Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

Isabella_mor

AalborgPigen skriver:

Så må du igang med at irretere din kæreste. Hvorfor er du evigt stresset? 

jeg kan bare aldrig Rigtig slappe ordenligt af.. der er heletiden noget jeg skal og har derfor så svært ved at stresse af...

overvejer yoga

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Mikkel's mor <3

AalborgPigen skriver:

Nej de går bare ikke :: Man skal opføre sig ordenligt som forældre.. Kan godt forstå du har det sådan. Det bestemmer du også helt selv !!

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

isabellamor skriver:

jeg kan bare aldrig Rigtig slappe ordenligt af.. der er heletiden noget jeg skal og har derfor så svært ved at stresse af...

overvejer yoga

Yoga er i hvert fald en go måde at slappe af på Man skal vænne sig til det,, Men det dejligt afstressende.. 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Jeg blev også lidt overrasket
Ja.. Det er sådan.. Skal ejg vælge en uddannelse hvor jeg lærer spansk og engelsk og kan komme til at tjene kanon godt, men nok skal lave kontorarbejde.. Eller skal jeg vælge en uddannelse hvor det er meget praktisk arbejde, spændende arbejde, men hvor det nok bliver svært at finde arbejde og hvor lønnen slet ikke er det samme.  

Ja det er skide svært og vælge.. Hmm for mig er penge ikke det vigtigste.. Men alligevel skal man også tage noget hvor det er muligt at få et job. Hmm..  

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

IsabellaCiinea skriver:

Jah det er skønt

Jeps =) Vi bor i en 2 værelses lejlighed på 64kvm. Flyttede ind i den i februar =) Før det kom vi fra en 42kvm ungdomsbolig 

Vi bor ok billigt (4200kr. om md.) og bliver boende til det er tid til et hus

Min kæreste er igang med HTX og skal derefter igang med udd. som civilingeniør. Så håber der hurtigt bliver penge til et hus

Ja kan jeg godt forstå Jeg håber også at vi snart får penge til at flytte i et hus. Men det er bare altid dyrere end man regner med.. Det er mange penge man skal ligge hver måned, selvfølgelig afhæning af hvor og hvilket  

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Wampires skriver:

At lillemanden vil komme ud d. 6 september og at fødslen går som vi regner med...

Krydser fingre for dig 

Anmeld

3. september 2011

Bryndis

At blive gift og få et mere barn

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Krizzi86 skriver:

Mit største ønske lige nu er at blive gravid igen og fuldføre graviditeten uden nogen komplikationer...

Fik spontan abort i tirsdags, og det har taget rigtig hårdt på mig og kæresten... Vi havde prøvet i 10 måneder før det lykkes og så tabte jeg det i 10ende uge

Det er jeg ked af .. Kan godt forstå det tager hårdt på jer.. Håber at i kommer oven på igen og får mod på at prøve igen snart.. Og krydser fingre for at i får en lille spire i hus 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Mutti2B skriver:

At jeg bliver gravid her om 1½ uges tid når jeg skal insemineres, så jeg endelig kan blive mor

Krydser fingre for at det lykkes for dig 

Og at du får en lille spire i hus på tirsdag 

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

MelikkazMoar skriver:

Jeg har også rigtig mange ønsker..

det første og største er nok at få mig en lejlighed, så lillepigen og jeg ikke skal bo på 'hotel, mormor og morfar' så vi ku få vores eget igen efter at være flyttet fra kæresten..

og så ønsker jeg næsten lige så højt at få ham tilbage igen !  

Krydser fingre for at du snart får din ejen lejlighed 

I kan måske slet ikke finde ud af det sammen ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.