Kæresten er ikke kommet hjem i nat!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg håber du har ret og han bare er gået kold et sted.

Og ja, jeg tænker da, at han kan være væk lige som Peter. Ved godt jeg måske overreagerer, men er bare så nervøs lige nu! Og tanken om en anden kvinde gør mig helt syg!

Håber snart jeg hører fra ham!

Det er helt forståeligt, sådan har jeg det også OMKRING ALT!!!! Svare min farmor mig ikke første gang er jeg lige ved at spænde til fordi jeg føler noget er galt, og gudskelov for at vi alle er mennesker der bliver berørte af at sådanne ting sker for en kvinde som Nalle for tænk hvis vi bare levede uanfægtede videre i vores små liv...

Men ihvertfald, tea det hjælper og beroliger dig altså en del...

Du er gravid med jeres barn, om der så kom 10 ludere med silikone patter op til hagen og tilbød en 11 kant med ham gratis så tror jeg sku de fleste mænd er pænt ligeglad.. hvad er mest sexet fremmed kvinder? eller den kvinde man har valgt at skulle skabe et lille nyt spirende liv med? Jeg vil klart sige det sidste.. og den sidste det er altså dig det er ikke en eller anden fremmed gås et eller andet sted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Jeg ville helt klart reagere som dig... Ingen tvivl.....

Meeen... Havde det været min mand ville han stadig være for fuld til og vågne, selvom jeg ville kime ham ned....

Hvis de f.eks. først er gået hjem kl 5, så kan han jo sove tungt de næste par timer?

Håber du er blevet hjemme fra job, hvis du er hormonel osv. Så er det måske meget rart ik og sku ligge bånd på sig selv når man er på job... .

Min er også meget svær at vække, når han er fuld, så håber virkelig det bare er det!

Jeg kan desværre ikke blive hjemme . Bliver nødt til at tvinge lidt mad i mig nu og så komme afsted!

Er glad for at andre ville reagere på samme måde, er bare så nervøs!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

Det er helt forståeligt, sådan har jeg det også OMKRING ALT!!!! Svare min farmor mig ikke første gang er jeg lige ved at spænde til fordi jeg føler noget er galt, og gudskelov for at vi alle er mennesker der bliver berørte af at sådanne ting sker for en kvinde som Nalle for tænk hvis vi bare levede uanfægtede videre i vores små liv...

Men ihvertfald, tea det hjælper og beroliger dig altså en del...

Du er gravid med jeres barn, om der så kom 10 ludere med silikone patter op til hagen og tilbød en 11 kant med ham gratis så tror jeg sku de fleste mænd er pænt ligeglad.. hvad er mest sexet fremmed kvinder? eller den kvinde man har valgt at skulle skabe et lille nyt spirende liv med? Jeg vil klart sige det sidste.. og den sidste det er altså dig det er ikke en eller anden fremmed gås et eller andet sted...

Mange tak. Jeg håber da også han vil foretrække mig  Han har bare et stort behov for sex og de sidste 5 dage, har jeg bare ikke kunne overskue det (inden graviditeten havde vi sex hver dag, nu skal han være heldig med et par gange om ugen). Så bliver bare bange for, at han har handlet med hans p.. !

Vil prøve at spise noget nu, er ikke den store te drikker normalt, men måske jeg skulle prøve det!

Anmeld

31. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Mange tak. Jeg håber da også han vil foretrække mig  Han har bare et stort behov for sex og de sidste 5 dage, har jeg bare ikke kunne overskue det (inden graviditeten havde vi sex hver dag, nu skal han være heldig med et par gange om ugen). Så bliver bare bange for, at han har handlet med hans p.. !

Vil prøve at spise noget nu, er ikke den store te drikker normalt, men måske jeg skulle prøve det!

altså ja sex er et stort behov for nogle mennesker, men behovet for bare at vide et andet menneske elsker en så meget at de vil bære ens barn er langt større for rigtig mange mænd Har spurgt faren til mit barn i starten hvor jeg havde det rigtig svært med det og det diskuterede han med dem fra hans arbejde der har børn og de var alle enige om at sex var intet i forhold til den kæmpe mængde glæde og endofiner man har i kroppen når man tænker på hvor meget man er elsket af et andet menneske når de vil have et barn med en  

Men kan godt forstå dig, uden tvivl håber bare du vil læse mine svar igen om ca 1 time så bør de nemlig stadigvæk give dig lidt mere ro, i tilfælde af at du intet har hørt fra ham, men det satser vi da stærkt på at du har

Håber det lykkedes for dig at få lidt ned 

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Har lige ringet til hospitalet, de har ikke fået nogen ind med hans navn/cpr-nr. Det er en trøst. Men håber stadig, jeg hører fra ham snart!

Jeg vil lukke ned for nu og tage på job! Kigger herind om et par timer igen og forhåbentligt med godt nyt!

Anmeld

31. august 2011

Mor1012

Anonym skriver:

Har lige ringet til hospitalet, de har ikke fået nogen ind med hans navn/cpr-nr. Det er en trøst. Men håber stadig, jeg hører fra ham snart!

Jeg vil lukke ned for nu og tage på job! Kigger herind om et par timer igen og forhåbentligt med godt nyt!

Anmeld

31. august 2011

tinasmor

Jeg tror bare han er faldet i søvn hos sin ven inden han fik skrevet til dig i nat. Du har ret i, at var der sket noget ville hans forældre være blevet underrettet. Jeg synes ikke du skal blive hjemme fra arbejde, det ser jeg ingen grund til. Bare afsted og få tankerne lidt væk, så er jeg sikker på at han ringer når de får øjne

Anmeld

31. august 2011

twinboys

Ville have det fuldstændig som dig hvis det var mig også selv om jeg ikke er gravid...

Håber du snart hører fra ham og husk at komme med en update...

Majbritt

Anmeld

31. august 2011

Pia.

Puha, sikke en grim måde at vågne på ... Håber selvfølgelig ikke der er sket ham noget, men håber godt nok han har en undskyldning du kan bruge... !!!

Jeg var blevet åndsvag hvis det var mig - det er mangel på respekt ikke at give besked om at man ikke kommer hjem og sover, lige meget hvor meget man drikker, så kan man altid lige ringe - antager han er en voksen mand - nu hvor han venter barn .... så har man bare at tage ansvar for sine handlinger...

krydser for alt er som det skal være og du får fortalt ham hvor enormt bange du var, når han vågner fra sin rus et sted !!!

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

31. august 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Jeg er så bange lige nu, kan næsten ikke trække vejret  

Jeg er lige vågnet for 20 min siden og opdager at sengen er tom ved siden af mig. Jeg har ringet 3 gange og skrevet en sms til ham + skrevet en sms til den kammerat han var i byen med i går (de er studerende og skal først starte på studiet i morgen). 

Hvad ville I gøre, kan man ringe til hospitalet (bor i Aalborg)? Men ville de ikke allerede have ringet til mig/hans forældre (som ville ringe til mig)?

Jeg har så ondt i maven og tårerne løber ned at mine kinder . Er han kommet til skade eller er han taget med en anden hjem ????? Han plejer altid at skrive og jeg har ikke hørt fra ham, siden jeg skrev godnat i går omkring kl. 23!

Skal på arbejde om en halv times tid og er bare helt ødelagt lige nu! Jeg er gravid og meget hormonel, så håber jeg overreagerer!!! Hvordan ville du reagere???

Jeg syntes bestemt ikke du overreagere, jeg ville bliver MEGET bange hvis det var min mand som ikke var kommet hjem.

Kan godt se du skrive du ikke kan blive hjemme fra arbejde, det var jeg helt sikkert gjordt - tror ikke jeg ville være til gavn på arbejdet alligevel før jeg fik vished om hvor han var henne.

Det er jo en helt naturlig ( for mig ) ting og reagere sådan når dem man elsker pludselig er væk.

Håber du snart hører fra ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.