Hvor køber du tøj til baby? Eller har tænkt dig og gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2011

Muffin_girl

TbCp skriver:

Jeg har stemt genbrug... jeg køber rigtig meget tøj over trendsales til min store pige og tror også jeg kommer til at købe meget til den lille der.

Ja trendales er fantastisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2011

tabra

AalborgPigen skriver:

Jah genbrug er en god opfindelse Jeg må da også indrømme jeg køber nogen engang imellem .. hihi.. Men håber det snart lykkes for jer 

Det er nemlig lige det, det er  

Tusinde tak skal du have  

Og masser af  til jer også, når I starter op på PB igen

Anmeld

7. september 2011

kirsti

Jamen nærmest alle steder, Noah har både mærketøj og tilbud fra føtex o.lign

Anmeld

7. september 2011

Camillakn

AalborgPigen skriver:

Jeg er bare så nervøs for hvad folk tænker Det er meget fjollet... 

Kender godt følelsen, sådan har jeg os haft det engang. Nu vender jeg den bare om. Vi har brugt 6000,- på vores lillemand og vi har ALT hvad vi skal bruge til ham, barnevogn ja det hele. Vi har købt brugt og så har vi fået vuggen som er en familie vugge og højstolen har vi os fået. Resten har vi selv købt. 

Jeg syntes det er fedt at vi ik har brugt mere, og blære mig lidt med det . Heh, Når jeg høre folk der bruger minimum 20.000 så syntes jeg bare det er fedt at vi ik har brugt mere

Anmeld

7. september 2011

norenberg

HM ender næsten med at have hele deres kollektion til ungerne...ellers køber jeg massere af name it...kender et sted i ikast hvor man tit kan få det hele til 25 kr pr del

Anmeld

7. september 2011

nattergalen

Ved ikke om Zara er blevet nævnt i tråden da jeg ikke har læst den hele.. Men synes de har noget rigtig sødt tøj til de helt små.. Og når den tid kommer tror jeg også H&M bliver stedet, nettet og genbrug hvis det er noget jeg bare ikke kan stå for

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

Camillakn skriver:

Kender godt følelsen, sådan har jeg os haft det engang. Nu vender jeg den bare om. Vi har brugt 6000,- på vores lillemand og vi har ALT hvad vi skal bruge til ham, barnevogn ja det hele. Vi har købt brugt og så har vi fået vuggen som er en familie vugge og højstolen har vi os fået. Resten har vi selv købt. 

Jeg syntes det er fedt at vi ik har brugt mere, og blære mig lidt med det . Heh, Når jeg høre folk der bruger minimum 20.000 så syntes jeg bare det er fedt at vi ik har brugt mere

6000 det er sku flot klaret .. WOW  

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

norenberg skriver:

HM ender næsten med at have hele deres kollektion til ungerne...ellers køber jeg massere af name it...kender et sted i ikast hvor man tit kan få det hele til 25 kr pr del

25 kr det er sku billigt  

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

nattergalen skriver:

Ved ikke om Zara er blevet nævnt i tråden da jeg ikke har læst den hele.. Men synes de har noget rigtig sødt tøj til de helt små.. Og når den tid kommer tror jeg også H&M bliver stedet, nettet og genbrug hvis det er noget jeg bare ikke kan stå for

Jeg vidste slet ikke at Zara har baby børntøj? Er det ikke dyrt der? 

Anmeld

7. september 2011

Muffin_girl

tabra skriver:

Det er nemlig lige det, det er  

Tusinde tak skal du have  

Og masser af  til jer også, når I starter op på PB igen

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.