Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Lisbeth1985

Havde ikke læst hele tråden.. Godt,at han er gået!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

jydeinden

puha stakkels dig da... hvis han kan finde på at slå sin egen kæreste, hvad kan han så ikke forvandle en dør til? det lyder ikke somom det er første gang han har gjort dette, så hvis jeg var dig ville jeg bare se at komme væk derfra... en hver kvinde fortjener bedre end at blive udsat for en kujonisk mands handling.. ( i mine øjne er en hver mand som tyer til vold en kujon).

Anmeld

21. august 2011

N&J

Er glad for at han er ude af jeres hjem, håber du kan være stærk i det næste stykke tid, så han ikke får lov til at undskylde sig tilbage, det kan ikke undskyldes. 

Anmeld

22. august 2011

eliasogmor

hvordan gik natten????

Anmeld

22. august 2011

Isabella_mor

ihh jeg har sådan tænkt på dig her til morgen. og jeg håber at du har fået gjort noget ved det.. fået meldt ham for vold og været på skadestuen osv...  hvordan har du det??

Anmeld

22. august 2011

LotteGabriella

Nessie skriver:

Du tager straks din søn og tager på politistationen og anmelder ham for vold.

Hvis han kan slå dig for noget så banalt, hvad så når han bliver rigtig vred?

Og du kan altid tage på krisecenter.

må meld mig ENIG her...ta' din søn og kom væk, I EN FART

Meld ham til politiet, og det kan kun gå FOR LANGSOMT...tænk hvis det en dag er din søn, han tænder af på

Anmeld

22. august 2011

SaNiNa

Anonym skriver:

Han er sq snu nok til at slå steder hvor det ikke kan ses..

Dejlig at læse.

Kan virkelig godt lide du har snuppet nøglen også. Så må vi håbe han ikke bliver voldlig når han opdager den er væk.

Anmeld

22. august 2011

<3

Anonym skriver:

Han er sq snu nok til at slå steder hvor det ikke kan ses..

Det er intet argument. En læge eller retsmediciner kan se langt mere med lys end det blotte øje kan. Så afsted med dig eller også siger du med dine handlinger at det han gør er i orden. Og hvad så når det er din søn der stiller skoene forkert?! Det gør børn ind imellem!

Anmeld

22. august 2011

Mille83

Hvad er der sket i denne her sag? Håber da godt nok at TS er okay, men er da nysgerrig om han kom tilbage eller hun har fundet et sted og flygte hen? 

Sender masse kram herfra 

Anmeld

22. august 2011

JustAnotherName

Du må da have EN du kan søge hen til....?! Fortældre, kusine, onkel, veninde, eks-kæreste, folkeskole-ven, bare en eller anden som ikke er HAM!
Det er fuldstændig uacceptabelt, at han kunne blive så gal, at han gjorde dig fortræd. Det må du aldrig acceptere!! Hvem ved hvad han gør ved dig næste gang, når han ikke kan styre sit temperament?? ....Du skal sgu ikke blive og vente på, at finde ud af det!

Føler med dig.
Se at komme væk fra ham!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.