Anonym skriver:
Jeg er så bange lige nu, kan næsten ikke trække vejret
Jeg er lige vågnet for 20 min siden og opdager at sengen er tom ved siden af mig. Jeg har ringet 3 gange og skrevet en sms til ham + skrevet en sms til den kammerat han var i byen med i går (de er studerende og skal først starte på studiet i morgen). 
Hvad ville I gøre, kan man ringe til hospitalet (bor i Aalborg)? Men ville de ikke allerede have ringet til mig/hans forældre (som ville ringe til mig)?
Jeg har så ondt i maven og tårerne løber ned at mine kinder
. Er han kommet til skade eller er han taget med en anden hjem
????? Han plejer altid at skrive og jeg har ikke hørt fra ham, siden jeg skrev godnat i går omkring kl. 23!
Skal på arbejde om en halv times tid og er bare helt ødelagt lige nu! Jeg er gravid og meget hormonel, så håber jeg overreagerer!!! Hvordan ville du reagere???
Du overreagere det er helt tydeligt... dette kan jo tildels være fordi vi alle (antager lige du også har læst det) stadigvæk er dybt berørte over at Nalle mistede sin elskede mand for ganske nyligt, dette bringer jo en frygt op i os alle ( igen jeg antager).. sådan har det ihvertfald været her..
Selvfølgelig er det ikke rart at du ikke har hørt noget men der kan jo altså være tusind gode grunde til at du ikke har gjort det.
1. han har drukket sig alt for meget fra sans og samling og sover hos sin ven.
2. Hans ven har leget kong gulerod og er endt på hospitalet så din kæreste sød som han er, han er taget med.
3. han har ikke kunne give dig besked om at byturen er trukket ud fordi:
- mobilen er gået død
- han er for stiv
- han har fået stjålet sin mobil...
og ja der er masser af grunde...
Så synes du skal drikke en kop tea og lige få det helt ned i maven og ligge så du kan få dig en ok dag...

Anmeld