Hvis du kunne gå tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.806 visninger
65 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2011

Babystar

Hej alle,

Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).

Idéen er at artiklen bliver en samling af de bedste svar fra det her spørgsmål:

Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste

Glæder mig til at høre jeres råd, og sig endelig til hvis I har spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

morethanperfect

Babystar skriver:

Hej alle,

Jeg vil gerne skrive en artikel til dem der skal ud og investere i nyt babyudstyr, hvor jeg samler de bedste råd fra 'de erfarne' (Jer).

Hvis du kunne gå tilbage til inden du købte babyudstyr, hvordan ville du så have investeret anderledes? Skriv en top 3 liste

1. Ville ikke havde brugt så mange penge på klapvognen ..

2. Ville ha købn en anden autostol.(den var for lille til min store dreng)

3. Ville ha fundet en billigere højstol ..

Anmeld

18. oktober 2011

MinNoah

1) ville ikke have købt handy-sit - noget værre bras og mega usikkert for barnet at sidde i.

2) Ville have købt 100 stofbleer fra start, vi havde omkring 20-30 og det er altså ikke nok

3) Ville ikke have købt en barnevogn med "lufthjul" - de punkterer hele tiden.

Anmeld

18. oktober 2011

Ellie79

1. Skulle aldrig have købt en vugge - blev brugt en gang

2.Skulle have betalt lidt mere og købt en ordentlig weekend seng

3. Handy sit - har siddet i den en gang

Anmeld

18. oktober 2011

Nettemor

1: skulle aldrig have købt kombi vogn.. blev aaalt for hurtig for lille til sønnen og han ligger ikke så godt i klapvognsdelen..

kan ikke lige komme på hvad ellers...

Anmeld

18. oktober 2011

AnnaK89

Jeg skulle aldrig havde købt en Brio Sport 

Anmeld

18. oktober 2011

Ciss

Babystar skriver:

Hej alle,

1. Jeg ville have købt mere sengetøj til babysengen fra begyndelsen af - der blev hurtigt behov for at skifte ofte, fordi hun havde en egen evne til at tisse sig ud - sammenkoblet med, at vi ikke var så rutinerede endnu på at sætte bleen rigtig.

2. Jeg ville selv have købt mere babytøj i de små størrelser. Vi fulgte folks råd om ikke at købe noget særlig, fordi de vokser så hurtigt, og man får en del i gave. Det gjorde vi også, men jeg kunne gerne have haft lidt mere - og allerhelst noget, jeg selv havde valgt ud til min lille pige....

3. Jeg ville have købt en anden høj stol. Den vi købte valgte min mand, fordi den lignede den, han selv sad i som barn. Den er også fin men en pest og en plage at skulle holde ren. Der er sinsygt mange små kroge og kanter på den, hvor der lægger sig madrester osv. Jeg kunne have sparet mange timer i rengøring på at vælge en enklere model!

Anmeld

18. oktober 2011

maj2011

Babystar skriver:

Hej alle,

køb gode men brugte ting.

genbrug

genbrug...

min pointe er at man kan få en masse fine og gode ting, der er brugte, til billige penge, selvfølgelig skal man ikke gå på kompromi med sikkerhed, men man kan sparer mange penge på at købe en klapvogn, barnevogn, autostol der er 3-4 år gammel men som ny.

tjek brugt marked :-)

vh majbrit

som har lært meget fra barn 1 til barn 2 :-)

Anmeld

18. oktober 2011

DortheSimonsen

Nu har jeg godt nok kun et barn, men...
- Jeg købte en fin barnevogn, badekar med indsats, babyseng + tremmeseng, autostol, gåstol og klapvogn til i alt 1000,-
Købte det jo selvfølgelig brugt - men det var rigtig fint. Og min søn sov så godt i barnevognen, selvom den var brugt

Så i dag er jeg lykkelig over, at jeg ikke gik ud og brugte flere tusinde kroner på ting.  

Anmeld

18. oktober 2011

L.J.L

1. Fortrød at vi købte en Kombivogn til vores søn, næste gang køber vi en barnevogn fra starten, den kan bruges i længere tid, og er meget bedre for et spædbarn at ligge i.
  2. Kunne godt have købt mange flere bodyer og heldragte og knapt så meget upraktisk tøj, såsom cowboybukser, bluser etc.
  3. Næste gang anskaffer vi en tremmeseng fra starten, en vugge er ligegyldig fandt vi hurtigt ud af, da baby kan ligge i liften i tremmesengen istedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.