Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

Muffin_girl

benjamins'mor skriver:

Har stemt: H&M, Name it, Bilka, Føtex og får meget af tøjet gratis.

Da Benjamin var nyfødt arvede jeg en del af min tantes eksmands tvillingers tøj. Og det var jeg rigtigt glad for.

Idag køber vi i både H&M, Name it, Bilka og Føtex. Det er alt efter pris, og kvalitet. Er helt vild med langærmede trøjer fra H&M, og natdragter køber jeg i Name It, og Bilka er det mest strømpebukser og bodystockinger jeg køber, og Føtex, det er alt efter pris og hvordan det ser ud, nogle gange har de noget lækkert tøj til ingen penge.

Jeg elsker H&M  De har så mange nuttede ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Benjamins'mor

AalborgPigen skriver:

Jeg elsker H&M  De har så mange nuttede ting 

Ja, og de har tit udsalg hvor du kan få ting til 10-20-30-40-50 kr. Det bruger jeg meget. Købte rigtigt meget da de havde januar udsalg.

Her i starten af måneden havde de langærmede trøjer i alle mulige farver til 29.95 kr stk. Der købte jeg først 2, så fik jeg et gratis gavekort på 50 kr, så ugen efter købte jeg 2 mere, hvor jeg så i realiteten kun skulle betale 10 kr. 

Anmeld

26. september 2011

Muffin_girl

benjamins'mor skriver:

Ja, og de har tit udsalg hvor du kan få ting til 10-20-30-40-50 kr. Det bruger jeg meget. Købte rigtigt meget da de havde januar udsalg.

Her i starten af måneden havde de langærmede trøjer i alle mulige farver til 29.95 kr stk. Der købte jeg først 2, så fik jeg et gratis gavekort på 50 kr, så ugen efter købte jeg 2 mere, hvor jeg så i realiteten kun skulle betale 10 kr. 

Ja jeg køber også på forskud til mim lille bebs Jeg fik også 2 gange de gavkort på 50 kr. Det er super nice. Må derind og kigge til januar  

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

AalborgPigen skriver:

Ja jeg køber også på forskud til mim lille bebs Jeg fik også 2 gange de gavkort på 50 kr. Det er super nice. Må derind og kigge til januar  

Ja, det er rart. Man kan sige der er god service derinde.

Ja, skal jeg også. Bare lidt træls de ikke har ret meget mellem str. 74-98. 

Anmeld

26. september 2011

Muffin_girl

benjamins'mor skriver:

Ja, det er rart. Man kan sige der er god service derinde.

Ja, skal jeg også. Bare lidt træls de ikke har ret meget mellem str. 74-98. 

Ja for det meste Nej det er meget blandet hvad de har. Man skal være heldig engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.