sukke til fødselsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Mi

Maja88 skriver:

hold nu op en lækkermås

Takker.

Hun nød det også

Vi har også et billede af Isabella da hun var ca 1-2 år. Der har hun så meget karrysovs i ansigtet, at hun næsten ikke kan åbne øjnene og der ligger en ært i hendes øre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

ESV

henh01 skriver:

God pige..

præcis... er spændt på om vi slipper lige så billigt i år... det var sgu næsten for godt til at være sandt.. Hun spise faktisk kun frugten jeg havde puttet i..

Anmeld

11. oktober 2011

Mi

henh01 skriver:

haha du vasker meget kan jeg forstå..

Lol

Jeg slider usædvaneligt meget på vaskemaskinen

Anmeld

11. oktober 2011

skønneunger

begge mine drenge har fået deres egen kage jeg lavede bare en flad almindelig lagkage til dem, nej de spiste ikke til de blev halvsyge og nej de kunne sagtens finde ud af at man ikke leger sådan med maden efter det

med hensyn til sukker.... jamen de spiser jo ikke en hel kage.

lige lidt af min yngste med hans kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. oktober 2011

henh01

Mi skriver:

Takker.

Hun nød det også

Vi har også et billede af Isabella da hun var ca 1-2 år. Der har hun så meget karrysovs i ansigtet, at hun næsten ikke kan åbne øjnene og der ligger en ært i hendes øre  

hahahahahhahahahaha

Anmeld

11. oktober 2011

Mi

henh01 skriver:

Skønne billeder

hvad angår grisseriet så må man gerne grisse herhjemme, det er kun sukkeret jeg er i tvivl om.

Det er ikke det sukker de får til deres fødselsdag de bliver usunde af, det er det sukker de får IMELLEM deres fødselsdage

Ligesom med julemaden: Det er ikke den mad man spiser mellem jul og nytår man bliver overvægtig af, det er den mad man spiser mellem nytår og jul

Anmeld

11. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
henh01 skriver:

Hvad er bondepige med slør?

I en stor skål putter du et lag æblemos, så et lag med makronrasp og så et lag med æblemos igen. Til slut et lag med flødeskum.

Anmeld

11. oktober 2011

henh01

Mi skriver:

Det er ikke det sukker de får til deres fødselsdag de bliver usunde af, det er det sukker de får IMELLEM deres fødselsdage

Ligesom med julemaden: Det er ikke den mad man spiser mellem jul og nytår man bliver overvægtig af, det er den mad man spiser mellem nytår og jul

det er rigtigt.. Men er der en årsag tila t man bør introducerer dem for sukker når de bliver 1 år? De ved jo ikke hvad de går glip af

Anmeld

11. oktober 2011

raca

mine børn har altid spist selv.. jeg har nærmest ikke madet dem. kun givet lidt hjælp, så de har brugt hændene intil ders finmotorik var til bestik.

så at spise en lagkage selv, ville hverken svine mere eller mindre en at spise til daglig,

men jeg kunne ikke helt se ideen med det. så de har bare fået en bolle.. og deres ynglings frugt.

Anmeld

11. oktober 2011

henh01

merethe skriver:

I en stor skål putter du et lag æblemos, så et lag med makronrasp og så et lag med æblemos igen. Til slut et lag med flødeskum.

det er det vi kalder Æblekage og det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lækkert.. .MUMS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.