Mumto3 skriver:
Ja, jeg har børn. 3 stk. De er alle blevet passet hjemme, eller nej, de er jo ikke blevet passet. De har alle været sammen med mig, indtil de fyldte 3½år og startede i børnehave. Jeg har nydt at være sammen med vores børn, nydt at det var mig der var med i deres hverdag, hele tiden. Men lige som børn er forskellige, så er voksne det jo også, og det er jo ikke alle der ønsker at være sammen med deres børn 24 timer i døgnet, og derfor foretager vi også forskellige valg. Enhver skal jo gøre det man selv har det bedst med! og jeg er da sikker på at du har valgt det allerbedste for dig og din familie!!! Dit barn har det bedst med at komme i DP og derfor har du valgt det! Det er da bare super, og så synes jeg ikke er der så meget mere at sige til det! Du skriver at jeres dagplejemor er fantastisk og det gør det bare til et endnu bedre valg!
Det er da dejligt DU har haft muligheden for at have dine børn hjemme , men det er vi altså ikke alle der har.
Og derfor behøver man ikke være fordømmende overfor andre der får passede børn ude af FREMMED
Kan ikke forstå hvorfor du skriver på denne måde - meget hmm ja ved slet ikke hvad jeg skal kalde det.
Mit spørgsmål handlede faktisk IKKE om hvorvidt det er ok og sende sit barn afsted når man går hjemme.
Bryder mig slet ikke om den nedladne / fordømmende måde du skriver på.
Anmeld