Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak  Baby har været længe ventet, og ønsker intet mere, end at alt kommer til at gå perfekt, og at baby er perfekt. 

Nej det kan jeg godt forstå Men er sikker på det nok skal gå  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Muffin_girl

Jeanne skriver:

Jeg har søgt ind på Aarhus sosu skole (igen igen) som assistent. Det er der desværre også en masse andre som har :/ og eftersom jeg er ufaglært ryger jeg nederst i køen. Hvilket jeg er ret olm over, for jeg kender flere som søger ind bare for at få tiden til at gå :0( Men jeg bliver ved med at søge og ringe til dem, indtil de bliver så trætte af mig at de lukker mig ind ;0)

Hehhe ja bare kime dem ned som en åndsvag God ide.. Men det er da også urimeligt..

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

serinasmor skriver:

at få en praktikplads indenfor emballagedesign i Aalborg / omegn (max 1 time med bus/tog) til start pr 16. jan 2012 ..

Nogen der kender nogen der kender nogen?

Krydser fingre for at du finder en Jeg kender desværre ikke nogle

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

isabellamor skriver:

at blive friet til.

og at slippe af med min evige stress.... 

Så må du igang med at irretere din kæreste. Hvorfor er du evigt stresset? 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Krussedulle skriver:

Mit største ønske er at mærke liv fra baby, bare lidt, men helst dagligt! .. Så man ikke behøvede at tænke på om den nu har det godt derinde .. Er 15+0 i dag, og tredjegangs så håber snart at der sker noget

Det kan jeg godt forstå. Krydser fiingre for du snart mærker liv 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Stefanie8 skriver:

At jeg kan leve af det jeg elsker, at tage billeder (se. evt. mit sidste indlæg) 

Krydser fingre for at du kan kimme til det 

Anmeld

3. september 2011

Dinna88

Shit manner, en lang tråd

Mit største ønske, lige pt, må være at jeg endeligt kunne finde ud af hvilken af de mulige uddannelser jeg tager, og at det så selvfølgelig er den 100 % rigtige. Shit, det giver grå hår i en alder af 19 år!! 

Anmeld

3. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Ja det er da lidt træls.. Men tiden skal nok gå strækt.. Så kan vi jo glæde os sammen til at få en lille bebs

Det håber jeg godt nok at den gør =D

Ja det kan vi i hvert fald  

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Shit manner, en lang tråd

Mit største ønske, lige pt, må være at jeg endeligt kunne finde ud af hvilken af de mulige uddannelser jeg tager, og at det så selvfølgelig er den 100 % rigtige. Shit, det giver grå hår i en alder af 19 år!! 

Ja tråden er skide lang.Havde jeg slet ikke regnet med.. Håber du finder den rigtige uddannels.. Men det er stadig svært..

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Det håber jeg godt nok at den gør =D

Ja det kan vi i hvert fald  

Bor du sammen med din kæreste? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.