sukke til fødselsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.137 visninger
62 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

henh01

Hejsa

fik jeres barn/børn sin egen kage til sin 1 års fødselsdag?

begrund gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

roenlund

nej det gør han ikke, jeg synes det er oget grisseri og der er heldighvis ikke tradition for det hverken i min eller kærestens familie...

hermed ikke sagt at han ikke for lov at smage lidt kage til sin fødselsdag...

Anmeld

11. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, hverken vores dreng eller pige fik deres egen kage til deres 1 års fødselsdag. Mad er ikke til, at lege med. Det er desuden forvirrende for dem, at de lige pludselig den ene gang godt må sidde og lege med kagen.

Selvfølgelig har de begge fået et stykke og en ske i hånden

Anmeld

11. oktober 2011

Mussen2

Nej, de gjorde hun ikke. Jeg kan ikke se det er at gøre dem en tjeneste. De forstår jo ikke hvorfor og får måske ondt i maven og kan da ikke gennemskue hvorfor de ikke skal have det næste gang der er kage. Sådan lidt sat på spidsen.

Børn er vel heller ikke vant til at blive proppet med sukker, så jeg tror faktisk ikke det er en rar fornemmelse for dem, når de har fortæret en hel kage.

Jeg glemmer aldrige en fra min mødregruppe som havde købr en chokolade julekalender til hendes barn, som hun fik da barnet var 7 mdr. gammel det er slet ikke i min ånd

Så nej det fik min datter ikke

Anmeld

11. oktober 2011

norenberg

Ja alle mine unger har fået en fødselsdags kage til deres 1 års dag, og ingen af dem har fået ondt i maven af at spise for meget som andre skriver...de har spist det de kunne og selv sagt fra som de gør med alt andet mad....og med hensyn til grisseri...ja og hvad så det er jo kun den ene gang...de har ikke efterfølgende sadt og grisset fordi de nu prøvede det den dag....og når min yngste søn bliver 1 år til jul får han også sin egen kage...

Anmeld

11. oktober 2011

twinboys

Ja det har begge mine drenge fået og selvfølgelig skulle de da det...

Må børn ikke svine... Hvad så når de så spiser grød første gang selv...???

Børn behøver jo ikke en kæmpe 1års fødselsdagskage, men en lille en... og nej ingen børn æder en hel kage selv...

Majbritt

Anmeld

11. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Hejsa

fik jeres barn/børn sin egen kage til sin 1 års fødselsdag?

begrund gerne

Nej han fik ikke sin egen kage. Til min drengs 1års fødselsdag severede jeg bondepige med slør. Søren elskede nemlig æblemos. Jeg tænker at det gør jeg nok også til Mie's 1års fødselsdag.

Anmeld

11. oktober 2011

Zeus

JA! Det får hun

Hun har smagt kage før, og hun skal bestemt ikke snydes på sin egen fødselsdag Og hun får lov til at grise lige så meget som hun lyster, hun spiser allerede selv sin mad Medmindre vi får suppe, så styrer vi skeen

Anmeld

11. oktober 2011

Zeus

Forresten, med sin egen kage tænker jeg, at jeg tager nogen alm kagebunde og stikker nogen ud med en kop - og derefter laver en lille kage til hende Så hun får altså ikke sin egen kæmpe kage

Anmeld

11. oktober 2011

elin1976

Min skal have kage når han fylder 1 år. Han har også allerede smagt (han er 10 mdr) og han har ikke haft ondt i maven eller haft svær ved at falde i søvn osv.

Jeg tror også nogen gagne at jeg er ekstra afslappet, for har aldrig ført en streng politik. selvfølgelig så fodre jeg ham ikke med usunde sager konstant, men han må gerne smage. 

ALt med måde, på min måde  Min søn han har det hvertfald godt... Og jeg arbejder endda selv i en branche med fokus på træning og sundhed, så det er ikke fordi at jeg ikke går op i det. Men tager det bare stille og roligt  Det er vist den facon der passer bedst til vores familie

...men synes intet ondt om dem der mener modsat! Forskellighed er fedt! Også selvom linket her måske kan læses sådan, men det er kun pga den gennerelle sarkastiske tone på bloggen 

http://www.varsel-endt-barsel.com/2011/10/mormor-gir-kage.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.