Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

1000Ben

At jeg kan leve af det jeg elsker, at tage billeder (se. evt. mit sidste indlæg) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Mit er også at blive mor!!!!!!!! 

Men jeg skal have min uddannelse først (3 år ca.), før det kommer på tale herhjemme. Hvilket også er det mest ansvarlige =)

Dernæst er mit ønske at blive gift og derefter at komme til at eje vores drømmehus =)

Lige mine ord sådan er det også her Hvad skal du tage uddanelse som? 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja virkelig, og hun tror alt er godt igen bare fordi at hun har sagt undskyld..  
Mange tak ..  den tanke med at invitere dem alene har jeg også tænkt, og tror også at det bliver sådan hvis de skal med.. de skal ikke ødelægge min store dag, og så viser det også hvor lidt de holder af en hvis de vælger at blive væk.

Nej de går bare ikke :: Man skal opføre sig ordenligt som forældre.. Kan godt forstå du har det sådan. Det bestemmer du også helt selv !!

Anmeld

3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AalborgPigen skriver:

Sikken et godt ønske

Tak  Baby har været længe ventet, og ønsker intet mere, end at alt kommer til at gå perfekt, og at baby er perfekt. 

Anmeld

3. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Lige mine ord sådan er det også her Hvad skal du tage uddanelse som? 

Jeg tager uddannelsen som Pædagogisk assistent (PA), som jo tager 2 år og 3½md. MEN, er pt på grundforløbet på SOSU... og der er ikke nogle PA hold der starter i Silkeborg, før til august næste år, så skal tage ½ år mere på GF, med nogle c-niveau fag, så jeg i alt har haft 60 uger på grundforløb.. =/ Sååå

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Lone Jakobsen skriver:

ja det var faktisk super dejligt at sidde og bare være helt tilfreds med alting

Kan jeg godt forstå  

Anmeld

3. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
AalborgPigen skriver:

På hva for en skole?  

Jeg har søgt ind på Aarhus sosu skole (igen igen) som assistent. Det er der desværre også en masse andre som har :/ og eftersom jeg er ufaglært ryger jeg nederst i køen. Hvilket jeg er ret olm over, for jeg kender flere som søger ind bare for at få tiden til at gå :0( Men jeg bliver ved med at søge og ringe til dem, indtil de bliver så trætte af mig at de lukker mig ind ;0)

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

SjeBets skriver:

problemet er at jeg har jo mine fuldtid, de er hos deres fædre hver 2-. weekend eller sådan var det. Nu har den ene far ikke vist interesse i hans dreng i 6 uger. og det er også fint nok. Men vi får jo ikke passet hans unger fordi dem ser han jo noget mindre end jeg ser mine. Og jeg får ikke mine passet fordi min pasnings muligheder ligger 130 km nordpå :/ så når vi skal noget skal det være i de weekender hvor vi ikke har mine, MEN da hans eks kører med noget der hedder flydene samvær( jeg kalder det, "så passer det eksen bedst" samvær) så har vi dem stort set altid forskudt. Desværre fordi de elsker at lege sammen. 

Prøver på at presse lidt på for at han skal stille krav til samvær fordi det er også hans børn, og det kan ikke passe at hun kan sige hun vil have dem der og der og han kan ikke få dem der og der men Der kan han godt få dem fordi der skal hun ud og rejse ... Ik jeg tror hun er et dårlig mennekse, han er bare dårlig til at sige fra ...  og DET irritere mig lige nu 

Sikken da noget værre rod.. Håber at i kan finde ud af det .. Fordi det er da skide træls.. 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

B&J skriver:

jaa det er lige det der mangler for vi skal snart flytte til den første det var også et ønske og et vægt tab jamen det er jeg igang med så der kan vist ikke være andre

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Jeg tager uddannelsen som Pædagogisk assistent (PA), som jo tager 2 år og 3½md. MEN, er pt på grundforløbet på SOSU... og der er ikke nogle PA hold der starter i Silkeborg, før til august næste år, så skal tage ½ år mere på GF, med nogle c-niveau fag, så jeg i alt har haft 60 uger på grundforløb.. =/ Sååå

Ja det er da lidt træls.. Men tiden skal nok gå strækt.. Så kan vi jo glæde os sammen til at få en lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.