Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Bor du sammen med din kæreste? 

Jeps =) Vi har boet sammen stort set al den tid vi har været sammen (2 år 7 mdr.) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Jeps =) Vi har boet sammen stort set al den tid vi har været sammen (2 år 7 mdr.) 

okay Dejligt.. I en lejlighed eller? 

Anmeld

3. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

okay Dejligt.. I en lejlighed eller? 

Jah det er skønt

Jeps =) Vi bor i en 2 værelses lejlighed på 64kvm. Flyttede ind i den i februar =) Før det kom vi fra en 42kvm ungdomsbolig 

Vi bor ok billigt (4200kr. om md.) og bliver boende til det er tid til et hus

Min kæreste er igang med HTX og skal derefter igang med udd. som civilingeniør. Så håber der hurtigt bliver penge til et hus

Anmeld

3. september 2011

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja tråden er skide lang.Havde jeg slet ikke regnet med.. Håber du finder den rigtige uddannels.. Men det er stadig svært..

Jeg blev også lidt overrasket
Ja.. Det er sådan.. Skal ejg vælge en uddannelse hvor jeg lærer spansk og engelsk og kan komme til at tjene kanon godt, men nok skal lave kontorarbejde.. Eller skal jeg vælge en uddannelse hvor det er meget praktisk arbejde, spændende arbejde, men hvor det nok bliver svært at finde arbejde og hvor lønnen slet ikke er det samme.  

Anmeld

3. september 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

At lillemanden vil komme ud d. 6 september og at fødslen går som vi regner med...

Anmeld

3. september 2011

Krizzi86

Mit største ønske lige nu er at blive gravid igen og fuldføre graviditeten uden nogen komplikationer...

Fik spontan abort i tirsdags, og det har taget rigtig hårdt på mig og kæresten... Vi havde prøvet i 10 måneder før det lykkes og så tabte jeg det i 10ende uge

Anmeld

3. september 2011

Mutti2B

At jeg bliver gravid her om 1½ uges tid når jeg skal insemineres, så jeg endelig kan blive mor

Anmeld

3. september 2011

MelikkazMoar

Jeg har også rigtig mange ønsker..

det første og største er nok at få mig en lejlighed, så lillepigen og jeg ikke skal bo på 'hotel, mormor og morfar' så vi ku få vores eget igen efter at være flyttet fra kæresten..

og så ønsker jeg næsten lige så højt at få ham tilbage igen !  

Anmeld

3. september 2011

CeViss

Mit største ønske er at min mor stadig levede.

Mit liv er blevet et kæmpe kaos efter jeg har mistet hende.

Savner hende så forfærdeligt

Anmeld

3. september 2011

MigSS

At jeg var færdig uddannet, så vi kunne tænke på børn , men har 4 år endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.