Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor køber i tøj til baby? Eller har tænkt jer og købe det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.152 visninger
104 svar
0 synes godt om
2. september 2011

Muffin_girl

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2011

lucas<3

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

hej..

jeg har stem :

h og m, bilka, føtex, genbrug, har fået noget gratis os.

jeg har ikke noget i mod og købe tøj til lucas i bilka eller føtex. men man kan godt finde noget tøj i genbrugen der næsten ikke er brugt.. fandt en elefant hue der nede der stadig sad prismærke på.. ga en 10 og den kostede 80 normal..

Anmeld

2. september 2011

Chillien

AalborgPigen skriver:

Jeg elsker genbrug.. Men ved ikk om jeg ville købe det til baby... Så langt har jeg ikke tænkt..

Jeg synes H&M har nogle fede ting til baby så det nok dem jeg primært ville bruge.. Ikke mindst på grund af prisen..

Anmeld

2. september 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
mødrehjælpen

de har utroig meget pænt tøj til ingen penge, fx 2kr for en bodystocking

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Chillien skriver:

Jeg elsker genbrug.. Men ved ikk om jeg ville købe det til baby... Så langt har jeg ikke tænkt..

Jeg synes H&M har nogle fede ting til baby så det nok dem jeg primært ville bruge.. Ikke mindst på grund af prisen..

Nej jeg tro rnemlig at HM må forblive min favorit  

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Chillien skriver:

Nej jeg tro rnemlig at HM må forblive min favorit  

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

lucas<3 skriver:

hej..

jeg har stem :

h og m, bilka, føtex, genbrug, har fået noget gratis os.

jeg har ikke noget i mod og købe tøj til lucas i bilka eller føtex. men man kan godt finde noget tøj i genbrugen der næsten ikke er brugt.. fandt en elefant hue der nede der stadig sad prismærke på.. ga en 10 og den kostede 80 normal..

Ja der er tit rigtigt mange suoer gode tilbud, men ved ikke om det er forkert til en baby? 

Anmeld

2. september 2011

Muffin_girl

Gitze skriver:

mødrehjælpen

de har utroig meget pænt tøj til ingen penge, fx 2kr for en bodystocking

Ja men mødrehjælpen er kun andre steder end hvor jeg bor Men tror jeg skal til Århus snart så må jeg kigge der  

Anmeld

2. september 2011

lucas<3

AalborgPigen skriver:

Ja der er tit rigtigt mange suoer gode tilbud, men ved ikke om det er forkert til en baby? 

det syns jeg ikke.. men jeg er nok ikk ligesom alle andre.. :/

Anmeld

2. september 2011

-Sigrid-

Jeg har stemt; h&m, over nettet, name it, fået noget gratis og ... Det tror jeg er det

Jeg køber gerne tøj til migselv i genbrugen, men syntes den genbrug der ligger tæt på os har så dårligt babytøj, det er sådan helt... Ikke særlig pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.