Hazel eyes?... Med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

qp

VNB skriver:

Først vil jeg give dig helt ret i at din datter har nogle virkelig flotte øjne! 

Det er lidt sjovt at se, for sådan nogle "fler-farvede-øjne" har jeg også 

Jeg har heller aldrig kunne finde et ord for præcis hvilken øjen farve jeg har. Men jeg har altid været rigtig glad for min specielle farve. 

Mine øjne kan være både helt lyseblå, grå/mørkeblå, grønne med lidt gult og brun helt inde ved det sorte. Det er alt afhængig af hvordan lyser falder på dem. 

har prøvet at finde et par billeder hvor man kan se det. 

Shit hvor har du altså bare flotte øjne ... wow!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

JeNoVa

Min ene datter har også 'hazel eyes'. Det kan måske anes på disse billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

Zeus

ano14316 skriver:

Samme her!!

Her er lige et billed..

Præcist.. Mine er bare ikke lige så blå, men mere blå/grønne i det 

Det er skægt, men er faktisk helt vildt glad over, at min øjenfarve endelig har et navn

Anmeld

8. november 2011

Camulla

BellaT skriver:

Jeg sidder her klokken sent og bliver helt opslugt af øjenfarver.. Mit problem er, at jeg faktisk ikke helt ved, hvad jeg skal svare, når folk spørger om min datters øjenfarve... Plejer at sige blå med brun.

Hendes øjenfarve er nemlig blå og brun.. Brun inde ved pupillen og blå udenom. Den øjenfarve findes så ikke i DK. Kun i engelsktalende lande hvor den hedder hazel eyes. Og dog, synes jeg det lyder mest som om der så skal være grøn og guld indover også.. Men det med den skiftende farve afhængig af omgivelserne. Den har hun også.

Nogen der ved hvad min datters øjenfarve hedder på dansk? Og om den muligvis ændrer sig til enten blå eller brun eller forbliver hazel (hassel)? Hun er 15 mdr. og mor har brune øjne og far blå øjne.

Jeg synes hun har de smukkeste specielle øjne.

Det ligner lidt den farve min søns øjne havde da han kom til verden, min farmor kaldte dem "søbund" Ha ha ha... De blev dog brune efter nogle uger...  

Anmeld

8. november 2011

VNB

qp skriver:

Shit hvor har du altså bare flotte øjne ... wow!!

hvor er du sød 1000 tak! 

Jeg har aldrig helt fundet ud af hvilken farve de er... men min kæreste kalder dem blå-grønne 

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

BellaT skriver:

Jeg sidder her klokken sent og bliver helt opslugt af øjenfarver.. Mit problem er, at jeg faktisk ikke helt ved, hvad jeg skal svare, når folk spørger om min datters øjenfarve... Plejer at sige blå med brun.

Hendes øjenfarve er nemlig blå og brun.. Brun inde ved pupillen og blå udenom. Den øjenfarve findes så ikke i DK. Kun i engelsktalende lande hvor den hedder hazel eyes. Og dog, synes jeg det lyder mest som om der så skal være grøn og guld indover også.. Men det med den skiftende farve afhængig af omgivelserne. Den har hun også.

Nogen der ved hvad min datters øjenfarve hedder på dansk? Og om den muligvis ændrer sig til enten blå eller brun eller forbliver hazel (hassel)? Hun er 15 mdr. og mor har brune øjne og far blå øjne.

Jeg synes hun har de smukkeste specielle øjne.

Jeg kender ikke det rigtige navn for øjnene men både min kæreste og jeg har nøjagtig samme øjenfarve Altså brun inderst, grøn i midten og gråblå yderst - og min øjenfarve skifter også som vinden blæser

Min mor har altid bare kaldt det "mærkelig øjenfarve" og jeg har altid set det som "multicolor" eller "trefarvet"

Anmeld

8. november 2011

Giraffen

ved godt det ikke er det samme, men fandt lige et billede af min søns øjne, og selvom de er BLÅ BLÅ BLÅ, så er der fantastisk meget farve-spil i dem 

Waauw det ligner jo små tindrende stjerner lige der i hans øjne - iiih hvor er de smukke 

Anmeld

8. november 2011

BellaT

eliasogmor skriver:

jeg tror stadig hun får brune øjne.. som sin lækre storebror....

Hmm, sidste billeder nu. Jeg lover! Taget idag. Min lille syge pige.. De ER hasselfarvede. Og tror ikke de bliver brune.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

BellaT

Camulla skriver:

Det ligner lidt den farve min søns øjne havde da han kom til verden, min farmor kaldte dem "søbund" Ha ha ha... De blev dog brune efter nogle uger...  

Ha Ha! Søbund og hekseøjne. Folk er da så søøøøde. He He.

Anmeld

8. november 2011

BellaT

JeNoVa skriver:

Min ene datter har også 'hazel eyes'. Det kan måske anes på disse billeder.

Hvor er hun smuk! Og helt fantastiske øjne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.