Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Han var så taget i kolonihaven. En af de andres kæreste havde kørt ham og kammeraten derud. Ved stadig ikke hvorfor! Men håber på en god forklaring senere, har bare været helt ude af den her til morgen og det er bare sidste gang, jeg vil opleve det (læs: han får et ordentligt møgfald, når jeg kommer hjem)

Kan godt forstå dig.. Jeg har desværre en fortid hvor kæresten var mig utro mange gange (åbenbart) og dette får mig til at lyde som et klassisk eksempel på utroskab, sorry to say.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

dejligt du fik lidt i maven og at du kom afsted, det er et rigtig stort og godt skridt den rigtige vej  

Det er ( vil jeg tro) helt normalt at føle sig usikker når man er i en graviditet kroppen er jo ikke længere kun din, så den krop du kendte, reagere nu anderledes end du egentlig er vant til at den bør og alene det kan også være med til at gøre dig usikker Sådan har jeg det ihvertfald.. jeg er ikke noget tudefjæs og der skal ret meget til at jeg tuder, nu kan jeg tude bare jeg ser f.eks filmen Juno :/ den har jeg set mange gange uden at tude men pludselig tuder jeg..  men man må bare prøve at følge med kroppen og tage kontrollen hvor det er nødvendigt, præcis som du har gjort nu ved at tvinge dig selv afsted på arbejde istedet for at lade krop og sind bestemme

Synes det er rigtig flot og godt at du er kommet afsted og håber meget vi snart har noget positivt fra dig vedrørende din kæreste 

Har heldigvis hørt fra ham nu, har er i kolonihaven (spørg mig ikke hvorfor), men han får godt nok noget af et møgfald senere! Er rigtig glad for han er i live, men han har bare at have en god undskyldning for ikke at være kommet hjem og ikke have skrevet!

Hihi, mht. tudefjæs så har jeg altid haft let til tårer, men siden jeg er blevet gravid er det gået helt amok for mig, der skal ingenting til (sang i radioen, reklamer mv.)!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Kan godt forstå dig.. Jeg har desværre en fortid hvor kæresten var mig utro mange gange (åbenbart) og dette får mig til at lyde som et klassisk eksempel på utroskab, sorry to say.

Håber ikke du har ret! Ringede til hans ven, som ringede til den anden ven, som så igen var i kolonihaven med min kæreste! Håber ikke de dækker over hinanden, men man ved jo aldrig . Det er bare ikke en tanke jeg kan holde ud lige nu. Er bare glad for han er fundet og så må jeg skælde ham ud/få en god forklaring senere.

Han sover heldigvis hjemme hver nat. Jeg har ikke prøvet før, at han ikke er kommet hjem (med mindre jeg har vidst det på forhånd og det er også sjældent det sker)!

Anmeld

31. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Jeg er så bange lige nu, kan næsten ikke trække vejret  

Jeg er lige vågnet for 20 min siden og opdager at sengen er tom ved siden af mig. Jeg har ringet 3 gange og skrevet en sms til ham + skrevet en sms til den kammerat han var i byen med i går (de er studerende og skal først starte på studiet i morgen). 

Hvad ville I gøre, kan man ringe til hospitalet (bor i Aalborg)? Men ville de ikke allerede have ringet til mig/hans forældre (som ville ringe til mig)?

Jeg har så ondt i maven og tårerne løber ned at mine kinder . Er han kommet til skade eller er han taget med en anden hjem ????? Han plejer altid at skrive og jeg har ikke hørt fra ham, siden jeg skrev godnat i går omkring kl. 23!

Skal på arbejde om en halv times tid og er bare helt ødelagt lige nu! Jeg er gravid og meget hormonel, så håber jeg overreagerer!!! Hvordan ville du reagere???

Jeg er måske dårligt eksempel, men jeg ville være rasende!!!

Nok mest fordi jeg har tendens til at være jaloux og så ville mine tanker flyve rundt som dine. Jeg ville blive ved med at kime ham ned og måske ringe til hans mor efter en god samtale med min egen mor hvor jeg vender alle ting og lytter til hendes råd om at slappe lidt af .. Heh

Men jeg ville ringe til svigermor og lige høre om hun har hørt fra ham, og hvis ikke. Blive ved med at ringe til ham, kan selvfølgelig være han har tabt sin mobil men så prøv hans kammerat et par gange. 
Om man så overreagere eller ej, jamen what the hell hvis du kan få svar på hvor han er ved at ringe til kammeraten så gør det

Håber sådan at du snart høre fra ham.

Herfra

Anmeld

31. august 2011

Camillakn

Camillakn skriver:

Jeg er måske dårligt eksempel, men jeg ville være rasende!!!

Nok mest fordi jeg har tendens til at være jaloux og så ville mine tanker flyve rundt som dine. Jeg ville blive ved med at kime ham ned og måske ringe til hans mor efter en god samtale med min egen mor hvor jeg vender alle ting og lytter til hendes råd om at slappe lidt af .. Heh

Men jeg ville ringe til svigermor og lige høre om hun har hørt fra ham, og hvis ikke. Blive ved med at ringe til ham, kan selvfølgelig være han har tabt sin mobil men så prøv hans kammerat et par gange. 
Om man så overreagere eller ej, jamen what the hell hvis du kan få svar på hvor han er ved at ringe til kammeraten så gør det

Håber sådan at du snart høre fra ham.

Herfra

Arg undskyld, havde slet ik lige set du havde hørt fra ham
Og skønt ..  

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

ChipChap skriver:

Puha!!! Fik helt ondt i maven af at læse din tråd, og hold kæft hvor har du tålmodighed, jeg havde ringet til hans venner for længst og ikke nøjes med at skrive.

Er helt lettet over du fik fat på ham , hvor dejligt.

Håber du får en god dag selvom din start på dagen har været hård.

Jeg ringede også til hans ven, som ringede videre til den anden, som så var sammen med min kæreste i kolonihaven og fik ham til at skrive til mig.

Tænker dagen kun kan blive bedre nu, selvom jeg stadig har en knude i maven!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Arg undskyld, havde slet ik lige set du havde hørt fra ham
Og skønt ..  

Hihi helt i orden! Ja det er dejligt, der endelig er kommet hul igennem! Men er godt nok stadig gal lige nu. Kan ikke rigtig slippe følelsen. Men bliver nok nødt til at ryste den af mig lidt, hvis jeg bare skal være en smule effektiv på arbejdet i dag (og det skal jeg!).

Anmeld

31. august 2011

Pia.

Anonym skriver:

Han er en voksen mand på 27 og er normalt meget ansvarlig. Han plejer altid at skrive, det er også derfor jeg er så nervøs nu. Men håber bare, de er taget til morgenfest hos den ene og at han er gået kold der. For hospitalet kender ikke noget til ham (heldigvis)!

Jeg er både trist og meget gal lige nu. Tror først jeg bliver meget lettet, når jeg hører fra ham og så får han et møgfald bagefter! Ingen tvivl om, at han får alle mine følelser at vide! Glæder mig til hans gode undskyldning!

EJ for pokker havde lidt håbet du ville skrive noget i stil med at "den har han lavet før" eller "han er normalt et fjols og ringer aldrig hjem"så kunne man trøste sig med han er sådan !!! Men, når han normalt er helt modsat !!!

Forstår virkelig godt du er nervøs når han ikke laver det her normalt... Glæder mig til at høre fra dig igen når du har godt nyt...

Uha, hvor ville der også flyve mange grimme, uhyggelige, mindre rare tanker rundt i hoved på mig...

Knus og varme tanker til dig...

Anmeld

31. august 2011

Pia.

Anonym skriver:

Håber ikke du har ret! Ringede til hans ven, som ringede til den anden ven, som så igen var i kolonihaven med min kæreste! Håber ikke de dækker over hinanden, men man ved jo aldrig . Det er bare ikke en tanke jeg kan holde ud lige nu. Er bare glad for han er fundet og så må jeg skælde ham ud/få en god forklaring senere.

Han sover heldigvis hjemme hver nat. Jeg har ikke prøvet før, at han ikke er kommet hjem (med mindre jeg har vidst det på forhånd og det er også sjældent det sker)!

Godt han er fundet i god behold og jeg håber virkelig for dig, ja og for ham at han har en god historie og har opført sig ordenligt... !!!!

Anmeld

31. august 2011

Taniakb

Jeg havde nok så mistroisk jeg er, ringet til den ven som er sammen med kæresten og spurgt efter ham.. eller skrevet til kæresten at han godt lige ku ringe fra ven's tlf..

Håber alt lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.