Hazel eyes?... Med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

BellaT

Shaer skriver:

Dit barn har blå og brune øjne. Ikke hassel/hazel øjne.
Det er noget folk tit misforstår. Ægte hassel/hazel øjne har en gylden form for brun rundt om vedkommendes pupil, og resten er somregelt mest grøn, med en smule blå og grå, men det er ofte ikke så tydeligt.

Selv har jeg rigtige hassel/hazel øjne

Men dit barn har smukke øjne!  

Ej, ved du hvad?! Nu troede jeg lige jeg havde fundet et navn til hendes øjenfarve! Øv.

Men det er nemlig også hvad jeg har læst om hasselfarvede øjne. Det grønne er der nogle gange, men guld/gylden har aldrig været der.

Men efterhånden er de oftest nærmest grå. Så måske det ender med grå... Men de skifter stadig mellem grå og grøn og brun og blå. Hun er nu snart 2 år.

Og tak, synes også de er smukke. Selvom de er "navneløse".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

L&V

BellaT skriver:

Ej, ved du hvad?! Nu troede jeg lige jeg havde fundet et navn til hendes øjenfarve! Øv.

Men det er nemlig også hvad jeg har læst om hasselfarvede øjne. Det grønne er der nogle gange, men guld/gylden har aldrig været der.

Men efterhånden er de oftest nærmest grå. Så måske det ender med grå... Men de skifter stadig mellem grå og grøn og brun og blå. Hun er nu snart 2 år.

Og tak, synes også de er smukke. Selvom de er "navneløse".

Måske hun får samme farve som mig her hjemme hedder det smatgrå med blå på Men de er bare flotte de øjne der, måske man bare sku lave en vis mig dine øjne tråd

Anmeld

1. maj 2012

BellaT

Månsson skriver:

Måske hun får samme farve som mig her hjemme hedder det smatgrå med blå på Men de er bare flotte de øjne der, måske man bare sku lave en vis mig dine øjne tråd

Ha Ha, smatgrå med blå på! Genialt navn.

Ja, lav da en flerfarvet-øjenfarve-tråd. Eller smid billede af dine smatgrå øjne her.

Anmeld

1. maj 2012

L&V

BellaT skriver:

Ha Ha, smatgrå med blå på! Genialt navn.

Ja, lav da en flerfarvet-øjenfarve-tråd. Eller smid billede af dine smatgrå øjne her.

Ska da lige se om jeg ik kan få taget et billede. Så kan du få lov at svømme væk i min smukke Lauras lyseblå øjne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2012

BellaT

Månsson skriver:

Ska da lige se om jeg ik kan få taget et billede. Så kan du få lov at svømme væk i min smukke Lauras lyseblå øjne

Ja, de er godt nok meget lidt smatgrå, men meget lyseblå. Flotte flotte øjne.

Men gad da godt se de smatgrå også... Dem ser man ikke så tit som de lyseblå.

Anmeld

1. maj 2012

L&V

BellaT skriver:

Ja, de er godt nok meget lidt smatgrå, men meget lyseblå. Flotte flotte øjne.

Men gad da godt se de smatgrå også... Dem ser man ikke så tit som de lyseblå.

Ska lige ha strøm på kameraet så ska jeg prøve og fange det smat grå look Hun har fået fars øjne

Anmeld

1. maj 2012

BellaT

Månsson skriver:

Ska lige ha strøm på kameraet så ska jeg prøve og fange det smat grå look Hun har fået fars øjne

Holder øje så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.