AalborgPigen skriver:
Jeg tror altid man er 2 om det på den ene eller anden måde.. Håber at i finder ud af det
Selvom det er træls.. Kan i ikke få børnene passet? Pg så lave noget
problemet er at jeg har jo mine fuldtid, de er hos deres fædre hver 2-. weekend eller sådan var det. Nu har den ene far ikke vist interesse i hans dreng i 6 uger. og det er også fint nok. Men vi får jo ikke passet hans unger fordi dem ser han jo noget mindre end jeg ser mine. Og jeg får ikke mine passet fordi min pasnings muligheder ligger 130 km nordpå :/ så når vi skal noget skal det være i de weekender hvor vi ikke har mine, MEN da hans eks kører med noget der hedder flydene samvær( jeg kalder det, "så passer det eksen bedst" samvær) så har vi dem stort set altid forskudt. Desværre fordi de elsker at lege sammen.
Prøver på at presse lidt på for at han skal stille krav til samvær fordi det er også hans børn, og det kan ikke passe at hun kan sige hun vil have dem der og der og han kan ikke få dem der og der men Der kan han godt få dem fordi der skal hun ud og rejse ... Ik jeg tror hun er et dårlig mennekse, han er bare dårlig til at sige fra ... og DET irritere mig lige nu
Anmeld