Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sïkke nogle dejlige billeder Og godt at i trivedes og at i har fået hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: uhh hvor dejligt at høre fra jer..og hvor er de skønne..elsker blekasserne....
uhh hvor dejligt at høre fra jer..og hvor er de skønne..elsker blekasserne....
Ja synes lige i skulle se lidt af vores virkelihed der hjemme... Hi hi
Rebecca55 skriver: Ja det betyder så meget med hjælp i hjemmet.. For det er fysisk umuligt at klare 3 babyer alene, uden de ville blive forsømt lidt. Men nu er der hele tiden en, der kan støtte der hvor jeg har brug for det. Så kan jeg også få tid til en lille lur i løbet af dagen, hvilket er SÅ vigtigt. For det bliver ikke meget søvn til mig i løbet af natten, da faren er nød til at sove så han kan passe sit job... Men ja det er helt fantastisk med 3 guldklumper, 3 dobbelt glæde.
Ja det betyder så meget med hjælp i hjemmet.. For det er fysisk umuligt at klare 3 babyer alene, uden de ville blive forsømt lidt. Men nu er der hele tiden en, der kan støtte der hvor jeg har brug for det.
Så kan jeg også få tid til en lille lur i løbet af dagen, hvilket er SÅ vigtigt. For det bliver ikke meget søvn til mig i løbet af natten, da faren er nød til at sove så han kan passe sit job...
Men ja det er helt fantastisk med 3 guldklumper, 3 dobbelt glæde.
ihh hvor er de blevet store.. dejlige basser... og HOLD DA OP en masse bleer, i må jo virkelig bruge mange penge på bleer...
dejligt at du får noget hjælp i dagtimerne, så du ikke får stress... og glemmer at nyde dem
Dejligt at høre det går godt!!
Og sikke fantstiske billeder..
sarahb skriver: ei men det er jo så vildt... jeg tager hatten af for dig... Jeg kan slet ikk få det ind i mit hoved at der rent fysisk altså er 3... så vildt..uhhh det bliver godt når de bliver ældre...
ei men det er jo så vildt... jeg tager hatten af for dig... Jeg kan slet ikk få det ind i mit hoved at der rent fysisk altså er 3... så vildt..uhhh det bliver godt når de bliver ældre...
Jeg har også stadig svært ved at forstå man kan skabe noget så smukt og detaljeret(staves) og så 3 stk på en gang...
det er simpelthen bare så vildt altså men hvor er det bare dejligt at se tre dejlige babyer og en glad far.. I er bare for seje..
Rebecca55 skriver: Jeg har også stadig svært ved at forstå man kan skabe noget så smukt og detaljeret(staves) og så 3 stk på en gang...
isabellamor skriver: ihh hvor er de blevet store.. dejlige basser... og HOLD DA OP en masse bleer, i må jo virkelig bruge mange penge på bleer... dejligt at du får noget hjælp i dagtimerne, så du ikke får stress... og glemmer at nyde dem
Ja det er ikke billigt med sådan 3 guldklumper... Både i bleer og mad. Men pyt med det, de er det hele værd...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128