Har fået en på lampen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

henh01

ville blot give dig en  det lyder som om du skal overveje din situation med ham fyren.

Jeg ved hvor svært det kan være at melde en kæreste til politiet, men jegsynes du skal tage hen til dine forældre eller andre i nærheden sammen med dit barn og så overveje hele din situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Nej desværre har ingen familie i nærheden - og faktisk heller ingen venner/veninder

Altså det er ret alvorligt ..

Hvad med naboer ? Kender du ikke dem .. ?
Jeg ville som de andre siger tage din søn med dig og køre til politiet .

Anmeld

21. august 2011

DinNabo

Anonym skriver:

Nej desværre har ingen familie i nærheden - og faktisk heller ingen venner/veninder

så må du tage på hotel eller krisecenter´. Politiet kan hjælpe dig videre. Du KAN ikke lade dit barn være der, hvis han går amok igen

Anmeld

21. august 2011

camilla28

hvem ejer stedet hvor i bor .. vil  anmelde ham for vold med det samme sådan en idiot  nu har han fudet en måde og få dig pillet ned så han gør det sikkert igen  så ud af vaten med ham   nøj han skulle da bare stå lige her ved siden af mig uha  så skulle jeg få ham  til o sætte sko ordenligt

Anmeld

21. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg ville nok også råde dig til at snakke med en fra et krisecenter.. det er IKKE flovt.. og man er 100% anonym.. de kan råde og vejlede og hjælpe dig .. Slår han een gang, så er chancen rigtig stor for at han gør det igen.. Jeg har selv en moster der har levet i et voldeligt ægteskab.. Og hun kunne ikke selv komme ud af det.. (turde ikke) Det er ikke det værd at blive ved med at finde sig i det..

- Han skulle da heller ikke blive sur over at hans søn vil i kontakt med ham

Anmeld

21. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Meld ham til politiet og det kan kun gå for stærkt, så kan de smide ham ud af lejligheden.... den der øger vold, er den der må gå..... Og de ber ham om at blive væk.... de gir ham et tilhold... og det skal gøres NU.....

Anmeld

21. august 2011

MSM

Vil bare lige give dig et kram

Anmeld

21. august 2011

B&J

anna-jonas skriver:

Ja...........politianmeld ham...............og tag på krisecenter. Det er ALDRIG okay at slå. Sådan en IDIOT!!!

Du skrev lige det jeg ville skrive

Anmeld

21. august 2011

132319

Du skal da væk derfra, hurtigst muligt!

Hvis du bliver, tror han at det er acceptabelt at gøre det igen!

til dig!

Anmeld

21. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

hvor bor du.. måske en der har et stort hjere herinde kan hjælpe dig lidt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.