Spørgsmål til dagpleje ?? Har brug for jeres mening .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Mumto3

Zeus skriver:

Så det er kun arbejde der er en legitim undskyldning?

nej, bestemt ikke! Derfor skrev jeg også for ekspempel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

bullerbassen

Mumto3 skriver:

Ja, jeg har børn. 3 stk. De er alle blevet passet hjemme, eller nej, de er jo ikke blevet passet. De har alle været sammen med mig, indtil de fyldte 3½år og startede i børnehave. Jeg har nydt at være sammen med vores børn, nydt at det var mig der var med i deres hverdag, hele tiden. Men lige som børn er forskellige, så er voksne det jo også, og det er jo ikke alle der ønsker at være sammen med deres børn 24 timer i døgnet, og derfor foretager vi også forskellige valg. Enhver skal jo gøre det man selv har det bedst med! og jeg er da sikker på at du har valgt det allerbedste for dig og din familie!!! Dit barn har det bedst med at komme i DP og derfor har du valgt det! Det er da bare super, og så synes jeg ikke er der så meget mere at sige til det! Du skriver at jeres dagplejemor er fantastisk og det gør det  bare til et endnu bedre valg!

Det er da dejligt DU har haft muligheden for at have dine børn hjemme , men det er vi altså ikke alle der har.

Og derfor behøver man ikke være fordømmende overfor andre der får passede børn ude af FREMMED

Kan ikke forstå hvorfor du skriver på denne måde - meget hmm ja ved slet ikke hvad jeg skal kalde det.

Mit spørgsmål handlede faktisk IKKE om hvorvidt det er ok og sende sit barn afsted når man går hjemme.

Bryder mig slet ikke om den nedladne / fordømmende måde du skriver på.

Anmeld

23. september 2011

Zeus

Mumto3 skriver:

nej, bestemt ikke! Derfor skrev jeg også for ekspempel!

Men du lægger op til, at fordi man går hjemme, så der er ingen undskyldning for, at ungerne er i dp/vuggestue? Selvom du reelt ikke kender grunden til, hvorfor man går hjemme?

Jeg synes du er ret dømmende i dit første indlæg.. Og nej man kan ikke altid kende grunden, men netop derfor burde man ikke bare insinuere at ts ikke vil have sit barn hjemme hos sig - men hellere vil efterlade barnet hos en fremmed.

Anmeld

23. september 2011

Mumto3

bullerbassen skriver:

Lige præsic  Det er ikke alle der har muligheden for at gå hjemme til ungerne er 3½ år - tror da faktisk langt de fleste ville ønske det men har IKKE muligheden

men nu går du hjemme og derfor tænkte jeg bare at du jo havde muligheden, men at der måtte være andre grunde (end arbejde) der gjorde at du valgte DP. Du har allerede en gang skrevet at du vil ikke fortælle, og det synes jeg heller ikke du skal. Det var bare for at forklare hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.

-og nu melder jeg mig ud af denne tråd, inden den ender et helt forkert sted. Tråden handlede jo om hvorvidt dagplejeren kunne tillade sig at bede om at få barnet hentet kl 15.00 nogle dag, selvom man havde betalt for pasning til kl 15.30.

Håber du får nogle gode og brugbare svar på det spørgsmål.

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Mumto3 skriver:

men nu går du hjemme og derfor tænkte jeg bare at du jo havde muligheden, men at der måtte være andre grunde (end arbejde) der gjorde at du valgte DP. Du har allerede en gang skrevet at du vil ikke fortælle, og det synes jeg heller ikke du skal. Det var bare for at forklare hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.

-og nu melder jeg mig ud af denne tråd, inden den ender et helt forkert sted. Tråden handlede jo om hvorvidt dagplejeren kunne tillade sig at bede om at få barnet hentet kl 15.00 nogle dag, selvom man havde betalt for pasning til kl 15.30.

Håber du får nogle gode og brugbare svar på det spørgsmål.

Og det er jo lige præcis det du IKKE ved nået om .

Og du havde ingen interesse i at vide det - du kom bare med en nedladen bemærkning.

Så ser jeg slet ingen grund til at forklare nået som ikke har med mit spørgsmål at gøre

Anmeld

23. september 2011

bullerbassen

Zeus skriver:

Men du lægger op til, at fordi man går hjemme, så der er ingen undskyldning for, at ungerne er i dp/vuggestue? Selvom du reelt ikke kender grunden til, hvorfor man går hjemme?

Jeg synes du er ret dømmende i dit første indlæg.. Og nej man kan ikke altid kende grunden, men netop derfor burde man ikke bare insinuere at ts ikke vil have sit barn hjemme hos sig - men hellere vil efterlade barnet hos en fremmed.

Tak for dit svar - kunne ikke skrive det bedre

Du får lige det  jeg ikke kunne give tidligere fordi jeg skrev fra mobilos..

Det er bestemt ikke nogen hemlighed hvorfor jeg går hjemme, har har ingen grund til at fortælle det til en med så nedladen / dømmende holding

Anmeld

24. september 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Det er jo også det --- Hun gik nu også med til det men igår så hun ikke yderst begejster ud. Og da hun så siger at hun helst ikke vil sidde tilbage med ham den ½ time fordi han er DELTIDS..

Jamen det gør jo ingen forskel om de er fuldtids ellers deltid - jeg betaler da også for ham derover.

nemlig... så uuuhhh jeg bliver sgu helt gal på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.