Spørgsmål til dagpleje ?? Har brug for jeres mening .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

bullerbassen

chael skriver:

Min eneste mening om det er; at det bla er derfor jeg ikke gidder DP. Hverken privat eller kommunal. De kan spørge og bede om de særeste ting, til trods for de får de penge skal have.

Det kunne være de skulle finde noget andet, når det nu ikke passer dem.

Jeg syntes det er for meget. Og jeg ville bare forlange det eller finde et andet sted.

*Camilla 39+2

Tak for det... Vil bestemt ikke overveje at flytte ham vi er super glade for hende , men studsede over den bemærkning...

Han er i privat dagpleje og vi er glad for stedet . Silas elsker at komme der og det gør vi også.

Men blev lidt mundlam over den. Må jeg indrømme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Ej come on  sender da ikke mit barn afsted fordi jeg ikke gider at passe ham.

Nu har jeg altså skrevet i indlægget at det for mig INTET problem er at hente ham kl 15 som hidtil , men det handler udelukkende om SILAS....

Så at man tolker det sådan kan jeg jo intet lave om på. Det vil sige at fordi man går hjemme af en eller anden grund må man ikke få passe sit barn

Prøv lige at læse mit indlæg igen.. Især linje 3

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

benjamins'mor skriver:

Altså nu går min søn i kommunal DP, så havde det sket for mig havde jeg ringet til DP kontoret.

Ellers havde jeg også skiftet DP.

Det her er en privat dagpleje - og vi er glade for hende.

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Har skam læst dit indlæg - forstå bare ikke hvorfor denne bemærkning er nødvendigt.. ( ikke fra dig )

Hvis man nu læser indlægget jeg har skrevet står der at :

At det intet problem er at jeg henter ham kl 15 .

Og har skrevet hvorfor jeg ville have tiden flyttet. Pga Silas IKKE mig.

Så forstår ikke hvordan man kan mistolke det

Det var ikke myntet negativ til dig...

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Og han bliver ikke aflevet før kl 8 - 8,30 kunne da smide ham afsted kl 7,30 hvis jeg ikke gad ham.

Dette er IKKE rette mod dig, men syntes nogle gange folk IKKE læser hvad der står og tolker nået andet

Anmeld

23. september 2011

ano14316

Nu er der en GRUND til jeg er hjemme ikke fordi jeg syntes det er sjovt.

Ikke at jeg kan se det har en disse med sagen at gøre. Jeg betaler for at få mit barn passet og har netop valgt en deltids plads fordi jeg BARE GÅR HJEMME ( hvilket jeg så ikke gør )

Kunne da have valgt at få en fuldtids plads og bruge HVER og en af de 45 timer.

Men det gør jeg IKKE

Rolig nu... det har ikke noget at gøre med at du går hjemme.. du kunne også bare have fri hver dag kl 15 altså.. 

Det var i øvrigt sådan jeg læste det.. du kunne jo være studerende eller lign. 

Men lad vær at spørg hvis du ikke vil høre forskellige svar.. 

Det var altså slet ikke noget personligt angreb.. men du føler dig jo åbenbart ramt..  Det må du undskylde.. 

Anmeld

23. september 2011

Zeus

bullerbassen skriver:

Og han bliver ikke aflevet før kl 8 - 8,30 kunne da smide ham afsted kl 7,30 hvis jeg ikke gad ham.

Dette er IKKE rette mod dig, men syntes nogle gange folk IKKE læser hvad der står og tolker nået andet

Okay, troede lige du havde misforstået mig fuldstændig

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Okay, troede lige du havde misforstået mig fuldstændig

Nej nej det er slet ikke det du skriver jeg reagere på . Smiler

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

ano14316 skriver:

Rolig nu... det har ikke noget at gøre med at du går hjemme.. du kunne også bare have fri hver dag kl 15 altså.. 

Det var i øvrigt sådan jeg læste det.. du kunne jo være studerende eller lign. 

Men lad vær at spørg hvis du ikke vil høre forskellige svar.. 

Det var altså slet ikke noget personligt angreb.. men du føler dig jo åbenbart ramt..  Det må du undskylde.. 

Hvis nu de forskellige meninger handler om det jeg spørg om og IKKE om hvorvidt jeg går hjemme eller ej. Kunne jeg skam tage det helt roligt ( er nu også rolig ) at det kommer så langt at en spørg ( ikke dig ) hvorfor jeg får mit barn passer ude af en fremmed når jeg går hjemme . Ja undskyld men overhoved ikke se hvad det har med mit spørgsmål at gøre . Har det helt fint med forskellige meninger hvis folk kunne holde sig til det handler om.

Anmeld

23. september 2011

Maja88

ano14316 skriver:

nej nej.. selvfølgelig gør den ikke det, men når nu hun ved at TS er hjemme... også derfor det kommer rigtig meget an på hvordan hun har sagt det.. 

Tror man er meget tilbøjelig til at tolke det værste.. 

er jo ligemeget om hun går hjemme.. når hun betaler for en vare skal hun jo også have den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.