Trillingerne update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

4kløver

Hvor er de bare dejlige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

bullerbassen

Rebecca55 skriver:

Det går super godt med alle 3. De bøvler dog alle 3 med maverne, men det er under behandling. Så det håber vi snart er i orden, så de små pus kan slappe lidt af og komme ind i en ordentlig døgnrytme.

De er jo også blevet store efterhånden... Drengene vejer nu lidt over 5 kilo og Isabell vejer over 4 kilo.

Nu har vi også fået 2 piger/damer ud og hjælpe i dagtimerne i til sammen 50 timer mandag til fredag. Så det giver lidt overskud til at slappe lidt af og nyde de dejlige stunder med ungerne...

Kan i alle have en kommende go weekend der ude.

Ps.Har vedhæftet lidt af de nyeste billeder.

Hvor er de skønne - dejligt med en opdatering af hvordan det går

Der er nok og se til med 3 små størrelser - lækkert I har fået hjælp i hverdagen for kunne forestille mig der ind imellem mangler en arm eller 2. Men utroligt samfundet er skruet sammen så det ikke automatisk bliver tildelt.

Nu vælger man jo ikke altid selv at der kommer mere end en. Har selv tvillinger.

Anmeld

18. august 2011

Frk-Lotusblomst

Rebecca55 skriver:

Jonathan er mini far og Sebastian er den anden...

Super. Så er der ingen problem med at se hvem der er hvem.

Held og lykke med det hele, jeg glæder mig til endnu en update.

Anmeld

18. august 2011

millesofie

Rebecca55 skriver:

Det går super godt med alle 3. De bøvler dog alle 3 med maverne, men det er under behandling. Så det håber vi snart er i orden, så de små pus kan slappe lidt af og komme ind i en ordentlig døgnrytme.

De er jo også blevet store efterhånden... Drengene vejer nu lidt over 5 kilo og Isabell vejer over 4 kilo.

Nu har vi også fået 2 piger/damer ud og hjælpe i dagtimerne i til sammen 50 timer mandag til fredag. Så det giver lidt overskud til at slappe lidt af og nyde de dejlige stunder med ungerne...

ååååååååååååååh hvor er de dejlige

tillykke med dem og også vægten

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

Rebecca55 skriver:

Vi har jo kun prøvet at have 3 babyer, så for os er det det der er normalt. Jeg tænker at det ville være tomt med kun en og ville slet ikke vide hvad jeg så skulle bruge alt min tid på. Nu bliver stort set hvert sekundt helliget mine 3 fantastiske børn og elsker jobbet som mor...

Jo Libero sponsorert 2 mdr.s forbrug, så det hjælper jo lidt på det...

når jeres sponsorat udløber vil jeg albefale ALDIbleer ... bedst i test og billige   prøv i hvert fald en pakke og se om de passer til ungerne

og hvor er de søde fantastisk at de trives så godt ... og hvor er det dejligt i har fået hjælp ...

Anmeld

18. august 2011

Dansker I Holland

Rebecca55 skriver:

Ihhh hvor er de bare blevet store og nuser Tak for en dejlig update Hvor gamle er de nu ? Jeg kan ikke huske hvornår de blev født Sorry....

Anmeld

18. august 2011

Mother-love

Hold da op hvor har jeg stor respekt for dig som mor. det må dæmme være hårdt. men nurhh hvor er de søde :-P

Anmeld

18. august 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Du får ikke en skid, rent ud sagt... Libero sponsorer lidt bleer og så har jeg selv sørgeret for at få hjælp i hjemmet via jobcenteret. Men kommunerne har sparet alt hvad der hedder flerlinge hjælp væk. Som de ordret sagde til mig da jeg kontaktede dem " I kan jo bare lade være med at få 3 børn på en gang."

Men vi skal nu nok klare den og så let giver vi heller ikke op. Lige nu har vi kontakt med en politiker og vi overvejer at kontakte pressen, så de kan se hvad det indebære at klare 3 babyer på en gang. For jeg vil sige det er det hårdeste job jeg nogen sinde har haft og vil få.

Skøn Update! Dejlige smukke børn.

Er jo alene med mine tvillinger og har altid været det. Har og er ved at rive håret af mig selv i frustration over, at man Intet hjælp kan få. Det er latterlig hårdt med flere babyer på en gang!! Latterlige samfund - men det siges at pga fertilitetsbehandlinger bliver posten til flerlingehjælp for høj! Man kunne måske så nøjes med at hjælpe ved særlige behov som vores!

Rigtig god arbejdslyst med verdens mest givende og hårdeste arbejde

Anmeld

19. august 2011

N&J

Hvor er det dejligt at hoere at de tager paa som de skal, og hvor er de dejlige.. 

Tager saa meget hatten af for jer.. 

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Hvor er de dejligt altså (; dejligt at det går godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.