sukke til fødselsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

CS

henh01 skriver:

Hejsa

fik jeres barn/børn sin egen kage til sin 1 års fødselsdag?

begrund gerne

Det kan du tro hun gjorde  Men til min store overraskelse sad hun så pænt og kiggede på kagen, så endte med hun fik et lille stykke - så ingen splat ud over det hele 

Hvorfor hun skulle have sin kage - hmmm synes bare hun skulle have lov til at give den gas på sin første fødselsdag. Så der var som sådan ikke nogen tanke bag - mest bare for hyggens skyd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Mikkel's mor <3

henh01 skriver:

vi får også problemer med svigermekanikken hvis vi siger han ikke skal have kage.

urtoligt at de ikke bare kan lade forældrene selv bestemme,
jeg/vi står ved vores mening, og hvis de bliver sure så må de det, det kan ikke være mit problem kan ikke se hvorfor at det er så vigtigt at fylde sine børnebørn med sukker.. suk...

Anmeld

12. oktober 2011

twinboys

henh01 skriver:

Noam grisser sørme også til hverdag når han spiser.. Det jeg tænker er om der er en grund til at lige han skal have en kage til sin fødselsdag - han har aldrig smagt sukker og ligger i den høje ende med en kampvægt på 12 kg (har tabt et kilo før vejede han 13 - er dog også 84 lang) Han sover uroligt om natten og sukkeret vil måske forværer dette...

Min datter fik en kage til sin for 6 år siden, meeeen det var noget andet dengang - i dag er man mere oplyst synes jeg..

Mine drenge fik deres første kage for snart 8år siden og de var spist af inden tiden, så er det altså begrænset hvor meget der ryger ned... og ja havde de været små idag og havde 1 års fødselsdag på fredag, ja så havde de nu også fået en kage...

Det er da stort at blive 1år og især for mine som i de første leveår kæmpede mod manden med leen... Så endnu en grund til at fejre dem med hele svinderiet...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.