sukke til fødselsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

SussieThyssen

henh01 skriver:

Hejsa

fik jeres barn/børn sin egen kage til sin 1 års fødselsdag?

begrund gerne

Nej bestemt ikke..sådan noget grisseri går vi ikke ind for, men derfor har de nu fået kage alligevel, ligesom alle andre
Jeg kan ikke se noget som helst charmerende i at se på et lille barn, der sidder der og ligner en gris i et fodertrug, jeg synes det er ulækkert.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

henh01

SussieThyssen skriver:

Nej bestemt ikke..sådan noget grisseri går vi ikke ind for, men derfor har de nu fået kage alligevel, ligesom alle andre
Jeg kan ikke se noget som helst charmerende i at se på et lille barn, der sidder der og ligner en gris i et fodertrug, jeg synes det er ulækkert.

Kærligst
Sussie

som du dog kan udtrykke dig.. hahhahaa

Anmeld

12. oktober 2011

morethanperfect

Ja det får han

Anmeld

12. oktober 2011

SussieThyssen

henh01 skriver:

som du dog kan udtrykke dig.. hahhahaa

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

henh01 skriver:

Hejsa

begrund gerne

Nej ikke her, men ikke fordi at det er gris, ulækkert for meget sukker eller andet, men fordi det ikke er noget vi gør i vores familier og ikke noget jeg finder nødvendigt:0)

Til alle fødselsdage er der dækket fint op med dug og masser af pynt, og så er der boller med varmkakao flødeskum osv og derefter kage og det kan være lagkager eller kagemand/kone, men der kommer lys i den store kage som bliver båret ind mens der synges fødselsdags sang, så bliver den sat foran den der har fødselsdag og så skal der pustet. Så skæres der kage, og fødselaren får først og så går fadet rundt.

Der er ikke små kager til fødselaren om man bliver 1 eller 100 år:0)

Christina

Anmeld

12. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Hejsa

begrund gerne

Nej det gør han bestemt ikke! ser overhovedet ingen grund til at fylde ham med sukker på den måde, måske han kan smage lidt af vores det ser vi på dagen
mener svigermekanikken har noget med at de skal have deres egen lille kage, men det er heldigvis IKKE deres barn  

Anmeld

12. oktober 2011

Mussen2

henh01 skriver:

Hold da op - en chokolade julekalender som 7 mdr????? Måske er jeg sippet, men i min verden høre det sig da overhovedet ikke hjemme.. Men ja jeg er også meget mere sippet hvad angår sukker end de fleste og det er jo heller ikke altid godt at være så striks.

Jeg synes også det var helt unødvendigt. Jeg overvejer stadig om min datter må få en i år hvor hun så er 2½ år

Slik med tilsætningsstoffer etc er helt no go for mig, men jeg er begyndt at introducerer saltstænger, popcorn etc

Anmeld

12. oktober 2011

henh01

Mikkel's mor <3 skriver:

Nej det gør han bestemt ikke! ser overhovedet ingen grund til at fylde ham med sukker på den måde, måske han kan smage lidt af vores det ser vi på dagen
mener svigermekanikken har noget med at de skal have deres egen lille kage, men det er heldigvis IKKE deres barn  

vi får også problemer med svigermekanikken hvis vi siger han ikke skal have kage.

Anmeld

12. oktober 2011

elin1976

henh01 skriver:

Jeg tror jeg har det modsat fordi jeg altid har døjet med overvægt, min datter ligger også i den høje ende og det gør Noam også - og har begge gjort det siden de blev født (4220g og 4210g)

det der popper op hele tiden er at der jo ikke er en grund til at "tvinge" det ned over ham - han skal nok vise interesse for det på et tidspunkt.. Men ja er sgu i tvivl.

Det forstår jeg godt. Vi har ikke overvægt her hjemme, men jeg har også trænet meget siden jeg var 20 år... Er dog faldet lidt af på den nu hvor bertram er kommet til verden. Men det er jo vigtigt at man gør det der passer bedst ind i familien!

Anmeld

12. oktober 2011

FamilenStorm

Vi skal fejre 1 års fødselsdag i dag for vores lille prinsesse.. Og hun får sin egen lille lagkage.. Den bliver ikke så står, men sin egen kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.