Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hvor langt syd? Kan låne en bil og hente jer. (har alt babyudstyr liggede + en ekstre tremmeseng) Så er barnet ikke så stort, kan i sagtens sove her i nat, har også en 1½ mands seng. Men bor godt nok i Lunderskov - lidt vest for Kolding, så det kan jo nemt være langt væk alligevel.

Tusind tak for dit store og kærlige tilbud! Det er så sødt af dig.. Jeg bor faktisk i kolding, så det er ikke så langt væk.. Han er langt om
Længe gået og hvad han ikke opdagede var, at jeg tog nøgen til lejligheden ud af hans nøglebundt, så han kan ikke komme ind igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

stor kammer til dig

du skal altså se at komme et sted hen, ikke mindst for din og din søns skyld men du skal også fotograferes, hvis du har blå mærker.

de skal bruges som bevis, når du en gang er klar til at anmelde ham

Han er sq snu nok til at slå steder hvor det ikke kan ses..

Anmeld

21. august 2011

Tvillingemor80

Kofoed. skriver:

Hvor langt syd? Kan låne en bil og hente jer. (har alt babyudstyr liggede + en ekstre tremmeseng) Så er barnet ikke så stort, kan i sagtens sove her i nat, har også en 1½ mands seng. Men bor godt nok i Lunderskov - lidt vest for Kolding, så det kan jo nemt være langt væk alligevel.

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tusind tak for dit store og kærlige tilbud! Det er så sødt af dig.. Jeg bor faktisk i kolding, så det er ikke så langt væk.. Han er langt om
Længe gået og hvad han ikke opdagede var, at jeg tog nøgen til lejligheden ud af hans nøglebundt, så han kan ikke komme ind igen.

Super. Sig endelig til vis der er noget, skal tilbringe hele dagen i morgen i Kolding, så ja, sig til, moralsk opbakning er jeg skide god til

Men sejt du fik nuppet den uden han opdagende det

Anmeld

21. august 2011

muzen

Anonym skriver:

sådan du er sej. det næste du skal er at ringe til politiet for, han bliver nok meget sur når han opdager det. også tror jeg ikke det er godt i er derhjemme

Anmeld

21. august 2011

muzen

Anonym skriver:

Han er sq snu nok til at slå steder hvor det ikke kan ses..

man du ikke se noget på maven? eller brystet hvis du løfter op i blusen?

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Åh.. Godt at du er blevet tilbudt det én gang

OG super at du har taget nøglen fra ham! Du må love at du aldrig får ham i nærheden af dig og din søn igen, medmidre der er en velvoksen fyr/Quinde i lokalet som kan passe på dig og evt. ringe 112 hvis han skulle gå grasat!

Iiih, hvor jeg altså føler med dig! Har aldrig selv prøvet det, men min mor var offer for en psykopat, hun nåede heldigvis fra ham i tide, ellers havde han myrdet både mig og hende, i Polen vel at mærke...

Til dig!

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

man du ikke se noget på maven? eller brystet hvis du løfter op i blusen?

Ikke hvad jeg kan se nu - er også godt polstret
Men kan mærke at min ene arm er meget øm, så der må han også ha ramt.. Måske der er noget at se imorgen...

Anmeld

21. august 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Ikke hvad jeg kan se nu - er også godt polstret
Men kan mærke at min ene arm er meget øm, så der må han også ha ramt.. Måske der er noget at se imorgen...

Jeg bor i kolding også. og vil gerne komme hjem til dig, hvis du ikke tør være alene. 
Sådan en idiot altså! føj for satan!

til dig.
Hvis du har lyst kan du skrive en privat besked til mig?

MajaBaby  

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Kan du så komme væk derfra!! Både du og dit barn fortjener bedre!! Mange kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.