Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

JustAnotherName

Ville gerne tilbyde dig, hvis du bor i nærheden af 8900, at du så kunne skrive til mig, og komme og opholde dig her, indtil du finder en mere permenent løsning...

Men det er nok ikke så holdbart....
Der er ikke meget plads. Men der er i det mindste heller ingen vold!

Ville gerne kunne hjælpe, hvis du slet ikke har nogen andre i dit netværk, som kan. Håber du finder en løsning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

FogL

Anonym skriver:

Nej desværre har ingen familie i nærheden - og faktisk heller ingen venner/veninder

Skidt med, om de er i nærheden - hop på et tog med din søn, og afsted! Dét er absolut ikke i orden da! 

Anmeld

22. august 2011

millesofie

Anonym skriver:

...ja.. Havde en mindre diskussion med kæresten om et eller andet lige gyldigt.. Noget med at jeg ikke havde sat mine sko ordentligt.. Så sagde jeg til ham at han bare ku lukke, for han havde intet lavet hele weekenden udover at ligge i sengen og blive sur hvis vores søn gik derind... Ramte tilsyneladende hans dårlige savittighed, for bagefter fik jeg en ordentlig en på lampen, et knæ og en knytnæve i maven og brystet... Nu sidder jeg her og aner ikke gode råd... Har bedt ham skride... Men han gider ikke.. Og har ingen steder jeg kan tage en
Ville vist bare ud med det et anonymt sted

uanset hvor du bor så er der nogen der kan hjælpe

men først skal du hjælpe dig selv og din søn

din søn kan ikke vokse op i sådan et hjem og have det godt  så ret ryggen tænk på ham, han er jo dit lille barn som du skal beskytte, tænk på hvad han har set (eller kommer til at se)

husk at det er dit ansvar at være der for ham, beskytte ham og elske ham.

tilkald politiet og andmeld din kærste, spørg da politiet om en adresse til et krisecenter, pak et par tasker med det mest nødvendige og ta af sted og måske ta ind til noget familie, start forfra og find dig selv

DU FORTJENER BEDRE

ELSK DIG-SELV OG DIT BARN HØJERE END EN VOLDSMAND

Anmeld

22. august 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Tak for jeres omsorg piger, det betyder meget..
Jeg har kigget efter det nærmeste krisecenter, men aner ikke hveden jeg kommer dertil... Ejer ikke en rød reje.. Og de eneste jeg kender i nærheden er hans familie...
Vores søn sover og har heldigvis ikke været vidne til noget.. Udefra kan jeg selvfølgelig godt de at jeg burde melde ham til politiet, men jeg synes godt nok det er lettere sagt end gjort
Jeg bor i det sydlige Jylland...

Bor du nær Brørup ? så skal du være velkommen.. du kan evt. skrive en pb.

Anmeld

22. august 2011

muzen

hvordan går det med dig. kom han tilbage? og er du kommet væk?

har tænkt meget på dig. hvordan har i det

Anmeld

22. august 2011

anna-jonas

Hvor er det rørende at så mange kvinder, tilbyder hjælp, husly og sågar transport. I ER VIDUNDERLIGE!

Ts, tag imod et af de gode tilbud.......................for næste gang din kæreste slår, er det ikke sikkert at du kommer levende igennem. Det er ingen skam at tage i mod hjælp...............

Anmeld

22. august 2011

sarahb

Hvad fanden er han for en idiot! Du skal af med ham i en fart, det er jo vanvittigt og vold eskalere altid hvis man bliver i det. Så kom væk!!!
Hvordan er natten gået og hvordan har du det.

Vil du ikke godt komme med en update, tror vi er mange der er bekymret.

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!
Først - undskyld fordi jeg ikke har skrevet.. Dernæst TAK for jeres rørende beskeder, tilbud osv...
Han er ikke kommet tilbage endnu, han er hos sine forældre, heldigvis for det. Så lige nu har jeg det ok - dog øm i kroppen fra igår..
Endnu en gang - tusind tak!

Anmeld

22. august 2011

sarahb

Anonym skriver:

Hej piger!
Først - undskyld fordi jeg ikke har skrevet.. Dernæst TAK for jeres rørende beskeder, tilbud osv...
Han er ikke kommet tilbage endnu, han er hos sine forældre, heldigvis for det. Så lige nu har jeg det ok - dog øm i kroppen fra igår..

hvad tænker du med jeres fremtid, og hvad har han at sige til det her!!

Anmeld

22. august 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Hej piger!

Har du fået meldt ham til politiet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.