Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

muzen

Kofoed. skriver:

Paf  Øh tak. Der er bare nogle ting der skal reageres på i min verden og voldsramte kvinder/mænd skal havde alt den støtte og hjælp man kan tilbyde. Så selvom jeg har noget personlige problemer, så har jeg stadig to ledige værelser og senge, så kan ikke bare se til.

du har så meget ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

bullerbassen

Pu ha kæmpe  til dig .

Jeg ville komme vær i en fart - hvis han reagere så vpldsomt over så lidt - tør jeg ski ikke tænke på hvad han vil gøre hvis han virkelig bliver vred.

Det er slet ikke ok - se at komme væk hurtigst muligt

Anmeld

21. august 2011

baby012

Se så at komme væk med dig !!! ta' din søn og så afsted. ! meld ham til politiet.. jeg kan love dig 100% for at en mand der slår over et par sko, og ikke bliver straffet eller får nogen koncekvenser, han vil gøre det igen ! og mere og mere boldsomt for hver gang .. ! 

sådan nogen mænd er bare ikke værd at samle på ! 

KÆMPE  til dig .. 

Anmeld

21. august 2011

N&J

132319 skriver:

Du skal da væk derfra, hurtigst muligt!

Hvis du bliver, tror han at det er acceptabelt at gøre det igen!

til dig!

Lige den samme tanke jeg sidder med, du skal ikke blive, for det fortjener du ikke uanset hvorfor han slog, og har han slået en gang, så er det en gang for meget. 

Jeg ville altså tage hen til en veninde eller hvis der virkelig ikke er nogen omkring, spørge om der er nogen herinde der kan have jer overnattende, ellers kan du jo ringe til hans forældre og bede dem hente deres søn, og forklare dem at du ikke bliver i en lejlighed med en der ligger hånd på dig - forhåbentlig forstår de alvoren

Anmeld

21. august 2011

Frk-Lotusblomst

N&J skriver:

Lige den samme tanke jeg sidder med, du skal ikke blive, for det fortjener du ikke uanset hvorfor han slog, og har han slået en gang, så er det en gang for meget. 

Jeg ville altså tage hen til en veninde eller hvis der virkelig ikke er nogen omkring, spørge om der er nogen herinde der kan have jer overnattende, ellers kan du jo ringe til hans forældre og bede dem hente deres søn, og forklare dem at du ikke bliver i en lejlighed med en der ligger hånd på dig - forhåbentlig forstår de alvoren

Anmeld

21. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

...ja.. Havde en mindre diskussion med kæresten om et eller andet lige gyldigt.. Noget med at jeg ikke havde sat mine sko ordentligt.. Så sagde jeg til ham at han bare ku lukke, for han havde intet lavet hele weekenden udover at ligge i sengen og blive sur hvis vores søn gik derind... Ramte tilsyneladende hans dårlige savittighed, for bagefter fik jeg en ordentlig en på lampen, et knæ og en knytnæve i maven og brystet... Nu sidder jeg her og aner ikke gode råd... Har bedt ham skride... Men han gider ikke.. Og har ingen steder jeg kan tage en
Ville vist bare ud med det et anonymt sted

Hvis det er din lejlighed, ringer du báre til strisserne.. Så skal de nok få ham ud.. Sådan en lort!!!

Anmeld

21. august 2011

muzen

stor kammer til dig

du skal altså se at komme et sted hen, ikke mindst for din og din søns skyld men du skal også fotograferes, hvis du har blå mærker.

de skal bruges som bevis, når du en gang er klar til at anmelde ham

Anmeld

21. august 2011

muzen

ønskebarn74 skriver:

Hvis det er din lejlighed, ringer du báre til strisserne.. Så skal de nok få ham ud.. Sådan en lort!!!

nemlig

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Nu ved jeg ikke hvor du bor og har ikke læst hele tråden...... Men jeg bor i nordsalling og du er velkommen til at komme her og sove... Vi har selv en søn der sover nu her.. Men vi skal nok passe på jer!

Du skal overhovedet ikke befinde dig i nærheden af den mand... Du er så velkommen til at være hos os.. Pladsen er lille, men der er altid plads til folk i nød!

Anmeld

21. august 2011

Chamomile

Det er jeg virkelig ked af at læse. Som der allerede nævnes, synes jeg bestemt at du bør kontakte politiet, så han kan fjernes fra lejligheden og blive anmeldt for vold. Jeg håber på det bedste for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.