Spørgsmål til dagpleje ?? Har brug for jeres mening .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

bullerbassen

Maja88 skriver:

er jo ligemeget om hun går hjemme.. når hun betaler for en vare skal hun jo også have den

tak kan heller ikke se hvad det har med sagen at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Vil lige skønne mig at sige hun er en SUPER god dagplejemor , som bestemt ikke gør de for pengens skyld.

Hun overvejede at lukke i foråret ( inden Silas kom derhen ) fordi hun da havde 3 og 2 skulle i børnehave. Men hvis Silas kom derhen ville hun fortsætte bare med 2. Så hun gør det ikke for pengenes skyld.

Men i mine øjne kan jeg ikke se forskellen om hun sidder med Silas ( deltids ) ½ time alene eller en af de 2 andre ( fuldtids ) .

Syntes ikke man kan sætte det sådan op. Vi betaler jo også for at få ham passet og kan jo bruge de timer vi har inden for åbningstiden

nej så kan jeg godt se det

nej hun burde kunne nyde den ½ time med ham alene

Anmeld

23. september 2011

Mumto3

bullerbassen skriver:

Må sige jeg faktisk ikke har lyst til at svare dig ....

og hvorfor sender du dit barn til pasning hos en fremmed hvis du selv går hjemme?

Det er sku da nået underlig nået at skrive  Hvad pokker har det med sagen at gøre.

Jeg undrede mig bare, det var såmænd alt. Men du er velkommen til ikke at svare Det er jo enhver frit for!

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Mumto3 skriver:

Jeg undrede mig bare, det var såmænd alt. Men du er velkommen til ikke at svare Det er jo enhver frit for!

For det første - de fleste børn bliver passet ude af FREMMED

Siden hvornår må man IKKE få passet sit barn fordi man går hjemme ????

DVS at hvis man af en eller anden grund kommer hjem og gå skal børnene hives ud af deres instititioner ???

Har du mon selv børn ???

Anmeld

23. september 2011

Mumto3

Zeus skriver:

Smæk!

Næ...det var på ingen måde ment som smæk. Det var blot en undren. Når man har mulighed for at være sammen med sit barn (det går jeg ud fra man har når man gå hjemme) så var jeg bare nysgerrig efter høre hvorfor man så ikke ønsker det, men vælger at betale en dagplejemor for at tage sig af sit barn. Det var såmænd det hele. Trådstarter har skrevet at hun ikke ønsker at svare, og det er jo helt fint. Det er jo ikke svarepligt, men det er helt op til en selv hvad man har lyst til at svare på og hvad man gerne vil holde for sig selv. Så mere synes jeg ikke der er at sige om det.

Anmeld

23. september 2011

Mumto3

bullerbassen skriver:

For det første - de fleste børn bliver passet ude af FREMMED

Siden hvornår må man IKKE få passet sit barn fordi man går hjemme ????

DVS at hvis man af en eller anden grund kommer hjem og gå skal børnene hives ud af deres instititioner ???

Har du mon selv børn ???

Ja, jeg har børn. 3 stk. De er alle blevet passet hjemme, eller nej, de er jo ikke blevet passet. De har alle været sammen med mig, indtil de fyldte 3½år og startede i børnehave. Jeg har nydt at være sammen med vores børn, nydt at det var mig der var med i deres hverdag, hele tiden. Men lige som børn er forskellige, så er voksne det jo også, og det er jo ikke alle der ønsker at være sammen med deres børn 24 timer i døgnet, og derfor foretager vi også forskellige valg. Enhver skal jo gøre det man selv har det bedst med! og jeg er da sikker på at du har valgt det allerbedste for dig og din familie!!! Dit barn har det bedst med at komme i DP og derfor har du valgt det! Det er da bare super, og så synes jeg ikke er der så meget mere at sige til det! Du skriver at jeres dagplejemor er fantastisk og det gør det  bare til et endnu bedre valg!

Anmeld

23. september 2011

Zeus

Mumto3 skriver:

Ja, jeg har børn. 3 stk. De er alle blevet passet hjemme, eller nej, de er jo ikke blevet passet. De har alle været sammen med mig, indtil de fyldte 3½år og startede i børnehave. Jeg har nydt at være sammen med vores børn, nydt at det var mig der var med i deres hverdag, hele tiden. Men lige som børn er forskellige, så er voksne det jo også, og det er jo ikke alle der ønsker at være sammen med deres børn 24 timer i døgnet, og derfor foretager vi også forskellige valg. Enhver skal jo gøre det man selv har det bedst med! og jeg er da sikker på at du har valgt det allerbedste for dig og din familie!!! Dit barn har det bedst med at komme i DP og derfor har du valgt det! Det er da bare super, og så synes jeg ikke er der så meget mere at sige til det! Du skriver at jeres dagplejemor er fantastisk og det gør det  bare til et endnu bedre valg!

ønsker = kan

Der er en ret stor forskel..

Anmeld

23. september 2011

Mumto3

ønsker = kan

JA!  Det er vi helt enige i.

Anmeld

23. september 2011

Zeus

Mumto3 skriver:

JA!  Det er vi helt enige i. Hvis man f.eks. skal på arbejde, så kan man ikke.

Så det er kun arbejde der er en legitim undskyldning?

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

ønsker = kan

Lige præsic  Det er ikke alle der har muligheden for at gå hjemme til ungerne er 3½ år - tror da faktisk langt de fleste ville ønske det men har IKKE muligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.