Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

Isabella_mor

at blive friet til.

og at slippe af med min evige stress.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Mikkel's mor <3

AalborgPigen skriver:

Ja det er rat og høre det fra andre.. SÅ man ikke tror man er skør.. 

Jo jeg tror forældre nogle gange tænker med RØVEN!!!! 

WTF det sagde hun bare ikke !! Ej det er da absolut ikke i orden og komme med sådan en flabet kommentar .. Slet ikke okay .. !! Det er godt nok respektløst..!! 

Tillykke med brylluppet .. Og ja syntes du skal snakke med dem om det, men samtidig selv overveje hvad DU mener. Fordi man kan godt blive forvirret af andres mening.. Og du skal gøre hvad Du mener er det rigtigte.. Selvom det er en stor dag.. Men fx har kæresten og jeg også snakket bryllupsdato men det skal godt nok ikke være på min bekostning at de skal komme.. Og jeg er på det stadie hvor de bliver inviteret alene, uden påhæng.. Og vil de ikke komme kan de sku bli væk !! Selvom de er ens forældre skal de ikke ødelægge ens liv..

Min kæreste siger altid at når man sidder som 80 årig og tænker tilbage skal man sidde med en god føelse (overordnet) Hvor man har fået det ud af ens liv som man ønsker.. I stedet for at leve sit liv igennem ens forældre.. 

Ja virkelig, og hun tror alt er godt igen bare fordi at hun har sagt undskyld..  
Mange tak ..  den tanke med at invitere dem alene har jeg også tænkt, og tror også at det bliver sådan hvis de skal med.. de skal ikke ødelægge min store dag, og så viser det også hvor lidt de holder af en hvis de vælger at blive væk.

Anmeld

3. september 2011

1000Ben

BinaMor skriver:

at få min kusine og fætre fri

Fri fra hvad? 

Anmeld

3. september 2011

BellaCiinea

AalborgPigen skriver:

Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!  

Mit er også at blive mor!!!!!!!! 

Men jeg skal have min uddannelse først (3 år ca.), før det kommer på tale herhjemme. Hvilket også er det mest ansvarlige =)

Dernæst er mit ønske at blive gift og derefter at komme til at eje vores drømmehus =)

Anmeld

3. september 2011

1977

Profilbillede for 1977
AalborgPigen skriver:

Det må være at jeg kommer ind på skolen til november

Anmeld

3. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

AalborgPigen skriver:

At min fødsel bliver rigtig skøn, og at vores baby bliver en sund og velskabt, glad lille personlighed.  

Anmeld

3. september 2011

Krussedulle

Mit største ønske er at mærke liv fra baby, bare lidt, men helst dagligt! .. Så man ikke behøvede at tænke på om den nu har det godt derinde .. Er 15+0 i dag, og tredjegangs så håber snart at der sker noget

Anmeld

3. september 2011

Dansker I Holland

Znuzke skriver:

Må jeg spørge hvor dine piger er henne? Det er selvfølgelig helt ok hvis du ikke vil svare

De er i plejefamilie

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

At min fødsel bliver rigtig skøn, og at vores baby bliver en sund og velskabt, glad lille personlighed.  

Sikken et godt ønske

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Jeanne skriver:

Det må være at jeg kommer ind på skolen til november

På hva for en skole?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.