Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.562 visninger
65 svar
0 synes godt om
31. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er så bange lige nu, kan næsten ikke trække vejret  

Jeg er lige vågnet for 20 min siden og opdager at sengen er tom ved siden af mig. Jeg har ringet 3 gange og skrevet en sms til ham + skrevet en sms til den kammerat han var i byen med i går (de er studerende og skal først starte på studiet i morgen). 

Hvad ville I gøre, kan man ringe til hospitalet (bor i Aalborg)? Men ville de ikke allerede have ringet til mig/hans forældre (som ville ringe til mig)?

Jeg har så ondt i maven og tårerne løber ned at mine kinder . Er han kommet til skade eller er han taget med en anden hjem ????? Han plejer altid at skrive og jeg har ikke hørt fra ham, siden jeg skrev godnat i går omkring kl. 23!

Skal på arbejde om en halv times tid og er bare helt ødelagt lige nu! Jeg er gravid og meget hormonel, så håber jeg overreagerer!!! Hvordan ville du reagere???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Mille83

Anonym skriver:

Jeg er lige vågnet for 20 min siden og opdager at sengen er tom ved siden af mig. Jeg har ringet 3 gange og skrevet en sms til ham + skrevet en sms til den kammerat han var i byen med i går (de er studerende og skal først starte på studiet i morgen). 

Hvad ville I gøre, kan man ringe til hospitalet (bor i Aalborg)? Men ville de ikke allerede have ringet til mig/hans forældre (som ville ringe til mig)?

Jeg har så ondt i maven og tårerne løber ned at mine kinder . Er han kommet til skade eller er han taget med en anden hjem ????? Han plejer altid at skrive og jeg har ikke hørt fra ham, siden jeg skrev godnat i går omkring kl. 23!

Skal på arbejde om en halv times tid og er bare helt ødelagt lige nu! Jeg er gravid og meget hormonel, så håber jeg overreagerer!!! Hvordan ville du reagere???

Hvornår hørte du sidst fra ham? 

Er hans telefon tændt eller slukket? 

Har du evt hans kammerats nummer? 

Jeg ville nok reagere ligesom dig, forstår godt du er nervøs, men prøv om du ikke kender nogle der muligvis kunne have været i byen også, han er sikkert "bare" gået kold hos hans kammerat, men burde da bestemt have givet dig besked. 

Kæmpe kram herfra 

Anmeld

31. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Du overreagere det er helt tydeligt... dette kan jo tildels være fordi vi alle (antager lige du også har læst det) stadigvæk er dybt berørte over at Nalle mistede sin elskede mand for ganske nyligt, dette bringer jo en frygt op i os alle ( igen jeg antager).. sådan har det ihvertfald været her.. 

Selvfølgelig er det ikke rart at du ikke har hørt noget men der kan jo altså være tusind gode grunde til at du ikke har gjort det.

1. han har drukket sig alt for meget fra sans og samling og sover hos sin ven.

2. Hans ven har leget kong gulerod og er endt på hospitalet så din kæreste sød som han er, han er taget med.

3. han har ikke kunne give dig besked om at byturen er trukket ud fordi: 

- mobilen er gået død

- han er for stiv

- han har fået stjålet sin mobil...

og ja der er masser af grunde...

Så synes du skal drikke en kop tea og lige få det helt ned i maven og ligge så du kan få dig en ok dag...

Anmeld

31. august 2011

LilyMarleen

Anonym skriver:

Jeg ville da for alt i verden håbe at han bare er faldet i søven hos en kammerat.. Men jeg havde nok reageret på samme måde som dig. Jeg er slet ikke gearet til at have en kæreste der render i byen hele tiden. Og py. Det har jeg heldigvis heller ikke. Men i tidligere forhold har jeg da prøvet det. Og panikkede fuldstændigt. Men ro på! Der er nok en god forklaring.

Anmeld

31. august 2011

AnneH

Puha... ville have det lige som dig. Men tror jeg ville blive hjemme fra jobbet. Ville ikke kunne samle hovedet om det alligevel.

Ring til kammeraten!

Ved du hvor du skulle være henne?? Ring rundt til hans venner.

Jeg håber at han snart giver lyd fra sig.

KÆMPE

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Hvornår hørte du sidst fra ham? 

Er hans telefon tændt eller slukket? 

Har du evt hans kammerats nummer? 

Jeg ville nok reagere ligesom dig, forstår godt du er nervøs, men prøv om du ikke kender nogle der muligvis kunne have været i byen også, han er sikkert "bare" gået kold hos hans kammerat, men burde da bestemt have givet dig besked. 

Kæmpe kram herfra 

Jeg skrev med ham omkring kl. 23. Og hans telefon er tændt lige nu (ringer 6 gange og går på telefonsvarer). Har skrevet en sms til hans kammerat og har lige sendt en til en anden, der måske skulle med. Vil ikke ringe og vække dem, før jeg bliver mere desperat!

Jeg håber virkelig, han er gået kold hos en af dem!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Du overreagere det er helt tydeligt... dette kan jo tildels være fordi vi alle (antager lige du også har læst det) stadigvæk er dybt berørte over at Nalle mistede sin elskede mand for ganske nyligt, dette bringer jo en frygt op i os alle ( igen jeg antager).. sådan har det ihvertfald været her.. 

Selvfølgelig er det ikke rart at du ikke har hørt noget men der kan jo altså være tusind gode grunde til at du ikke har gjort det.

1. han har drukket sig alt for meget fra sans og samling og sover hos sin ven.

2. Hans ven har leget kong gulerod og er endt på hospitalet så din kæreste sød som han er, han er taget med.

3. han har ikke kunne give dig besked om at byturen er trukket ud fordi: 

- mobilen er gået død

- han er for stiv

- han har fået stjålet sin mobil...

og ja der er masser af grunde...

Så synes du skal drikke en kop tea og lige få det helt ned i maven og ligge så du kan få dig en ok dag...

Jeg håber du har ret og han bare er gået kold et sted.

Og ja, jeg tænker da, at han kan være væk lige som Peter. Ved godt jeg måske overreagerer, men er bare så nervøs lige nu! Og tanken om en anden kvinde gør mig helt syg!

Håber snart jeg hører fra ham!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Jeg ville da for alt i verden håbe at han bare er faldet i søven hos en kammerat.. Men jeg havde nok reageret på samme måde som dig. Jeg er slet ikke gearet til at have en kæreste der render i byen hele tiden. Og py. Det har jeg heldigvis heller ikke. Men i tidligere forhold har jeg da prøvet det. Og panikkede fuldstændigt. Men ro på! Der er nok en god forklaring.

Jeg plejer ikke at være nervøst anlagt, vi stoler normalt 100 % på hinanden og han kommer altid hjem. Han er bare aldrig kommet så sent hjem uden at have skrevet først! Han går heldigvis heller ikke så tit i byen længere, men aftenen udviklede sig vidst efter en biograftur i går!

Håber på den gode forklaring inden længe!

Anmeld

31. august 2011

janne1986

Jeg ville helt klart reagere som dig... Ingen tvivl.....

Meeen... Havde det været min mand ville han stadig være for fuld til og vågne, selvom jeg ville kime ham ned....

Hvis de f.eks. først er gået hjem kl 5, så kan han jo sove tungt de næste par timer?

Håber du er blevet hjemme fra job, hvis du er hormonel osv. Så er det måske meget rart ik og sku ligge bånd på sig selv når man er på job... .

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

AnneH skriver:

Puha... ville have det lige som dig. Men tror jeg ville blive hjemme fra jobbet. Ville ikke kunne samle hovedet om det alligevel.

Ring til kammeraten!

Ved du hvor du skulle være henne?? Ring rundt til hans venner.

Jeg håber at han snart giver lyd fra sig.

KÆMPE

Jeg har bare nogle opgaver, jeg skal have lavet færdig i dag (som andre ikke kan lave), så jeg kan ikke blive hjemme (med mindre det er akut selvfølgelig). Men det bliver godt nok svært at koncentrere sig. Jeg skal bare have det overstået og hjem så snart opgaverne ligger færdig!

Håber også snart, jeg hører noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.