Anonym skriver:
Det blev til to bananer og er nu landet på arbejdet. Nu skal jeg bare tage mig sammen og slå tankerne lidt ud af hovedet, så jeg kan få arbejdet lidt (lettere sagt end gjort)!
Håber du har ret og jeg stoler normalt på ham. Ved ikke hvor min usikkerhed kommer fra, det er nok bare hormonerne og uvisheden, der spiller mig et pus. Håber snart han ringer!
dejligt du fik lidt i maven og at du kom afsted, det er et rigtig stort og godt skridt den rigtige vej
Det er ( vil jeg tro) helt normalt at føle sig usikker når man er i en graviditet
kroppen er jo ikke længere kun din, så den krop du kendte, reagere nu anderledes end du egentlig er vant til at den bør og alene det kan også være med til at gøre dig usikker
Sådan har jeg det ihvertfald.. jeg er ikke noget tudefjæs og der skal ret meget til at jeg tuder, nu kan jeg tude bare jeg ser f.eks filmen Juno :/ den har jeg set mange gange uden at tude men pludselig tuder jeg.. men man må bare prøve at følge med kroppen og tage kontrollen hvor det er nødvendigt, præcis som du har gjort nu ved at tvinge dig selv afsted på arbejde istedet for at lade krop og sind bestemme 
Synes det er rigtig flot og godt at du er kommet afsted og håber meget vi snart har noget positivt fra dig vedrørende din kæreste 
Anmeld