Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

MetteS81

Her kommer så lige et overfladisk ønske....

AT VINDE EN MASSE MASSE MILLIONER!!!!

Så vi kan få lavet renoveringer i vores hus og købe en ny bil der ik ligner og lyder som en skrotbunke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Muffin_girl

merethe skriver:

mit største ønske lige nu er, at min mand kan beholde sit arbejde og ikke bliver fyret.

1 oktober bliver der nemlig fyret 100mand på den virksomhed som han arbejder på og jeg håber min mand ikke er en af dem der bliver prikket på skulderen den dag.

Nej kan jeg sku godt forstå !!!'

Krydser fingre 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

MetteS81 skriver:

Her kommer så lige et overfladisk ønske....

AT VINDE EN MASSE MASSE MILLIONER!!!!

Så vi kan få lavet renoveringer i vores hus og købe en ny bil der ik ligner og lyder som en skrotbunke....

Overfladiske ønsker er også et ønske Jeg gad også godt vinde MANGE MILLIONER !!! 

Anmeld

2. september 2011

MetteS81

AalborgPigen skriver:

Overfladiske ønsker er også et ønske Jeg gad også godt vinde MANGE MILLIONER !!! 

Hehe  

Anmeld

2. september 2011

elvital

Ville du gerne rykke teltpælene op og flytte derned?

Ja hvis den rette mulighed bød sig! Var også meget tæt på at gøre det men så mødte jeg min kæreste og så var der pludselig noget andet at tage hensyn til! Men jeg har et eller andet underligt forhold til Indien og har altid haft det! Jeg elsker det land så meget og føler mig så godt tilpas der! Men nu må vi se de hvad min søn siger til det, for der ned på ferie det skal vi hvertfald

Anmeld

2. september 2011

SjeBets

AalborgPigen skriver:

I er måske gået fra hinanden ?

Krydser fingre for du vinder i lotto !

Og held og lykke med elevpladsen  

ÅÅrh nej nej ikke endnu da. men det kører bare ik godt lige nu....

Ja lidt lotto penge ville være rart ... og en elevplads .. men man kan jo ikke få alt .. 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

elvital skriver:

Ja hvis den rette mulighed bød sig! Var også meget tæt på at gøre det men så mødte jeg min kæreste og så var der pludselig noget andet at tage hensyn til! Men jeg har et eller andet underligt forhold til Indien og har altid haft det! Jeg elsker det land så meget og føler mig så godt tilpas der! Men nu må vi ko de hvad min søn siger til det, for der ned på ferie det skal vi hvertfald

Det lyder rigtigt spændene Håber at du en dag kan realisere dine drømme  

Anmeld

2. september 2011

elvital

AalborgPigen skriver:

Det lyder rigtigt spændene Håber at du en dag kan realisere dine drømme  

Det håber jeg! Og lige over

Anmeld

2. september 2011

Ryberg

Mit største ønske er at blive gældfri... hvor kunne det løse mange problemer for min mand og jeg...... (jeg har gæld fra fortid som hæmmer vores hverdag)..

Skulle jeg have et nr. 2 ønske, så ville jeg gøre være tyndere/slankere... NØJ det ville lette mange problemer fra min side af....

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

SjeBets skriver:

ÅÅrh nej nej ikke endnu da. men det kører bare ik godt lige nu....

Ja lidt lotto penge ville være rart ... og en elevplads .. men man kan jo ikke få alt .. 

Det er jeg da ked af .. !! 

Håber at i finder ud af det .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.