Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Jeg tror bare han er faldet i søvn hos sin ven inden han fik skrevet til dig i nat. Du har ret i, at var der sket noget ville hans forældre være blevet underrettet. Jeg synes ikke du skal blive hjemme fra arbejde, det ser jeg ingen grund til. Bare afsted og få tankerne lidt væk, så er jeg sikker på at han ringer når de får øjne

Du har garanteret ret, hospitalet havde i hvert fald ikke besøg af ham. Håber snart han får øjne og ringer til mig!

Jeg er taget på arbejde nu, har lige snakket med en god kollega/nær ven herude lidt. Og nu vil jeg prøve at få lavet lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Ville have det fuldstændig som dig hvis det var mig også selv om jeg ikke er gravid...

Håber du snart hører fra ham og husk at komme med en update...

Majbritt

Dejligt at høre, jeg ikke er den eneste, der ville reagere sådan!

Jeg har stadig intet hørt og nu er det 2 timer siden, jeg ringede første gang . Jeg skal nok skrive en update, når jeg (forhåbentlig inden længe) hører fra ham!

Anmeld

31. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Dejligt at høre, jeg ikke er den eneste, der ville reagere sådan!

Jeg har stadig intet hørt og nu er det 2 timer siden, jeg ringede første gang . Jeg skal nok skrive en update, når jeg (forhåbentlig inden længe) hører fra ham!

Jeg ville reagere på samme måde! Jeg synes ikke det er en overreaktion. Det kan da godt ske, at han "bare" er gået død i en brandert, men i min verden giver man altså besked til sin partner, hvis man - uplanlagt - ikke kommer hjem. Uden undtagelse.. Især når partneren er gravid, men også i det hele taget!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Puha, sikke en grim måde at vågne på ... Håber selvfølgelig ikke der er sket ham noget, men håber godt nok han har en undskyldning du kan bruge... !!!

Jeg var blevet åndsvag hvis det var mig - det er mangel på respekt ikke at give besked om at man ikke kommer hjem og sover, lige meget hvor meget man drikker, så kan man altid lige ringe - antager han er en voksen mand - nu hvor han venter barn .... så har man bare at tage ansvar for sine handlinger...

krydser for alt er som det skal være og du får fortalt ham hvor enormt bange du var, når han vågner fra sin rus et sted !!!

Knus og tanker fra Pia.

Han er en voksen mand på 27 og er normalt meget ansvarlig. Han plejer altid at skrive, det er også derfor jeg er så nervøs nu. Men håber bare, de er taget til morgenfest hos den ene og at han er gået kold der. For hospitalet kender ikke noget til ham (heldigvis)!

Jeg er både trist og meget gal lige nu. Tror først jeg bliver meget lettet, når jeg hører fra ham og så får han et møgfald bagefter! Ingen tvivl om, at han får alle mine følelser at vide! Glæder mig til hans gode undskyldning!

Anmeld

31. august 2011

henh01

Jeg håber han er faldet i søvn hos sin kammerat, men igen hvilken anledning skulle der være for at tage hjem til vennen frem for hjem til sig selv efter byturen?

Anmeld

31. august 2011

sarahb

jeg var gået AMOK og var blevet møg bange ligesom dig..

Håber snart at han kontakter dig så du kan få ro i sindet.. PUHA!!!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

altså ja sex er et stort behov for nogle mennesker, men behovet for bare at vide et andet menneske elsker en så meget at de vil bære ens barn er langt større for rigtig mange mænd Har spurgt faren til mit barn i starten hvor jeg havde det rigtig svært med det og det diskuterede han med dem fra hans arbejde der har børn og de var alle enige om at sex var intet i forhold til den kæmpe mængde glæde og endofiner man har i kroppen når man tænker på hvor meget man er elsket af et andet menneske når de vil have et barn med en  

Men kan godt forstå dig, uden tvivl håber bare du vil læse mine svar igen om ca 1 time så bør de nemlig stadigvæk give dig lidt mere ro, i tilfælde af at du intet har hørt fra ham, men det satser vi da stærkt på at du har

Håber det lykkedes for dig at få lidt ned 

Det blev til to bananer og er nu landet på arbejdet. Nu skal jeg bare tage mig sammen og slå tankerne lidt ud af hovedet, så jeg kan få arbejdet lidt (lettere sagt end gjort)!

Håber du har ret og jeg stoler normalt på ham. Ved ikke hvor min usikkerhed kommer fra, det er nok bare hormonerne og uvisheden, der spiller mig et pus. Håber snart han ringer!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

Tak

Anmeld

31. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Det blev til to bananer og er nu landet på arbejdet. Nu skal jeg bare tage mig sammen og slå tankerne lidt ud af hovedet, så jeg kan få arbejdet lidt (lettere sagt end gjort)!

Håber du har ret og jeg stoler normalt på ham. Ved ikke hvor min usikkerhed kommer fra, det er nok bare hormonerne og uvisheden, der spiller mig et pus. Håber snart han ringer!

dejligt du fik lidt i maven og at du kom afsted, det er et rigtig stort og godt skridt den rigtige vej  

Det er ( vil jeg tro) helt normalt at føle sig usikker når man er i en graviditet kroppen er jo ikke længere kun din, så den krop du kendte, reagere nu anderledes end du egentlig er vant til at den bør og alene det kan også være med til at gøre dig usikker Sådan har jeg det ihvertfald.. jeg er ikke noget tudefjæs og der skal ret meget til at jeg tuder, nu kan jeg tude bare jeg ser f.eks filmen Juno :/ den har jeg set mange gange uden at tude men pludselig tuder jeg..  men man må bare prøve at følge med kroppen og tage kontrollen hvor det er nødvendigt, præcis som du har gjort nu ved at tvinge dig selv afsted på arbejde istedet for at lade krop og sind bestemme

Synes det er rigtig flot og godt at du er kommet afsted og håber meget vi snart har noget positivt fra dig vedrørende din kæreste 

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Jeg syntes bestemt ikke du overreagere, jeg ville bliver MEGET bange hvis det var min mand som ikke var kommet hjem.

Kan godt se du skrive du ikke kan blive hjemme fra arbejde, det var jeg helt sikkert gjordt - tror ikke jeg ville være til gavn på arbejdet alligevel før jeg fik vished om hvor han var henne.

Det er jo en helt naturlig ( for mig ) ting og reagere sådan når dem man elsker pludselig er væk.

Håber du snart hører fra ham

Mange tak!

Jeg er taget på arbejde nu, har en masse jeg skal nå + den tomme lejlighed hele tiden minder mig om, at han ikke er kommet hjem endnu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.