Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Lunae

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

Jeg køber en del tøj på netbutikker, men ellers handler jeg primært tøj i ønskebørn, salling, bahne og enkelte børnetøjsbutikker i århus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

nattergalen

AalborgPigen skriver:

Jeg vidste slet ikke at Zara har baby børntøj? Er det ikke dyrt der? 

Her i København har de det., mener på første sal.. Priserne er omkring hm priser el lidt mere så ikke så dyrt igen.. Og er man heldig at få noget når de har tilbud så kan det gøres billigt

Anmeld

7. september 2011

Camillakn

AalborgPigen skriver:

6000 det er sku flot klaret .. WOW  

Det syntes jeg os selv

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

nattergalen skriver:

Her i København har de det., mener på første sal.. Priserne er omkring hm priser el lidt mere så ikke så dyrt igen.. Og er man heldig at få noget når de har tilbud så kan det gøres billigt

Jeg skal da lige ind og kigge på nettet efter deres babytøj

Anmeld

7. september 2011

birthee

lsvendsen skriver:

Jeg køber (og giver) også meget til mødrehjælpen her i Svendborg, super butik de har og så er det fandme billigt

Hvor ligger mødrehjælpen henne i Svendborg??

Anmeld

7. september 2011

Leneur

lucas<3 skriver:

det syns jeg ikke.. men jeg er nok ikk ligesom alle andre.. :/

Nej du er ikke, synes da ikke der er noget forkert i at købe genbrug til den bette. Har jeg også gjort og gør stadig + inde på trendsales, dba og gul og gratis.

Har stemt ja til det hele men køber da også de lidt dyrere mærkevarer, hvis der er noget jeg synes hun skal have.

Prioriterer nu mest fodtøj og at vi kan få en årlig udenlands rejse i stedet....

Anmeld

7. september 2011

norenberg

AalborgPigen skriver:

25 kr det er sku billigt  

jeps og jeg er desværre tilbøjelig til at købe i vildskab og meget af det når ungerne jo slet ikke at bruge inden de er vokset ud af det....

Anmeld

7. september 2011

lsvendsen

birthee skriver:

Hvor ligger mødrehjælpen henne i Svendborg??

ja gadenavne er ikke lige mig, men tror nok det hedder korsgade  Lige om hjørnet ved photocare... got it ellers spørg igen

Anmeld

7. september 2011

Anette&Sophia

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger: Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Jeg har købt lidt over nettet og i HM for at være på forkant.. Men gik forbi en genbrug idag, og tænkte kan jeg mon købe noget der ? Hvad er jeres holdning.. ? 

det jeg har købt so far, har alt sammen været fra H&M, men kunne også godt finde på at købe i nameit, babysam, mor&barn, bilka, osv.
jeg tænker ikke så meget på mærket, mere om det er penge jeg vil bruge. først og fremmest køber jeg noget hvis det er noget vi mangler eller noget jeg falder for :-)

men har også fået rigtig meget foræret. :-)

Anmeld

26. september 2011

Benjamins'mor

Har stemt: H&M, Name it, Bilka, Føtex og får meget af tøjet gratis.

Da Benjamin var nyfødt arvede jeg en del af min tantes eksmands tvillingers tøj. Og det var jeg rigtigt glad for.

Idag køber vi i både H&M, Name it, Bilka og Føtex. Det er alt efter pris, og kvalitet. Er helt vild med langærmede trøjer fra H&M, og natdragter køber jeg i Name It, og Bilka er det mest strømpebukser og bodystockinger jeg køber, og Føtex, det er alt efter pris og hvordan det ser ud, nogle gange har de noget lækkert tøj til ingen penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.