Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Anonym trådstarter

Witt skriver:

Hmm, Sry to say, men mystisk ..

Har du fået en forklaring ?

Ikke en bedre grund, kun den samme mere uddybet. Men han har forstået, at han ALDRIG skal lave det nummer igen!!! Og vi er gode venner igen, det var dejligt at få renset luften og få fortalt alle mine bekymringer.

Jeg stolede 100% på ham inden episoden (og gør det stadig), tror bare det var uvisheden og mine hormoner, der fik mig til at mistro ham for diverse ikke så pæne ting! Han er en god fyr, der bare dummede sig ved at glemme at skrive i sin brandert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Ikke en bedre grund, kun den samme mere uddybet. Men han har forstået, at han ALDRIG skal lave det nummer igen!!! Og vi er gode venner igen, det var dejligt at få renset luften og få fortalt alle mine bekymringer.

Jeg stolede 100% på ham inden episoden (og gør det stadig), tror bare det var uvisheden og mine hormoner, der fik mig til at mistro ham for diverse ikke så pæne ting! Han er en god fyr, der bare dummede sig ved at glemme at skrive i sin brandert!

Altså lige meget hvad, så synes jeg bestemt man skal respektere hinanden. fair nok at han sover i kolonihaven hvis han i sin brandert følte for det. Men ikke lige at sige det først! ikke give lyd fra sig. Ojjj jeg var blevet tosset. Men herhjemme går vi MEGET op i at behandle den anden som man selv ønsker at blive behandlet. Og selvom man er fri til gøre underlige ting og blive ude i byen til kl 08 næste morgen, så giver man stadigvæk besked, så den anden ikke tror man ligger et sted på hospitalet eller hvem ved hvad.

Synes det er respektløs! og forstå slet ikke hvorfor han eller hans kammerat ikke kunne give dig besked.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Altså lige meget hvad, så synes jeg bestemt man skal respektere hinanden. fair nok at han sover i kolonihaven hvis han i sin brandert følte for det. Men ikke lige at sige det først! ikke give lyd fra sig. Ojjj jeg var blevet tosset. Men herhjemme går vi MEGET op i at behandle den anden som man selv ønsker at blive behandlet. Og selvom man er fri til gøre underlige ting og blive ude i byen til kl 08 næste morgen, så giver man stadigvæk besked, så den anden ikke tror man ligger et sted på hospitalet eller hvem ved hvad.

Synes det er respektløs! og forstå slet ikke hvorfor han eller hans kammerat ikke kunne give dig besked.

Enig og jeg forstår heller ikke, at han ikke skrev ! Det er mega respektløst og han kan godt se, hvor bekymret han selv ville være den anden vej rundt. Men han kan desværre ikke ændre ved fortiden og huske at skrive. Han angrer og jeg har fået sagt ALT, jeg gerne ville, så vi har valgt at lukke den nu og få en dejlig aften i stedet for at skændes. Og det er heldigvis 1. gang i 6 år han har lavet det nummer og jeg er sikker på det er sidste !

Anmeld

31. august 2011

Lotus86

Dejligt at læse at det hele endte godt og, at han ikke var kommet noget til

Og så lige en for at du tager det så forholdsvis pænt, synes der er ret mange der lige med det samme tænker bål og brænd, og er helt sikre på at han minimum har knaldet hele natten agtigt... Vi er jo alle sammen bare mennesker, og mon ikke vi alle sammen har været lidt mindre betænksomme i en brandert en gang?

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Dejligt at læse at det hele endte godt og, at han ikke var kommet noget til

Og så lige en for at du tager det så forholdsvis pænt, synes der er ret mange der lige med det samme tænker bål og brænd, og er helt sikre på at han minimum har knaldet hele natten agtigt... Vi er jo alle sammen bare mennesker, og mon ikke vi alle sammen har været lidt mindre betænksomme i en brandert en gang?

Tak for dit søde svar. Sender dig lige en 

Anmeld

31. august 2011

Witt

Anonym skriver:

årh okaay, det var godt  .. Men jaa, det er ekstra slemt når man er gravid og alle de hormoner svømmer i kroppen .. Kender det alt for godt selv ..

Det vigtigste er at du stadig stoler på ham Og at glemme i en brandert kan ske for alle og enhver ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.