Hazel eyes?... Med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

132319

BellaT skriver:

Ja, det har hun da. Hvor er hun smuk og flotte flotte øjne. Hvad kalder du så hendes øjenfarve?

Det ved jeg ikke, går egentlig bare og venter på at/om de skifter til brune. Men hvis de ikke gør, hedder de vel Hazel eyes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

4kløver

Det er lige som min. Har du også oplevet at de bliver brune vis kommer ind på dem.

Anmeld

29. august 2011

4kløver

4kløver skriver:

Det er lige som min. Har du også oplevet at de bliver brune vis kommer ind på dem.

Lyset. (kom ikke lige med)

Anmeld

29. august 2011

BellaT

4kløver skriver:

Flere hasselfarvede øjede unger. Det må jo være det rigtige ord så. Hasselfarvede øjne..

Anmeld

29. august 2011

132319

BellaT skriver:

Flere hasselfarvede øjede unger. Det må jo være det rigtige ord så. Hasselfarvede øjne..

Hihi, det er et fint navn

Jeg fik slet ikke sagt at din datter er virkelig virkelig kær

Anmeld

29. august 2011

BellaT

132319 skriver:

Det ved jeg ikke, går egentlig bare og venter på at/om de skifter til brune. Men hvis de ikke gør, hedder de vel Hazel eyes

Ja, jeg venter også på om de vælger den ene eller den anden farve. Men tror nu faktisk at de forbliver hazel/hassel, da de har været sådan lææænge nu. Det er ret sjovt det med farveskiftningen. Lyserødt tøj giver blå øjne, lilla og andet mørkt giver brunlige.

Anmeld

29. august 2011

132319

BellaT skriver:

Ja, jeg venter også på om de vælger den ene eller den anden farve. Men tror nu faktisk at de forbliver hazel/hassel, da de har været sådan lææænge nu. Det er ret sjovt det med farveskiftningen. Lyserødt tøj giver blå øjne, lilla og andet mørkt giver brunlige.

Ja, det er da ret sjovt I dag syntes jeg også at Kamilles så meget brune ud, da jeg sad og ammede hende. Da hun så var i bad, så de blå ud (hun har et lyserødt badekar som det eneste lyserøde vi ejer )

Vi kan kalde dem kamæleon øjne

Anmeld

29. august 2011

Jibbe

Frej har rigtige Hazel eyes... som sin far. De er grønne, brune, grå og guldfarvede. Og de skifter farve ser det ud som om. Vi kalder dem bare skifte farve øjne eller hans smukke øjne. Vidste ikke det hed hazel...

Anmeld

29. august 2011

LotteGabriella

BellaT skriver:

Jeg sidder her klokken sent og bliver helt opslugt af øjenfarver.. Mit problem er, at jeg faktisk ikke helt ved, hvad jeg skal svare, når folk spørger om min datters øjenfarve... Plejer at sige blå med brun.

Hendes øjenfarve er nemlig blå og brun.. Brun inde ved pupillen og blå udenom. Den øjenfarve findes så ikke i DK. Kun i engelsktalende lande hvor den hedder hazel eyes. Og dog, synes jeg det lyder mest som om der så skal være grøn og guld indover også.. Men det med den skiftende farve afhængig af omgivelserne. Den har hun også.

Nogen der ved hvad min datters øjenfarve hedder på dansk? Og om den muligvis ændrer sig til enten blå eller brun eller forbliver hazel (hassel)? Hun er 15 mdr. og mor har brune øjne og far blå øjne.

Jeg synes hun har de smukkeste specielle øjne.

sjovt, min datter har noget a la de samme øjne, bare mørkere...med grønligt uden om og brunt  rundt om pupilen

Synes også, at det er fantastiske øjne vores døtre har - men jeg giver dig ret - det er ikke så let at kategorisere øjenfarven

Her har far også MEGET blå øjne og jeg har MEGET brune

Anmeld

6. november 2011

eliasogmor

BellaT skriver:

Jeg sidder her klokken sent og bliver helt opslugt af øjenfarver.. Mit problem er, at jeg faktisk ikke helt ved, hvad jeg skal svare, når folk spørger om min datters øjenfarve... Plejer at sige blå med brun.

Hendes øjenfarve er nemlig blå og brun.. Brun inde ved pupillen og blå udenom. Den øjenfarve findes så ikke i DK. Kun i engelsktalende lande hvor den hedder hazel eyes. Og dog, synes jeg det lyder mest som om der så skal være grøn og guld indover også.. Men det med den skiftende farve afhængig af omgivelserne. Den har hun også.

Nogen der ved hvad min datters øjenfarve hedder på dansk? Og om den muligvis ændrer sig til enten blå eller brun eller forbliver hazel (hassel)? Hun er 15 mdr. og mor har brune øjne og far blå øjne.

Jeg synes hun har de smukkeste specielle øjne.

jeg tror stadig hun får brune øjne.. som sin lækre storebror....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.