Hvis du kunne gå tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Babystar

Hej igen,

Jeg har delt jeres fantastiske tips op i nogle forskellige kategorier, nogle af dem kan blive en artikel for sig selv fordi der er så mange

Jeg har fx samlet de tips der handler om vogne. Jeg vil rigtig gerne have jeres input, også hvis der er nogle af jer som har nogle rettelser til jeres egne tips. Alt er selvfølgelig anonymt.

Her er et link:
https://docs.google.com/document/d/1lUDa78qY94BmWVdh7OBYE9mbVYIqsCT6E-W8qPQJryE/edit?hl=en_US

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

Babystar

nettemor skriver:

1: skulle aldrig have købt kombi vogn.. blev aaalt for hurtig for lille til sønnen og han ligger ikke så godt i klapvognsdelen..

kan ikke lige komme på hvad ellers...

Hvilken kombivogn købte du?

Anmeld

19. oktober 2011

Babystar

L.J.L skriver:

1. Fortrød at vi købte en Kombivogn til vores søn, næste gang køber vi en barnevogn fra starten, den kan bruges i længere tid, og er meget bedre for et spædbarn at ligge i.

Hvilken kombivogn købte I?

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Babystar skriver:

Hvilken kombivogn købte du?

emmaljunga.. og den var rigtig fed og har været nem at have med.. men vi kunne ikke bruge den ret lang tid ikke engang et år..

og så købte vi den der læderlook og den er grim i kalenchen nu

Anmeld

19. oktober 2011

Isabella_mor

jeg syntes ikke rigtigt der er noget jeg vil fortryde.

det eneste jeg fortryder er at jeg gav min mor lov til at komme med en masse lort som jeg har brugt lang tid på at overveje hvilkt jeg skulle gemme og hvilket jeg skulle give videre til f.eks. mødrehjælpen, og gøre det uden at såre hende.. selvom hun blev det..!! belastende..! det er ulempen ved at få ting fra folk, når man beslutter sig for at skille sig af med det så har de nærmest ejerfornemmelse over tingene og går helt amokka hvis det er at man ikke er glad for det eller hvis men hellere vil have noget andet.. !!  (learn to let go!!!)

og jo.. og så at vi ikke bare købte en baby bjørn skråstol til villads i stedet for at bruge dem vi havde fået som han sad RIGTIG underligt i... 

Anmeld

19. oktober 2011

Babystar

nettemor skriver:

emmaljunga.. og den var rigtig fed og har været nem at have med.. men vi kunne ikke bruge den ret lang tid ikke engang et år..

og så købte vi den der læderlook og den er grim i kalenchen nu

Øv, så er den måske også svær at sælge nu. Jeg tilføjer lige at det er en emmaljunga, hvis det er ok.

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Babystar skriver:

Øv, så er den måske også svær at sælge nu. Jeg tilføjer lige at det er en emmaljunga, hvis det er ok.

jeg tror det er næsten uanset hvilken kombivogn man vælger at det er upraktisk.. fordi barnevognskassen simpelthen er lille..

men det er op til dig.

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Babystar skriver:

hov og vil heller ikke rigtig sælge den for den er god som barnevogn. gode hjul og han sidder godt.. men bare ikke god til at sove i..

Anmeld

19. oktober 2011

Babystar

nettemor skriver:

jeg tror det er næsten uanset hvilken kombivogn man vælger at det er upraktisk.. fordi barnevognskassen simpelthen er lille..

men det er op til dig.

Ja, de fleste er jo ikke mere end 80cm. Ved dog at ABC Design har helt op til 97cm i liggemål i nogle af deres nye kombivogne. Men ved ikke om det er en generel trend. Det ville jo være smart, hvis man bare kunne nøjes med én vogn uden at gå for meget på kompromis

Anmeld

19. oktober 2011

Nettemor

Babystar skriver:

Ja, de fleste er jo ikke mere end 80cm. Ved dog at ABC Design har helt op til 97cm i liggemål i nogle af deres nye kombivogne. Men ved ikke om det er en generel trend. Det ville jo være smart, hvis man bare kunne nøjes med én vogn uden at gå for meget på kompromis

ja men nu købte vi vores i tyskland da vi alligevel var dernede (dumt!) og der var alle så små.. men danmark er jo også et af de eneste lande der bruger barnevogne som vi gør..

et andet problem med kombi vogne kan jo også være at du så alligevel skal ud og ha ny når du får nr 2 da stellet bliver brugt til klapvognen til nr 1 og man derfor ikke kan gå tur med både barnevogn og klapvogn på én gang..

købte også autostol i tyskland og det har bare været noget bøvl da der var en fejl i den.. havde været nemmere hvis det var herhjemme men vi startede da med at spare lidt penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.