Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Aagaard

Den slags skal man ikke finde sig i! Slet ikke når der er børn! Jeres søn lærer at det er i orden at slå, også når man bliver voksen.

http://www.lokk.dk/KRISECENTREMEDLEMAFLOKK/

Det er en liste over krisecentre i danmark, jeg syntes at du skulle tage og bruge det nærmeste

Tanker og de bedste håb

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Bshizzle

Folk der yder sådan en slags vold lærer KUN af sine fejl hvis man blir straffet for det...!!

Og i dette tilfælde vil jeg klart sige du skal melde det til politiet..
Ta på krise center / Hotel / bekendte.. mm...
Bare du gør NOGET.. og kommer væk i en fart med din søn...!

Hvilken by er du fra ?
Måske vi herinde kan hjælpe med at finde et sted ?

Anmeld

21. august 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

...ja.. Havde en mindre diskussion med kæresten om et eller andet lige gyldigt.. Noget med at jeg ikke havde sat mine sko ordentligt.. Så sagde jeg til ham at han bare ku lukke, for han havde intet lavet hele weekenden udover at ligge i sengen og blive sur hvis vores søn gik derind... Ramte tilsyneladende hans dårlige savittighed, for bagefter fik jeg en ordentlig en på lampen, et knæ og en knytnæve i maven og brystet... Nu sidder jeg her og aner ikke gode råd... Har bedt ham skride... Men han gider ikke.. Og har ingen steder jeg kan tage en
Ville vist bare ud med det et anonymt sted

Så må du sgu lige tage fat i nakken på dig selv.. Tage så meget af det vigtige du kan bære, og dit barn, og SELV GÅ og BLIVE VÆK fra ham... Hvis han kan gå sådan amok over et par skide sko der står skævt, så er du satme på skideren hvis du bliver der....

Og er det fordi det er din lejlighed, så smut hjem til hvem som helst anden, anmeld det til politiet, tag billeder, og bed om at få ham fjernet. Skift låsen så han ikke kan komme ind igen, og tal ALRDIG med ham mere med mindre det er absolut nødvendigt, og ALDRIG alene....

Kan du SÅ se at komme afsted, næste gang er det måske dit barn han slår sådan, ville du kunne bære det?

Anmeld

21. august 2011

Silja&Noam

Har selv været der, dog var jeg ikke mor dengang. Jeg meldte ham og opsøgte et krisecenter hvor jeg boede i 3 mdr til jeg fik min egen lejlighed og han sad inde. Havde jeg haft et barn var jeg smuttet endnu hurtigere end dengang!! Afsted med dig... Gør det for din søns skyld og ik mindst din egen! Det ødelægger jer begge mere end du aner hvis det blir ved, og når skaden er sket er den svær at rette op på.. Uanset hvor langt du har til familien så tag derhen og vær ærlig om hvorfor du har brug for dem...!

Anmeld

21. august 2011

Ayasmor

Du får lige en kæmpe krammer herfra. Hvis du vil er du velkommen til at skrive en privat besked (jeg har et ekstra værelse hvor der er plads til både dig og din søn). Håber du hurtigst muligt kommer væk fra ham, det er bare SLET ikke i orden at yde vold.

Anmeld

21. august 2011

Fru.Mäes <3

Hvor bor du henne - kunne jo være der var en herinde, som kunne hjælpe dig!!!

Anmeld

21. august 2011

Stjernestoev

Årh, jeg får helt ondt i hjertet

Anmeld

21. august 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres omsorg piger, det betyder meget..
Jeg har kigget efter det nærmeste krisecenter, men aner ikke hveden jeg kommer dertil... Ejer ikke en rød reje.. Og de eneste jeg kender i nærheden er hans familie...
Vores søn sover og har heldigvis ikke været vidne til noget.. Udefra kan jeg selvfølgelig godt de at jeg burde melde ham til politiet, men jeg synes godt nok det er lettere sagt end gjort
Jeg bor i det sydlige Jylland...

Anmeld

21. august 2011

Frk-Lotusblomst

Det er jeg ked af at høre. Og synes virkelig du skal komme væk derfra.
Og jah om du skal anmelde ham elelr ej vil jeg ikke give dig råd med da det har sine fordele men også ulemper...

Jeg håber du finder et sted at tage hen, Hvis du bor tæt på mig er du velkommen.. OG også din søn..

Der er en masse med nogen gode hjerter herinde, så mon ikke en af os kan hjælpe dig..Finde dig i den opførelse skal du ihvertfald IKKE...Jeg ved selv hvad det vil sige... Jeg er ikke blevet banket af min mand, men af min far... Og har set min mor få bank af ham. Og set hvordan det udvikler sig osv. DU skal være velkomme til at skrive en pb til mig.

Anmeld

21. august 2011

Fru.Mäes <3

Ved faktisk slet ikke hvad jeg skal sige!!! Jeg ville bare SMUTTE min vej!! Tage på politistationen, også håbe at de ville hjælpe mig på en eller anden måde!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.