsmål:
Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste
Glæder mig til at høre jeres råd, og sig endelig til hvis I har spørgsmål.
1. Jeg ville have købt mere sengetøj til babysengen fra begyndelsen af - der blev hurtigt behov for at skifte ofte, fordi hun havde en egen evne til at tisse sig ud - sammenkoblet med, at vi ikke var så rutinerede endnu på at sætte bleen rigtig.
2. Jeg ville selv have købt mere babytøj i de små størrelser. Vi fulgte folks råd om ikke at købe noget særlig, fordi de vokser så hurtigt, og man får en del i gave. Det gjorde vi også, men jeg kunne gerne have haft lidt mere - og allerhelst noget, jeg selv havde valgt ud til min lille pige....
3. Jeg ville have købt en anden høj stol. Den vi købte valgte min mand, fordi den lignede den, han selv sad i som barn. Den er også fin men en pest og en plage at skulle holde ren. Der er sinsygt mange små kroge og kanter på den, hvor der lægger sig madrester osv. Jeg kunne have sparet mange timer i rengøring på at vælge en enklere model!
Anmeld