Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Har stemt lidt af hvert! Er rigtig glad for arve tøj og også gerne genbrugs tøj/ting. Det gode ved brugt tøj er at det jo har været vasket mange gange, så mange af de kemikalier der bliver brugt når tøjet bliver lavet, bliver vasket ud. Men altså tøjet ska se pænt. Ud! Men ellers er H&M også rigtig godt. Vh Stine

Ja bare tøjet er pænt HM er også min favorit .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

Muffin_girl

FrkLarsen skriver:

Jeg har stemt på dem alle sammen! 

Vi køber tøj hvor vi kan, og jeg er specielt vild med genbrugsforretninger 

Ja det er skrækkeligt hvor meget man kan shoppe .. 

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen

AalborgPigen skriver:

Ja det er skrækkeligt hvor meget man kan shoppe .. 

So true!

Havde jeg økonomien til det havde jeg købt alt i dk . Hahahaha

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Mathias Villads skriver:

Jeg har stemt alle... stort set.. fik en del, da han blev født... har selv givet tøj til andre og genbrug.. hvis ikke veninder lige står og mangler, så er det til genbrug...

Jeg køber efter min smag, så hvor jeg finder noget, som jeg ikke kan stå for, så køber jeg uanset butik eller nettet... købt en del genbrug også... vi har en genbrug kun til småbørn her i byen og natdragter koster 10 kr stk... kan godt blive lidt hmm, når 2 natdragter koster 150kr til sådan en lille mand... så er det godt, man kan finde det billigere.... og så har vi ikke det store tøjbudget...

Er især begejstret for bilka's velourbukser... elsker at han kan bevæge sig frit...  og så er jeg nok lidt afhængig af katvig til mine drenge... begge har en del... hvorfor lige det mærke ved jeg ikke... men der især nettet god til at jage gode tilbud og nogle sælger det jo til ingen penge i pæn stand... har vundet en del på QXL... f.eks. en fed katvig vest til 50kr til min store dreng...

Kender ikke QXL hvad går det ud på ?  

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Mathias Villads skriver:

Jeg har stemt alle... stort set.. fik en del, da han blev født... har selv givet tøj til andre og genbrug.. hvis ikke veninder lige står og mangler, så er det til genbrug...

Jeg køber efter min smag, så hvor jeg finder noget, som jeg ikke kan stå for, så køber jeg uanset butik eller nettet... købt en del genbrug også... vi har en genbrug kun til småbørn her i byen og natdragter koster 10 kr stk... kan godt blive lidt hmm, når 2 natdragter koster 150kr til sådan en lille mand... så er det godt, man kan finde det billigere.... og så har vi ikke det store tøjbudget...

Er især begejstret for bilka's velourbukser... elsker at han kan bevæge sig frit...  og så er jeg nok lidt afhængig af katvig til mine drenge... begge har en del... hvorfor lige det mærke ved jeg ikke... men der især nettet god til at jage gode tilbud og nogle sælger det jo til ingen penge i pæn stand... har vundet en del på QXL... f.eks. en fed katvig vest til 50kr til min store dreng...

Kender ikke QXL hvad går det ud på ?  

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

AdamsMor skriver:

Jeg har købt mest i HM, for jeg synes det er sødt og jeg har ikke haft råd til at give flere hundrede kroner for tøj i fx BAbysam og Ønskebørn. Men har også fundet nogle fine ting i genbrugen og på nettet. Og der kan man jo finde noget, som alle de andre børn ikke har, hvis det gerne må være lidt "specielt".

ELSKER HM 

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

FrkLarsen skriver:

So true!

Havde jeg økonomien til det havde jeg købt alt i dk . Hahahaha

Ja og ALT fra nyt.. Det ville være skøønt.. 

Anmeld

7. september 2011

FrkLarsen

AalborgPigen skriver:

Ja og ALT fra nyt.. Det ville være skøønt.. 

Det ville det! 

Selvom brugt er ligeså godt som ny NÆSTEN 

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Anne85 skriver:

Køber stort set kun på nettet - det er nemt og bekvemt. Kommer sjældent ned i byen.

Jeg elsket også at handle på nettet .. Nemt og bekvemt .D

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

missie20 skriver:

Generelt på lagersalg så som Molo, Katvig og småfolk.

Jeg har faktisk aldrig været til lagersalg .. Er det ikke et værre ræs?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.