Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Lilje82

Puuuha det er bare ikke nogen rar måde at vågne på - Håber du snart hører fra ham, og at han i fuldskab ikke har fået tænkt på at skrive at han sov hos en kammerat.

Stort kram til dig - Jeg ville have det lige som dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

UPDATE: Han har lige skrevet en sms nu, at han er i vores kolonihave, men næsten ikke har strøm på mobilen! Så han er i live, men jeg kan ikke ringe og få en forklaring !

Er bare så lettet over at have hørt fra ham og mega gal over han ikke har skrevet!

Anmeld

31. august 2011

pvejsen

Dejligt, at der ikke er sket noget
Men hvad i alverden laver han i jeres kolonihave i stedet for at være taget hjem

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

pvejsen skriver:

Dejligt, at der ikke er sket noget
Men hvad i alverden laver han i jeres kolonihave i stedet for at være taget hjem

Aner det ikke, men håber på en god undskyldning senere!!!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Puuuha det er bare ikke nogen rar måde at vågne på - Håber du snart hører fra ham, og at han i fuldskab ikke har fået tænkt på at skrive at han sov hos en kammerat.

Stort kram til dig - Jeg ville have det lige som dig.

Han er fundet nu heldigvis! Men han får godt nok et møgfald, når jeg kommer hjem fra arbejde!

Og mange tak for dine tanker og krammet

Anmeld

31. august 2011

ChipChap

UPDATE: Han har lige skrevet en sms nu, at han er i vores kolonihave, men næsten ikke har strøm på mobilen! Så han er i live, men jeg kan ikke ringe og få en forklaring !

Er bare så lettet over at have hørt fra ham og mega gal over han ikke har skrevet!

Puha!!! Fik helt ondt i maven af at læse din tråd, og hold kæft hvor har du tålmodighed, jeg havde ringet til hans venner for længst og ikke nøjes med at skrive.

Er helt lettet over du fik fat på ham , hvor dejligt.

Håber du får en god dag selvom din start på dagen har været hård.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg ville reagere på samme måde! Jeg synes ikke det er en overreaktion. Det kan da godt ske, at han "bare" er gået død i en brandert, men i min verden giver man altså besked til sin partner, hvis man - uplanlagt - ikke kommer hjem. Uden undtagelse.. Især når partneren er gravid, men også i det hele taget!

Har heldigvis hørt fra ham nu, har er i kolonihaven (spørg mig ikke hvorfor), men han får godt nok noget af et møgfald senere! Er rigtig glad for han er i live, men han har bare at have en god undskyldning!

Anmeld

31. august 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Aner det ikke, men håber på en god undskyldning senere!!!

Håber du får en GOD forklaring senere.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg håber han er faldet i søvn hos sin kammerat, men igen hvilken anledning skulle der være for at tage hjem til vennen frem for hjem til sig selv efter byturen?

Han var så taget i kolonihaven. En af de andres kæreste havde kørt ham og kammeraten derud. Ved stadig ikke hvorfor! Men håber på en god forklaring senere, har bare været helt ude af den her til morgen og det er bare sidste gang, jeg vil opleve det (læs: han får et ordentligt møgfald, når jeg kommer hjem)

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

jeg var gået AMOK og var blevet møg bange ligesom dig..

Håber snart at han kontakter dig så du kan få ro i sindet.. PUHA!!!

Har hørt fra ham nu! Han var taget i kolonihaven (spørg mig ikke hvorfor), men han får et møgfald i aften, når jeg kommer hjem. Det har jeg aldrig lyst til at opleve igen og det skal han ikke være i tvivl om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.