Håber der nogen som vil tage sig tid til at komme med deres mening...
Sagen er den at Silas går i dagpleje ( privat ) vi har en deltidsplads på 38 timer. Fra kl 7.30 - 15.00
Han bliver dog sjældent afleveret før efter kl 8 - typisk imellem kl 8-8.30. Og hentet kl 15 , hvor han ofte lige er vågnet fra middagslur og slet ikke klar til at skal med hjem.
Det har vi snakket lidt om herhjemme og igår luftede jeg mine tanker for dagplejemoderen om at vi måske kunne flytte vores til til kl 8.00 til 15.30 istedet for. Da vi ikke bruger den ½ time om morgnen og Silas ikke er klar om eftermiddagen.
Hun sagde ikke så meget igår om det og idag da jeg aflevere ham snakker vi om det igen. Hun siger at det selvfølgelig er ok men om vi kunne lave en aftale om at hvis de 2 andre bliver hentet kl 15 , at jeg så også henter Silas der. ( ingen problem ) da jeg p.t er hjemme.
Men de hun så nævner som grund ved jeg ikke helt hvad jeg skal syntes om - Hun siger at hun syntes det vil være trælst at sidde tilbage med Silas til kl 15.30 hvis de andre bliver hentet kl 15 , nu hvor han bare har deltidsplads. Og kan et stykke hen af vejen også godt forstå hende, men på den anden side vi betaler jo for et eks antal timer som vi vel kan bruge inden for hendes åbningstid.
Og hvis vores behov primær om eftermiddagen kan hun så godt sige sådan ??
Hvad ville du tænke ???
Har lidt blandet følelser om denne udmelding - skal lige nævnes vi er super glade for dagplejemor .
KOM MED DIN MENING - på forhånd tak
Anmeld