Hazel eyes?... Med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

orv det kunne være jeg skulle prøve at købe den så! 

jeg har også forsøgt mig med kunstige 1 gang... og det gør jeg aldrig igen! haha 

der var lim udover alt... og mine egne øjenvipper røg af da jeg skulle have de kunstige af igen... christ! 

Haah det lyder som mit første og eneste forsøg på at bruge kunstige øjnvipper! Jeg skal heller aldrig prøve dte igen! Så hellere finde en skide god mascara !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

Haah det lyder som mit første og eneste forsøg på at bruge kunstige øjnvipper! Jeg skal heller aldrig prøve dte igen! Så hellere finde en skide god mascara !!

lige præcis! 

hahahahaha 

Anmeld

9. november 2011

BellaT

MissChrista skriver:

Sikke nogle smukke øjne der er i denne tråd!

hehe har lige prøvet at tage nogle billeder af mine øjne, fuck det er svært at fokuserer når man får den der blitz ind i øjet !! Nå! Men fik da et par stykker..
Har selv hasselfarvede øjne. Brun/grønne øjne har jeg

Men ja, se selv..

SMUKKE øjne! Og vipper!

Øv, jeg vil også have hasselfarvede øjne! Kan kun blære mig med en lille smule grønt i mine brune. Ikke noget opsigtsvækkende.

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

BellaT skriver:

SMUKKE øjne! Og vipper!

Øv, jeg vil også have hasselfarvede øjne! Kan kun blære mig med en lille smule grønt i mine brune. Ikke noget opsigtsvækkende.

hehe mange tak .. 
Hvis du har to farver må det også være flot og hasselfarvet ikke mindst  

Anmeld

9. november 2011

BellaT

MissChrista skriver:

hehe mange tak .. 
Hvis du har to farver må det også være flot og hasselfarvet ikke mindst  

He He. Ja, hvis man kigger rigtigt godt efter i fuld dagslys, så kan man se lidt grønt i mine øjne. Men nej, de kan vist kun betegnes som brune. Det er nu også ok. Min dreng har fået dem, så kigger i dem hver dag og de er også rigtigt smukke.

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

BellaT skriver:

He He. Ja, hvis man kigger rigtigt godt efter i fuld dagslys, så kan man se lidt grønt i mine øjne. Men nej, de kan vist kun betegnes som brune. Det er nu også ok. Min dreng har fået dem, så kigger i dem hver dag og de er også rigtigt smukke.

jamen det er SÅ smukt når børn har smukke øjne!!! ELSKER det Min søn har "bare" helt himmelblå øjne

Anmeld

1. maj 2012

Shaer

Dit barn har blå og brune øjne. Ikke hassel/hazel øjne.
Det er noget folk tit misforstår. Ægte hassel/hazel øjne har en gylden form for brun rundt om vedkommendes pupil, og resten er somregelt mest grøn, med en smule blå og grå, men det er ofte ikke så tydeligt.

Selv har jeg rigtige hassel/hazel øjne

Men dit barn har smukke øjne!  

Anmeld

1. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
BellaT skriver:

Jeg sidder her klokken sent og bliver helt opslugt af øjenfarver.. Mit problem er, at jeg faktisk ikke helt ved, hvad jeg skal svare, når folk spørger om min datters øjenfarve... Plejer at sige blå med brun.

Hendes øjenfarve er nemlig blå og brun.. Brun inde ved pupillen og blå udenom. Den øjenfarve findes så ikke i DK. Kun i engelsktalende lande hvor den hedder hazel eyes. Og dog, synes jeg det lyder mest som om der så skal være grøn og guld indover også.. Men det med den skiftende farve afhængig af omgivelserne. Den har hun også.

Nogen der ved hvad min datters øjenfarve hedder på dansk? Og om den muligvis ændrer sig til enten blå eller brun eller forbliver hazel (hassel)? Hun er 15 mdr. og mor har brune øjne og far blå øjne.

Jeg synes hun har de smukkeste specielle øjne.

Dit første billede - det ligner min datters øjne  hun har også brun inde i og blå udenom

Anmeld

1. maj 2012

eliasogmor

BellaT skriver:

Jeg sidder her klokken sent og bliver helt opslugt af øjenfarver.. Mit problem er, at jeg faktisk ikke helt ved, hvad jeg skal svare, når folk spørger om min datters øjenfarve... Plejer at sige blå med brun.

Hendes øjenfarve er nemlig blå og brun.. Brun inde ved pupillen og blå udenom. Den øjenfarve findes så ikke i DK. Kun i engelsktalende lande hvor den hedder hazel eyes. Og dog, synes jeg det lyder mest som om der så skal være grøn og guld indover også.. Men det med den skiftende farve afhængig af omgivelserne. Den har hun også.

Nogen der ved hvad min datters øjenfarve hedder på dansk? Og om den muligvis ændrer sig til enten blå eller brun eller forbliver hazel (hassel)? Hun er 15 mdr. og mor har brune øjne og far blå øjne.

Jeg synes hun har de smukkeste specielle øjne.

nåh faster lulles lille bitte baby pige........

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

Det ligner så meget isabellas øjne hendes er bare grønne udenom. Og brune indeni. Jeg har grønne øjne og kæresten har brune. Og jeg har egentlig også tit tænkt hvad man kaldte hendes øjenfarve. Og har altid sagt grøn/ brune hehe. Så hun må vel også have hazel eyes??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.