Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2011

annec

Vi har købt alt vores i babysam, ønskebørn og h&m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

Muffin_girl

annec skriver:

Vi har købt alt vores i babysam, ønskebørn og h&m

I Babysam og Ønskebørn hvor jeg har kigget havde de ikke et så tort udvalg . ØV

Anmeld

3. september 2011

Alba

Det er ikke steder jeg ikke vil købe tøj som sådan. Det er tøjets kvalitet og udseende der tæller herhjemme og så er det lige meget om det er arv/bilka eller rigtig dyre mærker, jo billigere jo bedre så længe kvali og udseende er opfyldt.

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Jeg satte næsten kryds i alle felterne. Haha.. Men jeg har købt i Name It, H&M og Babysam, når jeg har købt fra nyt. 90% har jeg dog købt brugt her på baby.dk, eller fået gratis brugt Jeg har ikke noget i mod brugt og genbrug. De vokser så hurtigt, så synes det er en for stor investering at købe ALT fra nyt!

Anmeld

3. september 2011

Frøken J.

AalborgPigen skriver:

I Babysam og Ønskebørn hvor jeg har kigget havde de ikke et så tort udvalg . ØV

De har i hvert fald gode tilbud på bodies i babysam, det er det eneste jeg har købt der. Hvad er det nu, 6 for 120 tror jeg? Rigtig god pris

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Frøken J. skriver:

De har i hvert fald gode tilbud på bodies i babysam, det er det eneste jeg har købt der. Hvad er det nu, 6 for 120 tror jeg? Rigtig god pris

6 for 120 det er sørme billigt  

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Frøken J. skriver:

Jeg satte næsten kryds i alle felterne. Haha.. Men jeg har købt i Name It, H&M og Babysam, når jeg har købt fra nyt. 90% har jeg dog købt brugt her på baby.dk, eller fået gratis brugt Jeg har ikke noget i mod brugt og genbrug. De vokser så hurtigt, så synes det er en for stor investering at købe ALT fra nyt!

Ja hvis vi skal købe det hele fra ny af bliver jeg da ruineret  

Anmeld

3. september 2011

Jeg har stemt H&M og Genbrugen, og får meget gratis!

Jeg elsker at gå i genbrugen, og gøre et godt kup!

Her ude er der en Kirkens korshår, hvor de ind imellem kører et tilbud, hvor man kan fylde en bærepose med børnetøj for 30,-!!! Sidste gang fik jeg 27 stk. tøj!!!  Og det er jo altså pænt tøj de har.. Jeg har aldrig fået noget med på pletter på osv... Og det er som oftes mærketøj jeg har fundet.. Nameit, Bombibitt, IdaT er bl.a nogle af de mærker jeg har snuset op!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

3. september 2011

Muffin_girl

Tilmeldt skriver:

Jeg har stemt H&M og Genbrugen, og får meget gratis!

Jeg elsker at gå i genbrugen, og gøre et godt kup!

Her ude er der en Kirkens korshår, hvor de ind imellem kører et tilbud, hvor man kan fylde en bærepose med børnetøj for 30,-!!! Sidste gang fik jeg 27 stk. tøj!!!  Og det er jo altså pænt tøj de har.. Jeg har aldrig fået noget med på pletter på osv... Og det er som oftes mærketøj jeg har fundet.. Nameit, Bombibitt, IdaT er bl.a nogle af de mærker jeg har snuset op!!!

Stine og Lisa.

ØV ØV ØV !! Hvorfor er der aldrig sådan noget her.. ØV !! SNyd 

Anmeld

3. september 2011

jlp90

AalborgPigen skriver:

Ja hvorfor har vi ikke mødrehjælpen i Aalborg.. ØV !

Der er en genbrug i danmarksgade i Aalborg der kun har børne tøj. Den hedder børnehjørnet mener jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.