Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Witt

pvejsen skriver:

Dejligt, at der ikke er sket noget
Men hvad i alverden laver han i jeres kolonihave i stedet for at være taget hjem

Den tænker jeg også lidt på, virkelig lidt underligt syntes jeg .. Ville da heller ha været taget hjem ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

twinboys

Hvor er jeg glad for at du har hørt fra ham... Hvorfor tog du ikke direkte ud til den kolonihave og tjekkede om han var der og hvem han var sammen med.... Det havde jeg gjort...

Majbritt

Anmeld

31. august 2011

JJH

Anonym skriver:

Håber ikke du har ret! Ringede til hans ven, som ringede til den anden ven, som så igen var i kolonihaven med min kæreste! Håber ikke de dækker over hinanden, men man ved jo aldrig . Det er bare ikke en tanke jeg kan holde ud lige nu. Er bare glad for han er fundet og så må jeg skælde ham ud/få en god forklaring senere.

Han sover heldigvis hjemme hver nat. Jeg har ikke prøvet før, at han ikke er kommet hjem (med mindre jeg har vidst det på forhånd og det er også sjældent det sker)!

Rolig rolig. slå koldt vand i blodet.

Hvis han har været godt vissen og ikke syntes du skulle døje med ham når du er gravid, så er de to kammerater sikkert blevet enige om at de da bare kunne tage ud i kolonihave huset og sove den ud, så du fik din nattesøvn i fred.

Fulde menneskers betænksomhed kan ofte virke som dumhed dagen efter, men ment godt.

Få sagen snakket igennem og hyg jer sammen i aften og selvfølgelig nyd graviditeten.

Knus

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvor er jeg glad for at du har hørt fra ham... Hvorfor tog du ikke direkte ud til den kolonihave og tjekkede om han var der og hvem han var sammen med.... Det havde jeg gjort...

Majbritt

Jeg er ikke så jaloux anlagt og stoler generelt 100 % på ham. Det kommer jeg også til efter det her. Og så det ville være en meget volsom handling at køre fra arbejdet og derud (skulle cykle 6 km mest op af bakke for at komme derud).

Han har allerede undskyldt mange gange nu og det skal nok blive godt igen. Han mangler bare stadig at få det møgfald senere, kan mærke der er en masse, der trænger til at komme ud, har helt ondt i maven af vrede (nok ikke så sundt for baby ). Men 3 timer mere og så har jeg det sikkert godt igen!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Rolig rolig. slå koldt vand i blodet.

Hvis han har været godt vissen og ikke syntes du skulle døje med ham når du er gravid, så er de to kammerater sikkert blevet enige om at de da bare kunne tage ud i kolonihave huset og sove den ud, så du fik din nattesøvn i fred.

Fulde menneskers betænksomhed kan ofte virke som dumhed dagen efter, men ment godt.

Få sagen snakket igennem og hyg jer sammen i aften og selvfølgelig nyd graviditeten.

Knus

Jeg er sikker på det hele nok skal gå i orden igen. Jeg skal have lige have alle mine frustrationer ud i aften, til han forstår, at han aldrig må gøre det igen! Og så skal vi nok få en dejlig aften bagefter, når luften er renset igen.

Han siger han bare havde glemt at skrive, fordi han var fuld og han er virkelig ked af, at jeg har været så bange! Men sket er sket, og vi skal nok komme videre. Vi har været sammen i over 6 år, så vi overlever nok et lille ekstra bump på vejen

Men tak for dine beroligene ord

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Witt skriver:

Den tænker jeg også lidt på, virkelig lidt underligt syntes jeg .. Ville da heller ha været taget hjem ..

Ja jeg forstår det heller ikke 100%, men de (ham og en af de andre) ville ud og have lidt ekstra øl efter byturen og så er de bare gået kolde der!

Anmeld

31. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg er ikke så jaloux anlagt og stoler generelt 100 % på ham. Det kommer jeg også til efter det her. Og så det ville være en meget volsom handling at køre fra arbejdet og derud (skulle cykle 6 km mest op af bakke for at komme derud).

Han har allerede undskyldt mange gange nu og det skal nok blive godt igen. Han mangler bare stadig at få det møgfald senere, kan mærke der er en masse, der trænger til at komme ud, har helt ondt i maven af vrede (nok ikke så sundt for baby ). Men 3 timer mere og så har jeg det sikkert godt igen!

Ok ja så må han lige få et møgfald og så er den skid slået... smiler

Anmeld

31. august 2011

Georgia

Nøøj det er mærkeligt søde. Min mand skulle ikke tage ud i vores kolonihave

Ej jeg vil ikke dele hvad jeg tænker, syntes det er synd for dig

Stort Kram

Anmeld

31. august 2011

JJH

Anonym skriver:

Jeg er sikker på det hele nok skal gå i orden igen. Jeg skal have lige have alle mine frustrationer ud i aften, til han forstår, at han aldrig må gøre det igen! Og så skal vi nok få en dejlig aften bagefter, når luften er renset igen.

Han siger han bare havde glemt at skrive, fordi han var fuld og han er virkelig ked af, at jeg har været så bange! Men sket er sket, og vi skal nok komme videre. Vi har været sammen i over 6 år, så vi overlever nok et lille ekstra bump på vejen

Men tak for dine beroligene ord

Det lyder godt. læste bare så mange der hentydede til utroskab og tænke at der er mange andre ting der kunne være grunden.

Man skal altid håbe på det bedste.

God aften til jer.

Anmeld

31. august 2011

Witt

Anonym skriver:

Ja jeg forstår det heller ikke 100%, men de (ham og en af de andre) ville ud og have lidt ekstra øl efter byturen og så er de bare gået kolde der!

Hmm, Sry to say, men mystisk ..

Har du fået en forklaring ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.