Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

...ja.. Havde en mindre diskussion med kæresten om et eller andet lige gyldigt.. Noget med at jeg ikke havde sat mine sko ordentligt.. Så sagde jeg til ham at han bare ku lukke, for han havde intet lavet hele weekenden udover at ligge i sengen og blive sur hvis vores søn gik derind... Ramte tilsyneladende hans dårlige savittighed, for bagefter fik jeg en ordentlig en på lampen, et knæ og en knytnæve i maven og brystet... Nu sidder jeg her og aner ikke gode råd... Har bedt ham skride... Men han gider ikke.. Og har ingen steder jeg kan tage en
Ville vist bare ud med det et anonymt sted

Hvor bor du henne af? 

Jeg har ikke flere råd end de andre, men jeg tror da at jeg kan stille et værelse ledigt til dig i Esbjerg, hvis du kunne bruge et sted at være et par dage? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Meliora

Anonym skriver:

...ja.. Havde en mindre diskussion med kæresten om et eller andet lige gyldigt.. Noget med at jeg ikke havde sat mine sko ordentligt.. Så sagde jeg til ham at han bare ku lukke, for han havde intet lavet hele weekenden udover at ligge i sengen og blive sur hvis vores søn gik derind... Ramte tilsyneladende hans dårlige savittighed, for bagefter fik jeg en ordentlig en på lampen, et knæ og en knytnæve i maven og brystet... Nu sidder jeg her og aner ikke gode råd... Har bedt ham skride... Men han gider ikke.. Og har ingen steder jeg kan tage en
Ville vist bare ud med det et anonymt sted

Du er NØD til at komme væk, for det vil IKKE være sidste gang han gør det, og tro mig når jeg siger at det sætter DYBE ar for livet at leve i et voldeligt forhold. Hvis du bor i København, så ring til Dannerhuset, det er et krisecenter. Og HUSK: DU FORTJENER BEDRE OG DET ER IKKE DIN SKYLD! Du er velkommen til at skrive en pb til mig, jeg har selv oplevet kærestevold og er kommet ud af det og videre i livet...

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tak for jeres omsorg piger, det betyder meget..
Jeg har kigget efter det nærmeste krisecenter, men aner ikke hveden jeg kommer dertil... Ejer ikke en rød reje.. Og de eneste jeg kender i nærheden er hans familie...
Vores søn sover og har heldigvis ikke været vidne til noget.. Udefra kan jeg selvfølgelig godt de at jeg burde melde ham til politiet, men jeg synes godt nok det er lettere sagt end gjort
Jeg bor i det sydlige Jylland...

Hvor langt syd? Kan låne en bil og hente jer. (har alt babyudstyr liggede + en ekstre tremmeseng) Så er barnet ikke så stort, kan i sagtens sove her i nat, har også en 1½ mands seng. Men bor godt nok i Lunderskov - lidt vest for Kolding, så det kan jo nemt være langt væk alligevel.

Anmeld

21. august 2011

muzen

Kofoed. skriver:

Hvor langt syd? Kan låne en bil og hente jer. (har alt babyudstyr liggede + en ekstre tremmeseng) Så er barnet ikke så stort, kan i sagtens sove her i nat, har også en 1½ mands seng. Men bor godt nok i Lunderskov - lidt vest for Kolding, så det kan jo nemt være langt væk alligevel.

du er sku et godt menneske, syntes lige du skal vide det, alt det overskud du her slevom du har en hel masse du selv skal tænke på og tage stilling til

stor krammer til dig

Anmeld

21. august 2011

Meliora

Anonym skriver:

Tak for jeres omsorg piger, det betyder meget..
Jeg har kigget efter det nærmeste krisecenter, men aner ikke hveden jeg kommer dertil... Ejer ikke en rød reje.. Og de eneste jeg kender i nærheden er hans familie...
Vores søn sover og har heldigvis ikke været vidne til noget.. Udefra kan jeg selvfølgelig godt de at jeg burde melde ham til politiet, men jeg synes godt nok det er lettere sagt end gjort
Jeg bor i det sydlige Jylland...

Det ER svært, men det bliver KUN sværere... Det tog mig knap 2 år at samle kræfterne til at gå, og DET var ikke tidligt nok, for lider stadig under det i dag, selv om det er 8 år siden jeg gik.... AFSTED til politiet, så hjælper de dig...

Anmeld

21. august 2011

TineA

Ej hvor grimt! Du må altså være MOR her og tage ANSVAR for dig og din søn! Jeg kan forestille mig, at du er bange, skræmt og chokeret,men du er NØDT til at melde ham og se at komme ud af vagten!! Hvis du ringer til politiet NU, så må de kunne hjælpe dig og din søn ind til et krisecenter i nærheden af Jer! Jeg føler med dig (Jer) og I SKAL væk!! Nu!

Anmeld

21. august 2011

Na-Wi

Kofoed. skriver:

Sikke et flot tilbud

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

muzen skriver:

du er sku et godt menneske, syntes lige du skal vide det, alt det overskud du her slevom du har en hel masse du selv skal tænke på og tage stilling til

stor krammer til dig

Paf  Øh tak. Der er bare nogle ting der skal reageres på i min verden og voldsramte kvinder/mænd skal havde alt den støtte og hjælp man kan tilbyde. Så selvom jeg har noget personlige problemer, så har jeg stadig to ledige værelser og senge, så kan ikke bare se til.

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Naannaa87 skriver:

Sikke et flot tilbud

Jamen tak.

Anmeld

21. august 2011

Mi

Han har slået dig nu, og faktisk også ret voldsomt. Så han vil også gøre det igen, især hvis du ikke reagere på det. Pak en taske og ring til et krisecenter. De kan måske komme og hente dig. Selvom dit barn ikke så noget denne gang, så kommer der flere gange, og hvis du ikke ændre situationene, så lærer du dit barn at det er helt fint at slå på kvinder.

Og tak så røret og ring til krisecenteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.