Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har stemt alle... stort set.. fik en del, da han blev født... har selv givet tøj til andre og genbrug.. hvis ikke veninder lige står og mangler, så er det til genbrug...

Jeg køber efter min smag, så hvor jeg finder noget, som jeg ikke kan stå for, så køber jeg uanset butik eller nettet... købt en del genbrug også... vi har en genbrug kun til småbørn her i byen og natdragter koster 10 kr stk... kan godt blive lidt hmm, når 2 natdragter koster 150kr til sådan en lille mand... så er det godt, man kan finde det billigere.... og så har vi ikke det store tøjbudget...

Er især begejstret for bilka's velourbukser... elsker at han kan bevæge sig frit...  og så er jeg nok lidt afhængig af katvig til mine drenge... begge har en del... hvorfor lige det mærke ved jeg ikke... men der især nettet god til at jage gode tilbud og nogle sælger det jo til ingen penge i pæn stand... har vundet en del på QXL... f.eks. en fed katvig vest til 50kr til min store dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2011

Anne85

Køber stort set kun på nettet - det er nemt og bekvemt. Kommer sjældent ned i byen.

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

jlp90 skriver:

Der er en genbrug i danmarksgade i Aalborg der kun har børne tøj. Den hedder børnehjørnet mener jeg.

Tak Der må jeg ind og kigge..  

Anmeld

3. september 2011

SjeBets

Alle steder, vi har en skøn outlet butik her i nærheden der køber jeg meget af ungers tøj, men eller så genbrug. vi arver , de får af bedsterne. Hog M har jeg aldrig gidet, men det er både til mig og til dem ....hvorfor ved jeg ikke .. synes måske det er for ... brugt ... bevarer noget af det er sødt .. men .... 

Anmeld

7. september 2011

AdamsMor

Jeg har købt mest i HM, for jeg synes det er sødt og jeg har ikke haft råd til at give flere hundrede kroner for tøj i fx BAbysam og Ønskebørn. Men har også fundet nogle fine ting i genbrugen og på nettet. Og der kan man jo finde noget, som alle de andre børn ikke har, hvis det gerne må være lidt "specielt".

Anmeld

7. september 2011

missie20

Generelt på lagersalg så som Molo, Katvig og småfolk.

Anmeld

7. september 2011

Malthesmoar

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Køber gerne genbrug og bruger Trendsales meget

ellers nettet

Mvh

Anmeld

7. september 2011

Levi&LilysMor

Jeg bruger H&M, name-it, Trendsales.

Anmeld

7. september 2011

Tennamor

Jeg har stemt  HogM og fået en del..

Har fået/får en del fra min søster, min kusine og en fra min mødregruppe.

Jeg har også købt nogle heldragter på trendsales (molo, katvig, hummel, småfolk). Jeg er for nærig til at købe dem fra nye, men elsker deres designs

Derudover er det meste tøj jeg selv køber fra HogM. 

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Jeg køber primært tøj hos Name It og H&M Bodyer kan jeg også sagtens købe i Føtex/Kvickly. Inden jeg nedkom købte jeg 2 store poser brugt tøj med str. 50-62 - det var en stor hjælp, så ikke jeg skulle ud og købe det hele inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.