RGN skriver:
Vælg jeres kampe.
Han lyder jo som et fuldstændig normalt barn.
Spørgsmålet er så bare hvordan man anskuer situationen.
Jeg ville ikke gide blande mig i fx skufferne. Han hygger sig og udforsker. Sæt evt en børnesikring på skufferne med evt lightere, knive, porcelæn eller andet han absolut ikke skal rode med.
Jeg kan godt forstå I ikke er vilde med at han vil klatre på borde og trapper. Men stolene ville jeg ikke blande mig forfærdeligt meget i.
Ja, han kan falde ned. Men han dør sandsynligvis ikke af det.
Måske det er mig der både er en ravnemor og samtidigt ikke opdrager, men jeg lader min søn på 21 mdr være en bulderbasse med FÅ, men KLARE grænser og det virker vist bedre, hvis ikke alt det sjove er forbudt. 
uha han får skam også lov.. han må gerne kravle op på stolene, det var nu nærmere spisebordet jeg ikke vil have han kravler op på...
TV bænken, det er fordi han slår på vores fladskærm.. og så har han løbet på den en enkelt gang og faldt og slog hans fortand igennem læben... avs..
vi har børnesikring på de farlige skabe og skuffer.... og han har en skuffe i køkkenet med plastic ting som han må rode med, og han har en skuffe i tv bænken....
vi har ikke så meget opbevaringsplads, så vi kan ikke flytte alle vores ting, og de skuffer og skabe der er tilbage, er der ting i som kan gå i stykker, derfor vi ikke vil have han skal pille i dem..... han skal vel også lære at han ikke må, hvis man sikrer ALT, så er der jo ikke noget nej...
tak for svar 
Anmeld