Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Muffin_girl

KittyGirl skriver:

Mit største ønske er at blive gældfri... hvor kunne det løse mange problemer for min mand og jeg...... (jeg har gæld fra fortid som hæmmer vores hverdag)..

Skulle jeg have et nr. 2 ønske, så ville jeg gøre være tyndere/slankere... NØJ det ville lette mange problemer fra min side af....

Nr 2 er der i hvert fald mulighed for at gøre noget ved  

Men kan godt forstå dig med nr 1.. Jeg har også lidt gæld.. og det er røv træls 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

B&J

mit er i øje blikke at den praktik plads mig og min kæreste får er vores fremtids arbejde..

Anmeld

2. september 2011

SjeBets

AalborgPigen skriver:

Det er jeg da ked af .. !! 

Håber at i finder ud af det .. 

jeg skal vist bare lade være med at være sådan en kælling .. han er sq go nok .. jeg er bare emsig i tiden ...  og trænger til noget os tid, vi har aldrig tid til os, kun Dig mig og vores børn ... 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

B&J skriver:

mit er i øje blikke at den praktik plads mig og min kæreste får er vores fremtids arbejde..

Det lyder som et dejligt ønske Kan jeg godt forstå dig.. 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

SjeBets skriver:

jeg skal vist bare lade være med at være sådan en kælling .. han er sq go nok .. jeg er bare emsig i tiden ...  og trænger til noget os tid, vi har aldrig tid til os, kun Dig mig og vores børn ... 

Jeg tror altid man er 2 om det på den ene eller anden måde.. Håber at i finder ud af det Selvom det er træls.. Kan i ikke få børnene passet? Pg så lave noget 

Anmeld

2. september 2011

B&J

AalborgPigen skriver:

Det lyder som et dejligt ønske Kan jeg godt forstå dig.. 

jaa det er lige det der mangler for vi skal snart flytte til den første det var også et ønske og et vægt tab jamen det er jeg igang med så der kan vist ikke være andre

Anmeld

2. september 2011

SjeBets

AalborgPigen skriver:

Jeg tror altid man er 2 om det på den ene eller anden måde.. Håber at i finder ud af det Selvom det er træls.. Kan i ikke få børnene passet? Pg så lave noget 

problemet er at jeg har jo mine fuldtid, de er hos deres fædre hver 2-. weekend eller sådan var det. Nu har den ene far ikke vist interesse i hans dreng i 6 uger. og det er også fint nok. Men vi får jo ikke passet hans unger fordi dem ser han jo noget mindre end jeg ser mine. Og jeg får ikke mine passet fordi min pasnings muligheder ligger 130 km nordpå :/ så når vi skal noget skal det være i de weekender hvor vi ikke har mine, MEN da hans eks kører med noget der hedder flydene samvær( jeg kalder det, "så passer det eksen bedst" samvær) så har vi dem stort set altid forskudt. Desværre fordi de elsker at lege sammen. 

Prøver på at presse lidt på for at han skal stille krav til samvær fordi det er også hans børn, og det kan ikke passe at hun kan sige hun vil have dem der og der og han kan ikke få dem der og der men Der kan han godt få dem fordi der skal hun ud og rejse ... Ik jeg tror hun er et dårlig mennekse, han er bare dårlig til at sige fra ...  og DET irritere mig lige nu 

Anmeld

2. september 2011

Lone Jakobsen

AalborgPigen skriver:

Hihi så har du det da dejligt hvor du er Ja den delle på maven kan man ikke bare skubbe ind og så er den væk. desværre.. 

ja det var faktisk super dejligt at sidde og bare være helt tilfreds med alting

Anmeld

2. september 2011

serinasmor

at få en praktikplads indenfor emballagedesign i Aalborg / omegn (max 1 time med bus/tog) til start pr 16. jan 2012 ..

Nogen der kender nogen der kender nogen?

Anmeld

2. september 2011

ekzunz

Dansker I Holland skriver:

Forresten, mit største ønske lige nu og altid er at mine to store piger var hos mig

Må jeg spørge hvor dine piger er henne? Det er selvfølgelig helt ok hvis du ikke vil svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.