Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CeViss skriver: Mit største ønske er at min mor stadig levede. Mit liv er blevet et kæmpe kaos efter jeg har mistet hende. Savner hende så forfærdeligt
Mit største ønske er at min mor stadig levede.
Mit liv er blevet et kæmpe kaos efter jeg har mistet hende.
Savner hende så forfærdeligt
Det er jeg da ked af at høre..
Mange kram
Og håber du finder ro i noget andet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MigSS skriver: At jeg var færdig uddannet, så vi kunne tænke på børn , men har 4 år endnu
At jeg var færdig uddannet, så vi kunne tænke på børn , men har 4 år endnu
Øv bøv.. Du har måske ingen børn endnu ?
Bryndis skriver: At blive gift og få et mere barn
At blive gift og få et mere barn
Sender frier støv og baby støv
AalborgPigen skriver: Sender frier støv og baby støv
Det samme som dit, at blive MOR. Hvor jeg da brændende ønsker at snart se to streger på testen.
Og så vil jeg gerne giftes med min forlovede
Uh ha.. Har ihvertfald 2 store øsnker pt..
1. Finde en praktikplads til mit studie
2. Håber at få ny lejlighed næste år, inden sønnike skal starte i skole.. (Vil gerne bo tættere på hans forhåbentlig kommende skole)
AalborgPigen skriver: Yoga er i hvert fald en go måde at slappe af på Man skal vænne sig til det,, Men det dejligt afstressende..
Yoga er i hvert fald en go måde at slappe af på Man skal vænne sig til det,, Men det dejligt afstressende..
der er noget i fitnessdk der hedder bodyflow jeg gerne vil prøve at få mig taget sammen til at komme til.. det er en blanding af yoga, pilates, thaichi... og sikkert noget mere... men det lyder for mig totalt afstressende.
metski83 skriver: Det samme som dit, at blive MOR. Hvor jeg da brændende ønsker at snart se to streger på testen. Og så vil jeg gerne giftes med min forlovede
2 gode ønsker Kryder fingre for dem begge
At min kæreste får taget sig sammen til at få sat nyt køkken op i vores hus...
Årh jeg har sååå mange... Kan ikke vælge... Ny bil (der VIRKER)Bryster Nyt og masser af tøjNyt komfurNy opvaskemaskine Nyt bryggersNyt køkkenNyt gulv i stueetagen..Ja jeg kunne blive ved.. Men altså hvis man ser bort fra materielle ting har jeg jo alt.. Hus, dejlig forlovet og fantastisk lille datter, samt en skøn familie jeg elsker højere end noget andet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128