Hazel eyes?... Med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

VNB

Først vil jeg give dig helt ret i at din datter har nogle virkelig flotte øjne! 

Det er lidt sjovt at se, for sådan nogle "fler-farvede-øjne" har jeg også 

Jeg har heller aldrig kunne finde et ord for præcis hvilken øjen farve jeg har. Men jeg har altid været rigtig glad for min specielle farve. 

Mine øjne kan være både helt lyseblå, grå/mørkeblå, grønne med lidt gult og brun helt inde ved det sorte. Det er alt afhængig af hvordan lyser falder på dem. 

har prøvet at finde et par billeder hvor man kan se det. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

VNB

ved godt det ikke er det samme, men fandt lige et billede af min søns øjne, og selvom de er BLÅ BLÅ BLÅ, så er der fantastisk meget farve-spil i dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. november 2011

BellaT

Først vil jeg give dig helt ret i at din datter har nogle virkelig flotte øjne! 

Det er lidt sjovt at se, for sådan nogle "fler-farvede-øjne" har jeg også 

Jeg har heller aldrig kunne finde et ord for præcis hvilken øjen farve jeg har. Men jeg har altid været rigtig glad for min specielle farve. 

Mine øjne kan være både helt lyseblå, grå/mørkeblå, grønne med lidt gult og brun helt inde ved det sorte. Det er alt afhængig af hvordan lyser falder på dem. 

har prøvet at finde et par billeder hvor man kan se det. 

Tusind tak! Det har du godt nok også! Meget specielle og opsigtsvækkende. Kan godt forstå at du er glad for dem.

Og din søns øjne er da også specielle med alt det der foregår inden i de BLÅ BLÅ BLÅ øjne. Wauw!

Anmeld

7. november 2011

VNB

BellaT skriver:

Tusind tak! Det har du godt nok også! Meget specielle og opsigtsvækkende. Kan godt forstå at du er glad for dem.

årh mange tak 

min mor siger at hende og min mormor altid jokede med at jeg ville smelte mange drenge hjerter med de øjne  hehe og der er da også et par stykker som hoppede på "krogen" 

så mon ikke at din datter også får en lille fordel med så specielle øjne engang 

Anmeld

7. november 2011

-Sigrid-

BellaT skriver:

Hvor sjovt! Ja, men jeg håber også at de forbliver kamæleonfarvede, selvom mormor synes at hun godt snart må bestemme sig, istedet for "det der blandingsnoget". Men spændende hvad de ender ud i.. Vi kalder det genkampen i hendes øjne. Blå eller brun?...

Jamen så skal hun da bare have et af hvert!

Ligesom med efternavne, sådan som det tit bliver delt op...

Anmeld

7. november 2011

BellaT

VNB skriver:

årh mange tak 

min mor siger at hende og min mormor altid jokede med at jeg ville smelte mange drenge hjerter med de øjne  hehe og der er da også et par stykker som hoppede på "krogen" 

så mon ikke at din datter også får en lille fordel med så specielle øjne engang 

Ha Ha. Godt farmand ikke lige læser dette. Så propper han prompte nogle kedeligt farvede linser i hendes øjne. He He. Hun får ikke lov at date før hun er 30, siger han.

Anmeld

7. november 2011

BellaT

-Sigrid- skriver:

Jamen så skal hun da bare have et af hvert!

Ligesom med efternavne, sådan som det tit bliver delt op...

He He.. Nåeh ja! 

Anmeld

7. november 2011

-Sigrid-

BellaT skriver:

He He.. Nåeh ja! 

Det er måske meget godt det ikke er noget vi bestemmer 

Anmeld

7. november 2011

JustMe

ano14316 skriver:

Samme her!!

Her er lige et billed..

Er du sindssyg nogle flotte øjne!!

Her har kæresten den samme med brun/gul/grøn alt efter lyset. Det ser ud til, at han har givet det videre til vores datter  De er i hvert fald en mystisk grå farve, var blå i starten og nu kan man i direkte sllys se det brune/grønne snige sig ind omkring pupillen. Ubeskrivelig smuk øjenfarve at få, så det håber jeg da, at hun fortsætter med at have

Anmeld

8. november 2011

qp

Jeg har også "blandet øjenfarve" og jeg har altid kaldt mine øjne grønbrune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.