Anonym skriver:
Jeg er så bange lige nu, kan næsten ikke trække vejret
Jeg er lige vågnet for 20 min siden og opdager at sengen er tom ved siden af mig. Jeg har ringet 3 gange og skrevet en sms til ham + skrevet en sms til den kammerat han var i byen med i går (de er studerende og skal først starte på studiet i morgen). 
Hvad ville I gøre, kan man ringe til hospitalet (bor i Aalborg)? Men ville de ikke allerede have ringet til mig/hans forældre (som ville ringe til mig)?
Jeg har så ondt i maven og tårerne løber ned at mine kinder
. Er han kommet til skade eller er han taget med en anden hjem
????? Han plejer altid at skrive og jeg har ikke hørt fra ham, siden jeg skrev godnat i går omkring kl. 23!
Skal på arbejde om en halv times tid og er bare helt ødelagt lige nu! Jeg er gravid og meget hormonel, så håber jeg overreagerer!!! Hvordan ville du reagere???
Jeg er måske dårligt eksempel, men jeg ville være rasende!!!
Nok mest fordi jeg har tendens til at være jaloux og så ville mine tanker flyve rundt som dine. Jeg ville blive ved med at kime ham ned og måske ringe til hans mor efter en god samtale med min egen mor hvor jeg vender alle ting og lytter til hendes råd om at slappe lidt af .. Heh
Men jeg ville ringe til svigermor og lige høre om hun har hørt fra ham, og hvis ikke. Blive ved med at ringe til ham, kan selvfølgelig være han har tabt sin mobil men så prøv hans kammerat et par gange.
Om man så overreagere eller ej, jamen what the hell hvis du kan få svar på hvor han er ved at ringe til kammeraten så gør det 
Håber sådan at du snart høre fra ham.
Herfra
Anmeld